Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Advertenties op MP, eBay of andere sites (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=108)
-   -   WAARSCHUWING! Opgelicht? op MP (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=43779)

ben zine 17-11-2009 23:33

Die Elton die dezelfde auto aanbood voor €5500 heb ik gemaild dat ik zeer geinteresseerd ben in zijn auto en dat ik graag een afspraak wil maken om hem te bekijken maar ik heb niet eens een reactie gehad. En de advertentie is ook al weg.

breadfan83 17-11-2009 23:48

Vraag hem dan eens naar de naam van die Amsterdammer die de auto wil kopen. ;)

ben zine 18-11-2009 00:02

Quote:
there is another intersted person from Amsterdam
Hehe :)

En nou niet zo moeilijk doen, hup! gewoon geld overmaken, komt allemaal goed

ArjenE 18-11-2009 10:35

Quote:
Originally Posted by ben zine
Ene "Elton" heeft ook zo'n Passat uit 2007 te koop maar die wordt in het nederlands aangeboden in Dronten. Ook €5500,-

Quote:
Originally Posted by Talstra
Niet eens het lef je terug te mailen; dat noem ik pas oplichting! :D :D :D ;)

ik had deze Elton ook gemaild, en kreeg weer precies hetzelde mailtje als die 1ste van jou, van Paul Towler :rolleyes:

dieselken 18-11-2009 23:43

niemand is ooit tot daar gegaan. om te controleren of de auto's er daadwerkelijk niet zijn. ;-) ga er niet van uit. maar toch.

ArjenE 19-11-2009 07:36

Quote:
Originally Posted by dieselken
niemand is ooit tot daar gegaan. om te controleren of de auto's er daadwerkelijk niet zijn. ;-) ga er niet van uit. maar toch.

al die verschillende type auto's, met allemaal exact hetzelfde verhaal? :rolleyes: :screwy:

ben zine 20-11-2009 13:31

Op Marktplaats waarschuwt iemand voor een oplichter uit Veendam. Uit nieuwsgierigheid welke plaatsgenoot zoiets flikt en omdat ik zelf ook niet graag verneukt wil worden heb ik zijn gegevens opgevraagd en het gaat dus om ene Nick V. die momenteel bij zijn vriendin in Nieuwolda woont.
Het blijft oppassen! lees meer....

vwinfo 20-11-2009 16:13

bedankt voor de tip.!

Golf1onderdelen 09-12-2009 20:39

die gast uit assen zit de eerste 3 mnd vast.
veroordeelt voor uitkeringsoplichting en het niet
leveren van auto onderdelen.

een oplichter minder.

Alberto 09-12-2009 20:46

Celstraf voor frauderende man, werkstraf voor vriendin

maandag 7 december 22:19
ASSEN - Drie maanden gevangenisstraf. Daartoe veroordeelde de politierechter in Assen een 24-jarige man uit die plaats maandag. De man woonde tussen 19 oktober 2006 en 27 oktober 2008 bij zijn 27-jarige vriendin, zonder dat de twee het aan de sociale dienst melden. Dat had gemoeten, omdat de vrouw in die tijd een uitkering voor een alleenstaande kreeg. Fraude oordeelde de rechter.

Ook pleegde de man internetfraude: in 2008 bood hij twee keer auto-onderdelen op internet aan. Hij ontving er wel geld voor van de kopers, maar leverde hen niet de gekochte spullen. In totaal moet hij van de rechter bijna 200 euro aan zijn slachtoffers terugbetalen. De Assenaar werd ook veroordeeld voor het bedreigen van zijn overbuurman in mei 2008.
De vrouw werd voor het niet melden van het samenwonen met haar vriend veroordeeld tot een werkstraf van 62 uur en een leerstraf - een budgetteringscursus - van 36 uur. Zij had geen andere strafbare feiten op haar kerfstok en was nooit eerder met justitie in aanraking geweest. De Assenaar wel. Hij had al een strafblad van zeventien pagina’s.
De man en de vrouw zeiden niet bewust uitkeringsfraude te hebben gepleegd. 'Ik heb in 2006 nog aan mijn contactpersoon bij de sociale dienst om informatie gevraagd. Als mijn vriend maximaal drie nachten per week bij me sliep, hoefden we dat niet te melden als een gezamenlijke huishouding, is mij verteld. Daar hielden we ons aan', zei ze.
De rechter legde uit het in dit geval anders lag, omdat de Assenaar ook bij zijn vriendin at en overdag thuis was om op hun baby te passen als zijn vriendin aan het werk was. Volgens de officier van justitie kon de vrouw niet zo naïef zijn als ze zich voordeed. 'Zo dom bent u niet. Als je een uitkering krijgt, dien je je te verdiepen in de voorwaarden die eraan verbonden zijn. Ik geloof dat u allebei wel wist dat u fraude pleegde.' Meerdere getuigen verklaarden bovendien dat de twee al een paar jaar samenwoonden.
De twee benadeelden de sociale dienst voor ruim 21.000 euro. (ADP)

nieuwe adres : Veenhuizen :thumbup:

lager 09-12-2009 21:30

:thumbup: :thumbup: :D

Sponze® 10-12-2009 07:53

Quote:
Op Marktplaats waarschuwt iemand voor een oplichter uit Veendam. Uit nieuwsgierigheid welke plaatsgenoot zoiets flikt en omdat ik zelf ook niet graag verneukt wil worden heb ik zijn gegevens opgevraagd en het gaat dus om ene Nick V. die momenteel bij zijn vriendin in Nieuwolda woont.

Voor alle duidelijkheid, ik ben het niet :D

jonnyg40 13-12-2009 00:12

Hallo, ik ben nieuw hier op het forum ik weet niet of ik hier ook in mag reageren, maar mij is zoiets ook al eens overkomen iets besteld maar nooit gekregen. Toen ben ik naar diegene heen gegaan samen een paar maten (wat er is gebeurd zal ik maar achterwege laten) Maar hij zou zich gedeisd houden.
Zulke lui heb ik zo'n gruwelijke hekel aan mensen beetje te bedriegen!!!

De laatste tijd als ik wat bestel op marktplaats of ik haal het op of laat het bezorgen onder rembours. En tot nu toe geen problemen meer gehad :D

twan16v 13-12-2009 11:24

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Misschien dat ie dan een beetje de schijt in vier verschillende kleuren langs de binnenkant van z'n broekspijpen heeft lopen, en komt spontaan toch nog goed einde aan dit verhaaltje... nja, niet voor die broek dan hè. :D

wat ik zou doen , want dit duurd al echt lang .
verzamel iedereen die er nog geld van krijgt .
bel gewoon even aan bij die kerel en vraag om een verklaring , eerst netjes blijven en de rest tja ,,:spank:

en idd hij zal meschien wel mee lezen , dus tel nummers uit wisselen op pm
en afpreken en gas er op :angryv: naar assen

is maar een mening,
gr

Alberto 13-12-2009 19:56

Kent iemand DEZE beste man uit Hoogeveen ?
mijn broer had een set dopjes besteld en betaald
maar de man reageerd nu nergens meer op :mad:

ArjenE 16-01-2010 21:22

Quote:

Dat is deze dus :rolleyes: ;)

http://link.marktplaats.nl/312975564

GJH 16-01-2010 23:44

Opvallend dat na het plaatsen van bovenstaande post de advertentie is verwijderd...

ArjenE 17-01-2010 16:24

Quote:
Originally Posted by GJH
Opvallend dat na het plaatsen van bovenstaande post de advertentie is verwijderd...

hmm, ja zeker. was een advertentie van Nick Venrooy
stond in dat hij spijt had van zn daden, met daaronder een opsomming van wat die allemaal had gedaan qua mishandeling, diefstal, oplichting etc.

en daaronder dat je hem kon bereiken op een 06 nummer om verder dingen met hem af te handelen :rolleyes:

ArjenE 17-01-2010 16:59

en hier weer een nieuwe 'legale' advertentie van hem:

http://www.marktplaats.nl/volkswage...astingvrij.html

vooral deze tekst erbij is zo mooi:

-opsturen is mijn specialiteit,dus geen probleem
-vooraf betalen aub

:rolleyes:

Roy 1.6 17-01-2010 17:37

Z'n vriendin wil hem ook dumpen :D http://link.marktplaats.nl/313250956

Theowob 17-01-2010 17:44

Quote:
Originally Posted by Roy 1.6
Z'n vriendin wil hem ook dumpen :D http://link.marktplaats.nl/313250956

Voordat de advertentie weer verwijderd wordt.
Gratis zwarte rat.

Beschrijving
Ik heb hier een rat thuis die niet meer te houden is thuis en ik wil er met spoed af.
Wie komt hem halen ?

Je krijgt er een hokje bij

gr Jennifer
Tel: 0612661661

Theowob 17-01-2010 17:45

Hij heeft weer kentekens te koop,

http://www.marktplaats.nl/index.php...zwarte-rat.html

Edition-Blue 17-01-2010 17:52

ja golf, opel, bmw !!

ArjenE 17-01-2010 18:39

die poste ik hierboven ook ja:

http://www.marktplaats.nl/volkswage...astingvrij.html

"Ik heb weer een partij kentekens liggen,allemaal belastingvrij en Nederlandse geleverde auto's natuurlijk

-opsturen is mijn specialiteit,dus geen probleem
-vooraf betalen aub
-eventueel incl chassis

Gr Nick Venrooy"

Der Ghopmeister 17-01-2010 19:16

Quote:
Originally Posted by Alberto
Kent iemand DEZE beste man uit Hoogeveen ?
mijn broer had een set dopjes besteld en betaald
maar de man reageerd nu nergens meer op :mad:

Zat in Hoogeveen ;) weet dat hij nu in assen zit en moet m ook nog hebben heb alle emails van m bewaard :thumbup: misschien samen ff opzoek?

brabomk1g60 17-01-2010 19:57

Kan aan mij liggen maar als de naam en adres en alles bekend is van die gozer waarom wordt er dan geen politie werk van gemaakt :confused:
Ben zelf ook niet van de politie ze zijn eerder vijand dan vriend maar kan me niet voorstellen dat er nix tegen gedaan wordt
en dat zon gozer gewoon gestopt moet worden.
Zijn er zowiezo al mensen die of parts of geld hebben terug gekregen van die vent?

Stomme vraag of idee maar dit gaat al zo lang door en heb nog niet gelezen dat het is opgelost.

groeten,
roy

Edition-Blue 17-01-2010 20:55

Alweer wat nieuwe dingen erop gezet.

http://link.marktplaats.nl/313342932
http://link.marktplaats.nl/313341910
http://link.marktplaats.nl/313342340

:D :D
Ik doe alleen aan versturen met vooruitbetaling

Gr Nick

gelieve bellen ipv bieden

Wat een :rolleyes: vul maar in.

ArjenE 17-01-2010 20:59

Je zal maar zo'n interieur zoeken, en dan bij deze oplichter terrecht komen... :mad:

Theowob 17-01-2010 21:30

Deze advertenties worden door iemand ( waarschijnlijk opgelicht te zijn door Nick ) op marktplaats geplaatst.
Zo kan hij die jongen lekker narren.
De mensen die op de advertenties reageren, krijgen tekst en uitleg. Ik kreeg als antwoord ,

- Jij betaald en ik stuur het op (met een beetje geluk)
- google mijn naam maar eens
- Nee,Nick Venrooy is een oplichter

Zijn telefoon zal wel rood gloeiend zijn. :thumbup:

Alberto 17-01-2010 21:32

Beschrijving
Ik doe alleen aan versturen met vooruitbetaling

Gr Nick

gelieve bellen ipv bieden

whahahaha :D :D ys kouwe kikker

Edition-Blue 17-01-2010 21:34

Quote:
Originally Posted by theowob
Deze advertenties worden door iemand ( waarschijnlijk opgelicht te zijn door Nick ) op marktplaats geplaatst.
Zo kan hij die jongen lekker narren.
De mensen die op de advertenties reageren, krijgen tekst en uitleg. Ik kreeg als antwoord ,

- Jij betaald en ik stuur het op (met een beetje geluk)
- google mijn naam maar eens
- Nee,Nick Venrooy is een oplichter

Zijn telefoon zal wel rood gloeiend zijn. :thumbup:

:thumbup:

Alberto 17-01-2010 21:36

Quote:
Originally Posted by Der Ghopmeister
Zat in Hoogeveen ;) weet dat hij nu in assen zit en moet m ook nog hebben heb alle emails van m bewaard :thumbup: misschien samen ff opzoek?

mijn broer heeft nare ervaring met deze knakker
maar als je meer weet zet hier maar neer

Theowob 17-01-2010 21:37

Hij kan beter zijn adres in de advertentie zetten en onderdelen niet bellen en bieden of mailen, maar langskomen en kom kijken.

r1racer 17-01-2010 22:00

die advertentie heeft er al eens opgestaan incl adres

twan16v 17-01-2010 22:21

Zijn vaste en mobiele nummer:

Quote:
Originally Posted by TomTom
funda.nl spiekerlanden 15 (meneer woont op 16)

0592 - 751314
06 - 16211072

ik denk maar een ding,
ff iedereen op trommelen maken we er een mooie meeting van ,
:lock::lock::lock::lock:

Alberto 17-01-2010 22:26

Quote:
Originally Posted by twan16v
0592 - 751314
06 - 16211072

ik denk maar een ding,
ff iedereen op trommelen maken we er een mooie meeting van ,
:lock::lock::lock::lock:

van Nick ?

Der Ghopmeister 17-01-2010 23:13

Quote:
Originally Posted by Alberto
mijn broer heeft nare ervaring met deze knakker
maar als je meer weet zet hier maar neer

Rabobank nr: 128742275
tnv wheels&parts
jac24@aol.nl

http://verkopers.marktplaats.nl/9142671

Gaat dus om deze knakker

Naar t schijnt zit ie niet meer in Hoogeveen maar in Assen! Volgens marktplaats zou hij zitten in hoogeveen aan de lindberghstraat en daar zit ie zeker weten niet! dat weet ik zeker omdat ik in die straat werk en alles en iedereen daar wel ken!

Theowob 17-01-2010 23:18

Alberto heeft al geboden.

Roy 1.6 17-01-2010 23:24

Quote:
Rabobank nr: 128742275
tnv wheels&parts
jac24@aol.nl

Gaat dus om deze knakker

Naar t schijnt zit ie niet meer in Hoogeveen maar in Assen! Volgens marktplaats zou hij zitten in hoogeveen aan de lindberghstraat en daar zit ie zeker weten niet! dat weet ik zeker omdat ik in die straat werk en alles en iedereen daar wel ken!

Hier een link naar de adveteerder, de ad zal vanzelf verdwijnen. http://verkopers.marktplaats.nl/9142671

Ben ik blij dat ik er indertijd geen zaken mee gedaan heb. Ik wou toen kapjes kopen voor mijn velgen, maar ik vond hem te duur dus heb ik het laten zitten. :screwy:

Hij heeft ook lang niet zoveel advertenties meer op marktplaats als eerst.

Alberto 18-01-2010 00:02

Quote:
Originally Posted by theowob
Alberto heeft al geboden.

ja verwijderd hij zo nu en dan wel , zo kan ik mooi kijken waneer hij on line is geweest

druk zijn email ook vrij vol moet ik zeggen :D

Quote:

klopt heb voor de kerst bij Jan Winkel gelost (2e hands auto's )
die kon die knakker ook niet :D

All times are GMT +1. The time now is 03:40.