![]() |
Heb anders ook wel foto's voorradig, misschien ook wat aircoolers erbij?
Of vraag Lennart ff. |
zal ff kijken hoe ik de toepassing van het evenement ga aanpassen in de krant.. uiterraad komen er foto's bij..
|
we wachten in spanning af richard
|
Hmmzz.. nog geen tien minuten rijden.. ga vast even om het hoekje kijken...
|
Heb wel zin om erheen te gaan maar zit nog te twijfelen tussen Charly's en Burgum :rolleyes:
|
Even een paar foto's van de auto's van de orginisatie bij de vergadring van vorige week vrijdag. |
ze staan er mooi op jochie :thumbup:
|
Van wie is die rechter Golf ?
|
De edition van dikkie de voorzitter.
|
Quote:
Quote:
hij komt ook wel in buitenpost lennart ![]() de voorzitter moet hem ff voorstellen hier :D bbs gehalte is hoog bij de organisatie :D Quote:
is toch geen twijfel mogelijk bergum |
Quote:
Volkomen mee eens! :woowoo: |
Quote:
nog meer foto´s van die edition one ?? :redface: (of van de andere wagens ...) |
de andere wagens staan hier wel op het forum
die van edwin weet ik zo niet (golf 1) golf 2 van ronnie jetta van mij jetta van eddie golf van dik de voorzitter staat hier niet op het forum golf van otto mist op de foto zal wel eens ff foto schieten van de edition van de voorzitter :thumbup: |
thnx Alberto, als je dat eens zou willen doen :)
|
Quote:
3 juni staat hij natuurlijk ook op onze meeting kan je zelf plaatjes schieten zijn wel meer wobs in deze regio |
Dat zijn ook nog een paar van de weinige mooie auto's hier bij ons in het dorp niet mannen er zijn niet veel meer :rolleyes:
Oh ja de mijne is ook nog steeds een WOB :D |
Quote:
ergens heel diep van binnen ja :D:D |
Quote:
een echte piet dijkstra wob nog wel ...toch gerard ... zijn veel fijne auto's in dat dorpje :thumbup: als je door dat dorp rijd is het net de WortherSee van het noorden :D |
Zal er 3 juni ook zijn nu nog hopen op mooi weer :thumbup:
Greetz QP |
up date ....cultwheels heefd toe gezegt om te komen
dus weer een kraam er bij .... |
super komt dat mooi uit kan ik mooi even winkelen :D
|
Het schiet al aardig op :D, ben van 't weekend maar eens begonnen met poetsen :D
|
Quote:
Nu al :D |
heefd een rooie golf vandaar .... :D
|
marktplaats aan wezig voor mensen die spullen willen verkopen of promoten
neem even contact op met mij via telefoon of mail. 0630405072 0049 1601763157 alberto71111@hotmail.com of met de voorzitter van deze meeting dik postma 0622451884 stand van xtremecarconcept www.xtremecarconcept.nl TKR chip tuning en race styling parts bm volkswagen onderdeelen Jasper Landman met de autostyl bus chipmeister ( onder nieuwe naam ) pieter van kammen autostyling zijn aan wezig club stand trunksociety fotograaf..LENNART DIJKSTRA prijzen mooiste auto 1e 2e 3e aanmoedegings prijs prijs voor wie van ver komt ( meeste km naar onze meeting ) sponsors kroon lever worst www.kroonworst.nl van der meulen http://www.demeesterbakkers.nl biddle koostertille www.biddle.nl van den brug drachten www.volkswagen.nl/vandenbrug van den brug buitenpost werkplaats & verkoop cafe ,party service , De Menno ruif bergum |
Quote:
Ja dat word poetsen :D |
achterzijde flyer toegevoegd
![]() |
Quote:
weer super gedaan Zweiter :thumbup: |
Zier er zeker goed uit, mooie flyer !!
|
mooi gedaan jongens. :thumbup:
|
cultwheels kan verwijdert worden, die komen niet!!!!!!
hebben geen zin of zoiets! |
Quote:
Cultwheels........ :chair: |
dan krijg ik graag even definitieve informatie via pm
|
Quote:
Ai dan word het winkelen niks ruurd. |
Quote:
Nu alweer roze :( . Echt niet tegen te poetsen zeg! Ik ga er volgens mij die zondagochtend gewoon om 3 uur uit, kan ik precies voor de meeting op de hele auto doen, istie in ieder geval 1 dag mooi :D |
afzegging cultwheels
Quote:
Dikkie en als het goed is weet ook alberto er al van!! ik heb een paar dagen geleden met Ewoud gebeld, en om enkele redenen kan hij niet aanwezig zijn!! |
Quote:
klopt mensen jammer maar helaas cultwheels vond dat hij het druk genoeg had :redface: op het moment en vond reklame maken en spullen verkopen via de meeting niet nodig :eek: dus jammer voor die graag wat van hem haden willen kopen:thumbup: zijn er polijsters die de plek van cultwheels willen in vullen ? |
Quote:
goed spul gebruiken kerel :thumbup: |
gister weer ff met elkaar om de tafel ...biertje er bij :D
de laatste puntjes even behandeld de prijzen even klaar gemaakt met dank aan de sponsors :thumbup: deze zijn werelds trouwens ...voor wie denkt dat hij/zij in de prijzen valt houd maar ruimte vrij :eek: echt mooie prijzen 1e 2e 3e prijs mooiste auto aanmoedegings prijs en prijs voor wie van ver komt liggen nu al klaar |
Dan is er dus ook al bekend wie het meest heeft gereden :D
|
All times are GMT +1. The time now is 23:03. |