![]() |
kijk nou wat daar op de foto staat.
heb net de stickers en zijborden er af gehaald. heb nu weer een duff-beer truck. was toch wl cool om op de heenweg naar budel langs een convooy militairen te cruisen met "make love not war" op de zijkant :D ![]() |
hey dope mother fuckers the AIRCOOLED IS BACK.HAHAHAAAAAAAAA.
FF KIJKUHH HOE DAT HIER NU ALLEMAAL WERKT. |
Quote:
Hey W76! thnx voor de ingestoken moeite, wel een mooie oplossing zo!! zal de views ff omhoog helpen :D |
@ Niels: vette foto van Wouter's bus en het voorwiel van de blauwe :)
zal je fotoos ook ff langs kijken. BTW hier een overzichtje met foto's op het net! Klik op: Veedub Forum |
Quote:
Nope, zat in werkoverleg, heb em net gemist denk ik. Zal er morgen wel ff op letten! |
Quote:
Ook weer het forum onveilig maken ;) ?? |
ben benieuwd veel plezier Martijn!
|
Gerk,wat heb jij een hoop pics geschoten zeg! Ik had me camera ook bij me,maar heb er niet 1 gemaakt..:D
|
Wouter had je maar niet zoveel moeten lullen met iedereen en moeten cruisen. haha
|
Ach,ik had ook maar een 16mb geheugenkaart bij me en daar kon ik dan 19 fotoos meemaken,whoehoeeee...........
|
Quote:
Ben nog ff een rondje gelopen op het middenterrein van de onderdelenmarkt, en daar stonden ook heel wat leuke bakkies tussen... En nog was die 256MB kaart niet vol :D:D Ook nog 2 filmkes, maar die zijn niet heel erg geweldig... Binnenkort eens een andere camera kopen denk ik. Enne over die blazerij op de trombone: Beste is om je wangen niet te bollen, maar de lucht vanuit onderbuik door het instrument te blazen. Spreek je binnenkort wel es op MSN, of wel bellen er ff over :) Suc6 ermee :D |
Quote:
Dat cruisen is juist leuk toch??? dan kom je nog eens langs mensen :D |
Cruisen is geweldig alleen niet voor mijn wielophanging..:D Moest alweer de nodige bouten aandraaien omdat ze los zaten.
|
Quote:
Wie laag wil zijn... :D |
Wie laag wil zijn moet pijnlijden :)
|
Gelukkig zijn we dan nog heel thuis gekomen... oef...
|
Toch nog een paar foto's...
...en ja, me camera stond goed ingesteld, t was gewoon erg donker! :cool: ![]() rennuuuuuuuuuuh!!!!! ![]() errug trieste vertoning... ![]() ...dan maar aan t bier met meetlint ![]() ![]() SPECIAAL VOOR WOUT!!! ![]() ![]() |
Triest die ovaal,meer woorden heb ik er niet voor.
Sticker op zijn achterruit zei:Unity Lowrider club! Niks lowrider!!!!!!!! |
Vet die ovaal! :eek:
Later als ik groot ben wil ik ook een stuk automobiel historie compleet naar de klote helpen!!! :mad: Vooral die Halfords velgen en die vernaggelde Golf deurpanelen maken hem! :wink: Persoonlijk had ik Kia deurpanelen gebruikt, net effe wat meer plastic! :biggrin: Kortom.........wat een hok! |
Quote:
...k wist wel dat jum mooi zou vinden :p ik heb m trouwens nog een volksaddiction sticker gegeven :wink: |
![]() ![]() Goh, ik rijdt wat reclame!!!! :D Gave foto's niels!!!! |
Heb thuis ook nog wat fotoos van menig "VA-Area" auto's zal ze binnenkort ff mailen!!
|
Quote:
Quote:
Thanx... baal er wel van dat ik gewoon geen ruimte meer heb op AirMighty, ga ik vandaag ff iets voor proberen te regelen... ![]() ![]() Het totale overzicht van mijn Budel foto's staat dus HIER!... :biggrin: |
Je hebt er wel een paar toppertjes bij zitten, Niels! Die 'kale' KG en die kever met oranje ruiten vond ik wel heel erg gaaf!
|
Quote:
Ja die stonden bij ons op de camping... daar was iig genoeg te beleven! Die kever met die oranje ruiten was idd erg strak. Mat-Zwart van kleur met dat oranje deed het erg goed... hij lag ook heel netjes vlak. ![]() ![]() |
Quote:
Erg mooi foto's inderdaad! Had die KG nog iets van blanke lak over het "kale" metaal? |
Quote:
Ik zou het eigenlijk niet weten... maar moet haast wel toch!?! Ik heb helaas geen andere foto van die KG, behalve deze dan, maar da's dezelfde kant: ![]() Maar wel ik combi met de mat-zwarte/oranje kever! :cool: :cool: |
![]() Zo cool!!!! :eek: zo'n ding heb ik zelf ook. :o alleen de raampjes zijn bij mijn anders |
Quote:
Heb jij er ook zo'n ding met dubbele schuifdeuren... cool man. Ik vindt persoonlijk de twee kleine deurtjes leuker, maar dit schijnt behoorlijk zeldzaam zijn... toch?!? ![]() |
Dit is mijn bus. Zo staat hij er helaas nog steeds bij :( buiten in weer en wind) |
Quote:
Cool man... :cool: :D maar wel zonde van dat weer en wind verhaal... :( |
Na elke regenbui erlangs met de doek en voor de zekerheid even helemaal droogfohnen :D
|
Hehe... ik heb dus een andere tijdelijke oplossing gevonden voor het plaatsen van mijn pics. De foto's die ik dus op Budel 2004 heb gemaakt zijn weer gewoon te bereiken via de gallery e.d. op AirMighty.com. :biggrin:
|
OOk hier dan wat foto's van Budel 2004,
hoop dat je er een paar leuke bij ziet staan, kever Club Haarlem .nl Nu eindelijk online, met veel foto's natuurlijk, maar hij is nog vers ![]() ![]() ![]() op de site kan je er meer zien, de groeten :cool: |
Quote:
er staan 2 stuks 2000watt kachels in om het droog te houden. :p |
fucking hell, is dat een porsche 6cylinder in de notchback? (2e foto van Jasper ovaal!)
Dik need dan! JeeWee |
Quote:
Check, niet verkeerd inderdaad, :cool: zag er erg mooi uit :eek: |
Quote:
Die bus rijdt al een hele tijd volgens mij, in euro 98/99 (sevenum) heb ik hem al eens gespot. Toen wassie ook al verlaagd en empi's/safari's. Best heftig toen, en nu nog natuurlijk! JeeWee |
Quote:
Klopt hij doet idd al een heel tijdje mee! En nu nog in stijl... :biggrin: |
Quote:
Was er vorig jaar ook al, dan in grijs met rees strepen... Leuke anekdote: Op de terugweg vanuit Spa 2003 cruisen wij mooi met 100 rechts, Komt er een dikke A6 Avant aan schuiven... mwa, standaard. Zit die Type 3 (deze dus) erachter te drukken :) Die A6 naar rechts, een heeele fijne 6-cyl roffel en het ding schoot er vandoor! Twee van die gasten erin, onderuit hangend... Echt kicken was dat :D |
All times are GMT +1. The time now is 12:42. |