![]() |
Quote:
meer info over deze kar? loop namelijk met dezelfde plannen met name het dak + zwarte wielen (ET+J waarde ben ik benieuwd naar) ![]() + tis altijd zonde als er net zoiets auto al rond rijd... maargoed |
Quote:
Auto is van vw-airlines hier op t forum. pm doet wonderen. Ligt een 20vt in erg speciale een mooie combi :thumbup: |
@marco, je hebt er best wat van die van mij gevonden :D Als ik ze zo bekijk krijg ik spontaan spijt dat ik de audi wielen niet meer heb :D Ik monteer trouwens gewoon schermen zonder knipperlichten hoor, volgens mij mag dat bij bouwjaar 96 nog gewoon, of vergis ik me?
![]() ![]() |
Quote:
Dat is mijn wagen :) |
Ontopic mode off
Quote:
Mooie kar :thumbup: Quote:
Erik ik heb even gereageerd in mijn eigen project topic om hier niet veel tekst te krijgen is een pic post. Ik ben er zelf ook schuldig aan hoor ;) Ontopic mode on Wie heeft er nog mooie plaatjes ???? |
kunnen ook leuke filmpjes en fotos gaan posten?
|
Mijn nieuwe aanwinst ,een variant van '97 ,met een 110 pk TDI |
Hoe het begon.....
![]() ![]() ![]() Maar hoe hij er tegenwoordig bij staat weet ik niet...... :( |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Heeft iemand misschien meer foto's van deze lichtblauw Mk3?
Hier rechts: ![]() Hier op de achtergrond: ![]() |
![]() Super ! |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Mijn favoriete MK3. Extreem maar wel lekker :rolleyes:
![]() |
Jammer van de stickers, auto is helaas niet meer:
![]() ![]() |
![]() |
Quote:
Hmm... Me like! Zo komen ze nou nooit bij ons wat afleveren! erg jammer ;) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
daar is niet veel van overgebleven ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat jammer zeg
zo een toffe wagen en kijk wat er mee is gebeurd..... damn...what a waste.......zucht |
Quote:
Ze. haha, je hebt wel wensen he? 1 van bovenstaande lijkt me ook al prima. :) |
Quote:
Diegene welke ik gepost heb is een andere hoor... Tel het aantal deuren maar :D Maar hij bestaat in elk geval niet meer, volgens mij is die in onderdelen weggegaan.. |
![]() |
best wel grappig dat harlekijn
![]() |
Ik vind ze echt te gek!
![]() ![]() |
Quote:
die auto leeft nog ma wel maar half de nieuwe eigenaar heeft hem uitgevoerd naar bulgarije maar of dat hij al weer zijn kleur heeft da weet ik nie heeft eerst hele tijd in grondverf gestaan greetz |
hierbij ook maar even die van mij, de motor is alleen dikker als het uiterlijk :screwy:
|
Laat zien die tor!!
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Sweet!
|
![]() ![]() = 60/60 kw verlaagd |
![]() |
de cleangemaakte onderdelen....staat de golf zo goed
|
Quote:
heeft de eigenaar dit zelf gedaan ? of ongeluk. ik dacht me te herrinneren dat hij in gr8streetperformance heeft gestaan . |
![]() ![]() ![]() |
Geweldig, die gescheurde plamuurplakaten. :D
|
Quote:
WAUW :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 17:48. |