![]() |
Quote:
Bien wil dat we stoppen!! :biggrin: Alleen die van Gilian was exclusiever door die speciale deur die erin zat.. Zo heb ik hem nog nooit gezien.. |
Ik stop met gokken! OOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTT kom ik er wel achter wat het was! :p
|
Quote:
vast wel! :D |
Quote:
Negative ;) Wees jij zo lang maar blij met DAT modelletje van Gillian :) |
Quote:
Hehehe, zolang als het nog duurt... :tongue: |
Zo weer ff een update:
De ponton was bereid om zijn winter plekkie ff af te staan zodat de kever richting de grond kon. Dinsdag avond, een beetje hals over kop, toch maar ff vast een begin gemaakt aan de kever. Alles ging boven verwachting soepel, alle bouten wilde mee werken, de carroserie onder de vooras was nog hard, en de fusee's wilde er met grof geweld van bob uit. We zijn dinsdag ver gekomen maar helaas, jaja je voelt hem al aankomen, was de batterij van de camera weer leeg, dat heb je met batterijen van de action...... :rolleyes: Maar dan toch nog ff 4 foto's kunnen schieten: Nee dat op de laatste foto is geen roest, ze hebben het geheel bruin gespoten.... en ja ik weet het, t'is lelijk maar ach, wie kijkt er onder de vooras straks??? Vandaag (woensdag) was bob eerder dan mij klaar met werken en ik moest na mijn werk ook nog eens sporten dus bob was alvast aan de slag gegaan... Samen thuis ff eten zit ie me ineens te vertellen dat de torsieplaten kei vast zitten in de oude as en dat ik waarschijnlijk ff nieuwe moest bestellen, eerste wat ik dacht: G*DVER!!! Komen we in de garage (ik natuurlijk chagi) zie ik dat die idioot de nieuwe as met stuurhuis er al onder heeft zitten!!!!!!!!!!! Vandaag dus weinig te doen gehad dus heb ik maar even mijn benzine tank, de schokdempers en mijn stab.stang gespoten. Helaas batterijen nog steeds op, vrijdag verse foto's. Morgen worden de verlaagde kogels in de draagarmen geperst en komt (hopelijk) de rest van mijn bestelde spullen binnen, de kleine dingen zoals wiellagers, stab.stang bevestiging set en de vetkeringen die tussen de draagarmen en de as komen. Vrijdag hebben we weer tijd dus vrijdag bouwen we de voorkant af zodat we zaterdag een start kunnen maken aan de achterkant. Meerdere foto's volgen dus vrijdag avond!!!!!!!!! |
Ziet er zeer goed uit. :cool: Dat flikken jullie toch steeds weer snel zeg dat verlagen enzo. Met die ponton ook al... Die heeft ook nog geen halve maand hoog op z'n poten gestaan of wel... :D
Succes d'r mee!! ;) |
Ben benieuwd.....
|
dat gaat lekker vooruit
hopelijk volgen er snel nieuwe foto´s |
Goed bezig!! Klaar met de ACN? :cool:
|
Klaar met de acn?? Ligt eraan of mijn spullen allemaal optijd binnen komen en hoe goed de achterkant wil mee werken... Planning was dat ie maandag laag op zijn wielen zou staan maar ik wil niks overhaasten....
@vwfreaks.nl; country is leuk maar niet voor lang!!! :D Alles moet zo snel mogelijk tegen de grond. |
Wow, Echt goed bezit!!!!
jij bent heel blij met die Bob van jou, die gaat even tekeer als een... eh.. als een... nou, ik bedoel maar dat hij heel goed werk doet voor jou (kever) :) |
Tuurlijk ben ik blij dat bob helpt maar ik doe net zoveel hoor.....
|
Komt dan ook meteen dat andere snellere blok erin waar je het over had :confused:
Als je het nu toch allemaal open hebt liggen en je bent van plan om dat te doen kan je beter maar meteen de voorbereidingen daarvoor treffen toch :eek: Bv de slangen en leidingen voor een externe oliekoeler vast plaatsen, elektrische benzinepopmp en benzinedrukregelaar kan je dan meteen mooi onder de tank kwijt. Bij de achterkant vast een extern oliefilter in de wielkast plaatsen enz enz. En dan scheuren met je kevert :cool: |
nou nou nou, zo'n dik blok komt er niet in hoor! :p
maar nee, het blok is nog in opbouw.... Beplating wordt gestraald, daar moet ik op wachten...... Dat komt over een jaartje denk ik.. Mijn pa is hem aan het opbouwen en mijn pa en ma gaan verhuizen en mijn vader heeft zelf ook nog een kever in restauratie dus die heeft niet alle tijd van de wereld om het blok af te maken... Geen haast, met een 1300 rijdt ie ook wel... :D |
Oei, vind de golf toch wel zo leuk denk ik... :o ;)
Kever moet serieus omlaag en andere wielen... Beetje zelfde look als je vorige kever... want dat was in mijn ogen een leuke wagen! * LULLIG, dacht dat de het een nieuw topic was... en reageerde aan de hand van de eerste pagina.. lol... ben even verder kijken. ;) * |
hehe geeft niks hoor!! Zelfde look als mijn ex kever krijgt hij niet, dat was meer een scheur monstertje, dit wordt gewoon een originele maar lage kever, meer niet... Geen troep en zooi erop dit keer. :D
Ja, die golf blijft cool he?? :rolleyes: |
heyyy Sab! goed bezig zie ik! deze is 1000 malen beter dan die rotte mex! (mex was wel kicken maar gewoon goed door gerot haha) kom binnenkort even kijken okee? bel je wel even! groeten Bas.
|
Ok! ;)
|
Fotows!!!
|
jaja vanavond komen er weer foto's! alles zit wel ff tegen, 1 fusee kogel wil maar niet in de draagarm geperst worden en mijn banden zitten nog niet op de voorste wielen omdat ik geen grote ventielen heb en die bandenmeneer ook al niet!!!!! :mad: Moet dus nog ff grote ventielen zien te vinden.....
|
het ging ook al veel te vlot ;) :D maar ben erg benieuwd naar die originele laagrijder! :cool: :cool:
|
Quote:
Vrachtwagen bandenzaken hebben die meestal wel !! Ik heb er vorig jaar 20 gehaald bij Steehouwer in Zevenhuizen :D |
vrachtwagen banden zaken, hmmm -bien duikt www.goudengids.nl op-
TNX! |
Quote:
Serge werkt bij een vrachtwagenbandenzaak |
ABC bandencentrum in wageningen heeft grote ventielen! Haal ze na mijn werk ff op! YES, morgen verder!!! :D
|
@gert ; toch bedankt voor de info!
|
cool hoor bientje, ben benieuwd naar de foto's!
|
Nou vandaag helaas niks kunnen doen... Spullen waren nog niet binnen en de fusee moest nog steeds gebeuren...... Om morgen verder te kunnen toch maar ff snel mijn onderdelen bij Hot Rod in Doesburg gehaald....
Voor dit beetje troep moest ik 85 euro afrekenen! Shit zooi, maar ach, morgen kan de voorkant dan wel eindelijk weer in elkaar!!!! Bob heef de laatste fusee erin geperst en de banden om de voorste wielen laten leggen, ik was dus naar doesburg geweest en heb ff 2 wielen van mijn pa zijn kever gepakt omdat die mooier profiel hadden.... Beznine tank en oude schokdempers... Vandaag nog even gekeken bij de kever van mijn vader, vordert ook erg prima op het moment! Voor de laatste keer even schuren en dan wordt ie gespoten: Deuren al in kleur: Morgen hopelijk de kever weer op zijn beentjes, morgen dus hopelijk de resultaat foto's van de voorkant!!! |
oh ja, en natuurlijk degene aan wie ik veel te danken had vandaag ;) :
16v lip er maar ff afgehaald, dat is geen rijden in de stad, je blijft overal achter hangen..... alleen leuk voor de meetings... :rolleyes: |
mooi. goed bezig!
en de Golf blijft ook gaaf :) |
ook met een klein lipje blijft de golf super
voor de rest goed bezig en blijf poste ;) |
Quote:
kijk dat noem ik pas duidelijke praat ,jij bent in mijn ogen de eerste die het begrijpt ;) |
Quote:
die torsievering hoef je niet te kopen dat kun je van een oud verenpakket maken |
Quote:
Jep ! Kostte mij 8,- euro voor het boortje, that's all :) Daarna het hele pakket 27mm inkorten aan beize zijden. |
Zo weer en update, vandaag (zondag) wilde alles wel is waar mee werken!!!! Voorkant in elkaar gezet, EN links achter nog laten zakken!!!! Helaas is nu het w88 nog op de verkorte schokdempers, zodra die er zijn zakt ie nog een behoorlijk eind, hij kan helaas niet lagere nu door de originele..... Het ECHTE resultaat volgt dus nog!!!
Het verschil in wielen: Het was zover, de krik kon zakken, resultaat was zoals verwacht; niet laag genoeg. Nu ff w88 op de schokdempers en als het dan nog tegenvalt komen de dropped spindels: Hier is goed te zien hoever hij gezakt is met alleen al een as en verlaagde kogels. Kan je je voorstellen dat de voorkant hoger stond dan de achterkant????? Morgen of overmorgen hopelijk de achterkant aan beide kanten af maken, dan volgt er weer een update. Als de nieuwe verkorte schokdempers er zijn volgt er ook weer een update!!! |
Op die laatste foto ziet ie er erg strak uit!!! :cool:
Ik zou die achterkant niet veel lager gooien... :( Ik zou d'r alleen dan wel wat dikkere banden op gooien achter... :D 195 of 205 ofzo, op 5,5" zou em echt super staan denk ik... Achter hoog en dik, voor smal en laag!! HELEMAAL TOP!!! :cool: :D |
TNX! Achter komt ie ietsjes lager, staat nu echt te hoog, wielen stonden nog steeds schuin, de verkeerde kant op schuin dan... Alsof er geen blok in zit.... Links achter iets verlaagd en dat zag er al VEEEEEL beter uit! :D Ben nu al dik tevreden! Alles beter dan origineel! :D
|
Quote:
1 kant inkorten was sneller geweest volksaddiction ;) |
Quote:
Kan ook, maar je moet toch t.a.t. 2 gaten boren........ of aan beide zijden, of de middelste en aan 1 zijde. Ik heb gekozen om de buitenste 27 mm naar binnen te plaatsen, en daarna het verenpakket aan 2 zijden in te korten. |
All times are GMT +1. The time now is 21:55. |