![]() |
Quote:
I agree :thumbup: Wilde dezelfde opmerking plaatsen, maar aangezien de beste kerel nog maar 3 posts geplaatst had, vond ik dat niet de moeite waard. Op een forum, waar je jezelf nog niet eens voorgesteld hebt al zulke opmerkingen maken is nogal laf.. Ik had graag zo'n vriendin die mijn bandjes ging poetsen ;) |
|
Kunnen mensen voortaan niet een foto maken van de onderkant? Ik ben gek op auto's waar alles aan gedaan is en als het overdreven perfekt is dan vind ik het prachtig! Maar ik wil een auto wel op 4 wielen zien :P
|
Quote:
ik denk dat ik die wel heb. stond aan het begin dacht ik op die hoek toch? sorry ik heb hem niet . wel van die grijze golf 4 en daar achter stond je. maarre niemand van mijn polo 9n genomen die groene achterin lijk me leuk |
Quote:
een poging gewaagd om een foto van mn eigen auto te maken, en toen maar op het dak gezet,... zoals iedereen eigenlijk deed. toen ik binnenkwam stonden veel van die engelsen binnen, en na een half uur allemaal boven. |
Quote:
ik wil een vriendin die zowiezo ook van deze meetings houdt |
Quote:
Dat klinkt als mijn jetta, en Iwan zijn G4. |
ja ik heb er net geen foto van maar wel van die golf 4 blauwgrijs met bbs dacht ik
oh wacht ff ik heb wat gevonden, ik weet niet of deze van jullie zijn maar dat hoor ik wel ![]() en deze ![]() |
Quote:
:iamwithst @Deckedm: Er zijn ook nog wel andere forums over VW. Ga daar liever onzin uitkramen. Groeten, LRR |
mooie strakke foto's weer en wat een kwaliteit wagens zeg.
|
we zijn nog niet klaar met foto`s :thumbup:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
zo strak voor een gerolde auto.. maar blijf het zonde vinden dat de lijn eruit is |
zo en nu golfjes 2 en jetta`s 2 i hope you like all the pics
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
was me nog en eens opgevallen eigenlijk. |
![]() Jeuj hij staat erop :D |
|
Aah, zeer benieuwd :D
Was een zeer goede meet met veel dikke bakken zeg... erg leuk weekend gehad in Z-H! Foto's van mijn kant zijn ook onderweg :) |
Je kunt zowaar nog een stukje van mijn Corrado rechts in de hoek zien! :D Dat was die Corrado waar de achterraamspoiler zichtbaar miste ;) Bijna verloren op de afsluitdijk ´s ochtends!
![]() |
Quote:
Moet je maar niet zo hard achter die eerste beide golfjes aan willen rijden :D Klote van de spoiler maar die zit er alweer op denk?? |
Mijn foto's vind je HIER, het zijn er nogal een paar geworden :D
Had er weer erg veel schik in en niet alleen ik... ben de camera ook een tijd kwijt geweest aan ebut. Krijg ik m terug staat de tellert toch 100 verder :D Mooi man! Enjoy zou ik zeggen! ff hoeren nog: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dikke pics!!!
|
Wat een lieverd niet , zo mooi rustig .
![]() volgende keer neem ik die van ons ook mee , altijd leuk. :D :D |
Hey Gerk weer super mooie foto's jochie :thumbup:
|
Quote:
in jouw topic staat een andere jetta |
![]() :thumbup: |
marsrood?
|
Gerk :D
Moet zelf maar snel een goede camera kopen, is die van jou ook weer veilig :D |
Mooie foto's Gerk, jammer dat er 4 mislukt zijn :)
|
Quote:
Altijd al gezegd dat Marsrood ROCKS !!!! |
Quote:
Klopt, dit is de Jetta van een vriend van me, met mijn velgen eronder. De mijne staat helaas nog steeds in de schuur met een lekkend blok, alleen een 3e+4e versnelling en geen remmen ;) Ik vond trouwens nog een filmpje op m'n telefoon van een Audi die een beetje moeite had met het bovenste parkeerdek :D http://www.youtube.com/watch?v=qSi7f8I98QU |
Zei alleen maar dat de meet niet het enige vette was ... dat jullie dan zelf de link leggen naar die walrus.. so be it..
|
walrus.... :shake:
Back on topic : preview flimpie van de engelsen http://s40.photobucket.com/albums/e...IVEthemovie.flv |
vet het filmpje dan voor er weer iets anders gedacht wordt :tongue:
|
Quote:
Zal wel niet aan de camera gelegen hebben dan :tongue: :D |
Quote:
Ik had je zeker ingehaald als dit niet was gebeurd haha :cool: . En hij zat er zondag avond alweer op. Kon ik mooi meteen de skirt nog eens meepakken ;) |
Quote:
Volgens mij vind die hond het helemaal niet leuk om de hele dag over het terrein worden gesleurd. Beetje een mode accessoire lijkt het wel. Viel me vorig jaar ook op al die honden mee. :shake: |
Quote:
eens, zijn altijd zelfde types en altijd met dit soort honden. nooit een schattig retrievertje ofzo. |
All times are GMT +1. The time now is 10:00. |