![]() |
Quote:
yeps alles op z`n gemakje, dan blijft het leuk he ;) Ik zal binnenkort andre eens bellen, keertje buurten ofzo, ben benieuwd naar jouw geblazen veedubje ;) |
Owkay.. koppeling cilinder is er ;)
Vraag me alleen af waar je de buiten kabel aan moet bevestigen. (trouwens jij had een 2e handse toch? moet je nog een nieuwe rubber hoes, had ik besteld maar die zit er al standaard bij) |
hey super!
ziet er netjes uit zo! uhm als je zon rubber over hebt, dan graag :cool: koppelingskabel zit vast met de versnellingsbak steun... damn slechte omschrijving (zal wel foto schieten straks) staat ie straks al online ;) bij passende koppelingskabel heb ik binnenkort over, ik laat een passende kabel kopieeren, moet in mijn geval samengesteld worden uit een vento/glf2 kabel :tongue: trouwens ik heb de voorste schijven en klauwen, fusees van de g60 over moet alles ombouwen naar 5x100, ben toch bezig he :D weet je er iemand voor??? |
beetje een onduidelijke foto, maar aan de versnellingsbaksteun zit het gene waaraan de kabel gaat |
Ik kan er niet echt veel wijs uit :), Is dit een speciale steun? Of zit dit al op de standaard steun?
|
heheh was ik al bang voor,
is inderdaad een andere steun dan normaal, deze heeft dat hoekje er extra aan zitten Daar kan de kabel aan gemaakt worden moet volgens mij bij de dealert besteld kunnen worden, of misschien van een passat van 91, daar heb ik hem af gehaald of misschien forummers een donor idee??? |
Is dit een complete bak steun? Of een los steuntje aan de bak steun?
Hmm.. iemand die precies weet hoe en wat? Kan het deel niet vinden met *t*s. |
hey is e*o* uit gefilterd op het forum...
is de complete steun, zal straks wel in e**a bladeren of ik hem kan vinden anders van het weekend kijken of er een nummer op staat ;) |
nee, hoor, je mag gewoon etos en etka zeggen, zo lang je het maar niet verspreid ;)
|
Al wat bekend over de steun/beugel?
|
:redface:
gezocht op *tos en et*a maar niks duidelijks gevonden, helemaal vergeten om bij me auto te kijken..... kompt er an, vanaaaf meteen ff koekeloeren, hoop wel dat er iets leesbaars op staat trouwens |
Heeft geen haast joh.. Maar heb de beugel blijkbaar wel nodig. :)
|
jazekers heb je hem nodig....
hoe is het met de hand? pfff zag net een flinke jaap in je vinger in ut fotoalbum, |
Hey Rob, wil het een beetje lukken met de Vento?
Tijdje weinig van je gehoord trouwens. |
Quote:
sjon! dat ken je wel zeggen inderdaad, zal er mee te maken hebben dat ik bij me nieuwe werkgever een beetje veel uren draait, pff 2 weken terug 70 uur gedraait :tongue: dus de vento gaat goed, maar heel erg traaaaaaaaag op het moment bummer :mad: |
@ Ratfink :
hij zit er op, :cool: uniek stickertje :) ![]() @ VolkswagenRacing : Ik hebt hem er vandaag af gehad, pff staat niet echt iets leesbaars op :mad: maar wel ff een goede foto kennen maken :rolleyes: ![]() links is de steun anders dan een normale... gaat vast goed komen denk ik ;) |
Gaat het om de hele steun die ik onderaan zie?
Geel/koper kleurige gedeelte? Zie eigenlijk nog niet waar nu de uitenkabel zou moeten komen. (ja links omdat de hevel van de koppeling naar linksgetrokken moet worden) Maar waar ? |
gaat inderdaad om de gehele steun,
dat geel/koper kleurige de buitenkabel zal ik foto van maken als die er is, heb ik op maat laten maken ;) ben ff creathea geweest met paint, scheelt het?? of ga je nu hard lachen :D misschien een optie om op je bestaande steun een voetje te lassen waar je kabel door han kan en waarmee die meteen wordt tegen gehouden????? ![]() |
Quote:
Super, jammer van de mijne kan ik niet meer genieten :D Binnenkort wil ik er een van de Passat maken, met een geo driehoek moet dat wel lukken om zo'n blokkendoos sticker te maken :D |
Quote:
Nu snap ik hem helemaal ja :) bedankt voor de uitleg Maar als ik het goed begrijp met de buiten kabel dus een 180graden bocht maken. Hmmm.. Steuntje zelf maken en aan bestaande beugel lassen zou inderdaad ook een optie zijn. In iedergeval bedankt voor de uitleg. |
;)
gaat goed komen dan... kabel loopt inderdaad beetje apart, ben benieuwd of dat in het voet gevoel nog verschil gaat uitmaken... maaarja zien we van zelf he.... @ Ratfink : heheh geo power :tongue: zag pas geleden een 35i met zon front masker er op, zag er wel apart uit maar gaafste was dat er een golf rallye grille achter zat.... damn die zag er mean uit... zal eens een foto zoeken van die 35i |
oja vorige week naar duitsland geweest,
had met die duitser een datum geprikt om me plsèn te gaan halen, pfff kom ik aan bij die tuningshop..... dit was de winkel, kantoor zo goed als verlaten, staat zelfs te huur, enigste wat er nog stond was een kale golf 2 vol gestouwd met troep, een jetta en een witte golf 3 die nu nog op ebay te koop staat... Na wat speur en bel werk, bleek dat de pls velgen verkocht waren voor een ander bedrag, en de verkoper was met de noorder horizon vertrokken... woonhuis was leeg, en scheen dat hij in een hotel woonde nu..... maar ja, ik heb me euros, alleen geen droom velgen... klacht ingediend bij ebay maar dat lost niks op denk ik ben nu met een andere set bezig, maar ja eerst maar in huis hebben voordat ik weer feest ga vieren :stupidme: |
Hopenlijk niet alleen voor die velgen die kant op gereden?
|
pfff wat een eikel..en daar rij je dan voor op en neer.
|
yep was in 2 jaar tijd me eerste slechte ebay ervaring.....
inderdaad ff heen en weer gereden, heb er met de vrouw een leuk dagje uit van gemaakt, maar ja..... :) ken niet stil blijven zitten, heb gister avond weer een set gewonnen nu maar duimen dat het goed gaat, pff zou wat zijn als dit ook weer %@#$$ afloopt :D die knul wou ze opsturen, dus me betaling gaat weer via http://corporate.tripledeal.com/escrow.jsp?lang=nl scheelt echt de wereld voor je euros :D en als die mof dat niet zitten wordt het een ritje hamburg :drive: heb deze gewonnen, Schmidt TFN601 aka wagner tourings 9Jx16 ET 30 en 9,5Jx16 ET 11 met sp sports er om heen getrokken :D :D :D zal wel lekker dik staan, doet me denken aan de borbets bs 9j die ik had, et 30 voor en et 10 achter...stond meesterlijk alleen deze velgen zijn wat meesterlijker dan borbetjes :tongue: foto op het net gevonden van een vento op deze rims ![]() :wuv: |
Ziet er goed uit kerel!!!!Mooie rims..
grtz...Vic.. |
super mooie velgen!!...alleen ben niet zo`n fan van dat naafkapje
|
thank you, thank you
oow ja dat naafdopje, heb inderdaad al een email gestuurd naar wagner tuning voor een afbeelding van de "Flacher Deckel," ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien, en of ze uberhaupt wel naar NL verzenden.... Is ook nog de vraag he {edit} ![]() en nu maar weer een mailtje sturen naar wagner, pff lekker duits kennen die lui zeg... |
en is dit setje niet iets?
|
net de wagners gekocht he....
had van de week al die plsèn gezien, zijn echt netjes.... maar ik heb 15 inch bbs 8j gepast onder de ventow spoorverbreders er tussen geset van 2cm maar dan ogen 15 inch wieltjes maar ieltjes ;) maar 800 is mooie prijs he thnx voor de link ;) |
Goede aankoop ventastic. Zwaar balen van die Duitse grappenmaker met z'n pls velgen, gelukkig heb je nog een leuke dag gehad.
|
vandaag aan de wagners begonnen....
de felgbetten :tongue: stonden in de blanke lak... glimt toch al netjes in het zonnetje, maaaar is natuurlijk niks als je goed afbijt heb je weinig polijst werk bleek vanmiddag, check deze foto maar ;) scheelt een hoop boen/poets werk straks, kwam echt een mooie glanzende rand onder vandaan :cool: |
dat glimt een stukkie beter!!
en dat doe je op je verjaardag? ;) gefeliciteerd! :hug: |
dank u dank u....
:hug: :hug: yep doe ik op me verjaardag, lekker met de afbijt resten aan me handen straks het gebak aan snijden voor de schoonfamilie :D |
Quote:
:woowoo: Zeker mooie wielen, zal dik onder de vento komen te staan! |
Netjes ouwe.
Ik zou eigenlijk eens een keer moeten komen kijken bij je. |
moeten we zeker snel eens een keer doen he....
mini pre summer meeting :tongue: |
GEFELICITEERD :wee:
|
Quote:
:hug: thank you :hug: :D :D |
de corry spoilert op zijn hoogste stand...
het is ff wennen.... en de velgen achter, hmmm ze zijn 225/40/16 et 11 past allemaal maar net, als ik hem straks weer op standje laag zet. Heb uitgeklopte en omgevouwen achterschermen maar denk dat het niet helemaal goed uitgemeten is :confused: voor kan ie gewoon standje laag gelukkig, :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 03:37. |