![]() |
Anders start je ff een topic over het spijlbusregister.....
|
heheheheheheh
|
't ging net nog over een Spijlbus die op Spa te spotten was.
Laten we wel "on topic" blijven... :) |
alle, mijn bijdrage
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
wil in 1 x stuk of 30 a 40 foto's toevoegen kan dat ?? :eek: :eek: :eek:
|
nee moet per keer, haha veel succes!
|
Ik dacht: ik zet en nog een paar bij.
|
Quote:
Nah das lekkerrrrrrrrrrrrrrr :mad: |
meer
|
Het was even zoeken, maar mijn 181 is gesignaleerd :)
![]() |
Oke, nog een paar...
|
en weer meer
|
en nog wat erbij
|
en nog maar eenpaar dan
|
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer fotosssssssssssss
|
nog eens 5 Spa foto's
|
paar erbij dan nog
|
mijn foto's komen over een half uurtje! (ben altijd blij als de foto's erop staan, haat dat uploaden :( )
|
aa nog een paar maar
|
jammer dat ik niet weet hoe het werkt dat je ze direct kan zien :(
|
Mijn bijdrage vind je hier;
bien's foto's van spa 2005 Psst; je zal mijn notch vaak tegen komen, moest ff foto's hebben met zijn nieuwe wielen eronder... :p |
en m'n laatste 5
|
Quote:
Had ff geen zin om alles te linken dus je moet zelf even op de site kijken! |
Quote:
als je ze in de Gallery had geupload, was het een stuk makkelijker geweest... :redface: |
Vroor het ? |
Quote:
Gert, het scheelde niet veel vrijdag en zaterdag was het best fris, vooral zaterdag. |
Spa Bug Show op 20-21 augustus
130 stuks in superformaat !!! ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pictures Can be Vieuwed @ www.bugland.be ==> 'Let's meet-corner' - Bugshow Spa- Francorchamps 2005 Meer foto's op het ...Bugland-forum... bij de treffens - Foto's Enjoy the pictures ! |
|
Gillian weet het niet meer ... wil hij nou een busje, of toch een mini Porsche ??
Wat het ook wordt, ik vrees dat het papa geld gaat kosten. :wink: "dié wil ik hebben papa !!" was het enige wat hij nog uit kon brengen :p ![]() Met dank aan Bob dat hij er ff in mocht zitten. |
Quote:
Net als wat daan zei; het was echt mega koud, vooral zaterdag!! |
Quote:
Heb je me gezien dan? En dan zeg je niet ff hallo ofzo??? En de capuchon ging op omdat het begin te regenen.. |
Quote:
Ik vroeg zaterdag aan m'n dochter" Met welke bus wil je op de foto?". Zie hieronder het resultaat: |
helaas die kut diensten ook altijd ik ga maar eens opzoek naar een andere baan ik mis alle meetings :(
|
|
|
he mooi man zo'n filmpje.........!!
spa was super !!!!! was mijn eerste maar zeker niet de laatste keer dat ik daar geweest ben !!! mijn foto's komen nog!! |
mooi filmpje oskar!
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 11:41. |