![]() |
Quote:
Heeft ie ook ;) |
inderdaad gti-boy accu staat sinds de 20vt ombouw al achterin, had toen al bijna geen ruimte meer nu zou ie wel voor in kunnen,maar lijkt iets cleaner zonder accu in het zicht.
|
juh kunt het gewicht echt wel achter in gebruiken !! want de kont komt je zo voorbij bij een nood stop !!
|
dat valt reuze mee remkracht verdeling gewoon goed afstellen, daar kun je een boel mee compenseren. kep in meerdere golfjes 1 vr6 gereden hier is goed mee te sturen valt reuze mee, met bochten gedrag. maar jij kunt het weten neem ik aan. die groene mk1 vr6 was van jou toch?!
|
jups ik heb er zelf meer geracet
|
daarom en op terapel gaat het er ook zeker niet zachtzinnig aan toe. en daar kon je goed mee komen toch, ideaal is het misschien niet, maar der is zeker wel mee te rijden.
|
juh moet de motor wat opvoeren stan daart kom je tekort !!
|
huh :screwy: je bedoelt een vr6 voor ovaal racing neem ik aan. ik ga zeker mijn eigen motor niet tunen, vind 250pk eerst wel genoeg :D
|
lijkt mij ook niet nodig. Zal wel van ze plek komen :D .
|
Quote:
Zeker in een mk1... |
ik vond 200pk al wel woest gaan in een mk1, en als het me wel tegen valt een turbo of compressor is zo aangeschaft :D
|
woeshhhhhhhh heb er nog wel 1 voor je haha
|
zo vandaag ff bedrading er weer ingemaakt, en de standen knop aangesloten op het golf 1 kachelhuis, stand 1,2,3 werken perfect, stand 4 is nu ook gewoon uit :D aangezien een golf 1 maar 3 standen heeft. alles brand en doet het, van de week maar weer verder. oja voor die gene die denken waarom is de midden tunnel door midden, dit komt anders niet uit ivm schakel mechanisme en handrem we halen er een stukje tussen uit en zetten dit weer netjes aan elkaar met dashbord reparatie set op niels zijn werk. |
Nice!
Ziet er goed uit, eindelijk weer lampjes aan in het dash! |
Ziet er weer gelikt uit. :P
Maar als je hem nu in zn 3e versnelling schakeld gaat ie dan niet op recirculeren ? ;) |
inderdaad eindelijk :) tis ff werk maar tot nu toe ben ik tevreden, als goed is komt morge mijn nieuwe stuur binnen, kan die er ook weer in. dan nog mijn stoelen monteren, twijfel alleen nog over de gordels 3 punts of gewoon orgineel, aangezien mijn slede verstelbaar is.
|
@ rallye je bedoelt of ik dan met mijn pook tegen mijn circulatie knop aan kom van de kachel. zoals ik het nu kan bekijken heb ik ruimte genoeg over, anders zaag ik de pook in en buig hem iets naar achter. en circulatie werkt niet meer aangezien deze luxe niet op een golf 1 kachelhuis zit :D
|
Ik bedoelde meer met je hand ;)
Kan op de foto natuurlijk anders lijken als in werkelijkheid. Ben benieuwd als dat van binnen helemaal af is hoe mooi het eruit gaat zien. :D Succes |
Dit ziet er toch echt wel dik uit hoor!!!
Erg mooi allemaal, en ben benieuwd hoe het straks loopt en het totaalplaatje eruit gaat zien! Ga zo door!!!! |
thanks bluepower! ik ben zelf ook erg benieuwd hoe dit straks loopt\rijdt. ik moet alleen nog een goede radiateur hebben, kan er wel 1 laten maken [aardig aan de prijs voor een radiateur vind ik] dus nog ff verder zoeken of ik van een bestaande auto er in kan maken.
|
Mooi gedaan kerel heel mooi project TOP
|
ziet er gelikt uit :thumbup:
|
Heeee Steef,
Helemaal wous project man. Als het weer wat beter wordt kom ik jullie kant op!! Dit moet ik allemaal even van dichtbij bekijken !! Erg vet !!! Op naar Worthersee al ie klaar is :thumbup: |
hey sidney hahaha worthersee wou ik heen dit jaar alleen, gaat hem dit niet worden, mijn vriendin is dan net bevallen van een kleine als het goed is. dus volgend jaar maar weer eens zien. je bent altijd welkom koffie staat klaar. binnekant hoop ik binnen 2 weken helemaal klaar te hebben, daarna gaat de motor er weer uit 5de x ofzo :D en is dat gedeelte aan de beurt.
|
waneer ga je proef rijden boek ik al vast een stoeltje
|
als ie klaar is gaan we zeker een blokkie om doen, je hebt geluk dat je niet dik bent anders pas je niet in mijn stoelen :D haha.
|
Met een beetje WD40 en een boel geweld krijgen we veel mensen in z'n stoel :P
|
Quote:
Heb het meegemaakt Frank :D Mijn vroegere beste maatje zijn mkI met 300+Pk motor in de tijd vaak meegemaakt en dat is snel hoor in een MkI :D Dus mannen straks veel plezier ermee ;) |
haha jah voor oval racing jaah ;) voor de superklasse teminste !!
|
mijn nieuwe stuur van een polo 6r highline, een fijn leren stuurtje. nu alleen nog ff een airbag scoren. |
Mooi stuurtje :thumbup:
|
dat vond ik ook netjes en sportieve look.
|
![]() en hier mijn nieuwe koppelingsplaat, waarschijnlijk ga hem vrijdag ff ophalen, teminste als ie er in het echt er ook zo goed uit ziet is +- 5000 km oud. jongen kon hem niet meer gebruiken aangezien hij met 4 motion ging rijden. |
Nice :) Kom vanavond wel is ff weer loeren.
|
morge weer verder met mijn stoelframes, vandaag al begin gemaakt zal morge is ff foto s schiet.
|
vandaag ff de koppelingsset opgehaald op de bovenstaande foto, ziet er nog perfect uit hopen dat het me met rijden ook goed bevalt. en vandaag ook het ijzer binne gekregen voor mijn stoel frame s. morge weer verder.
|
zo vandaag niet heel veel aan de stoel frames gedaan 1tje zit in elkaar gehecht moet alleen nog ff afgelast worden.
hier begon ik mee, ik had nieuwe universele rails liggen alleen was dit niet zoals ik bedacht had. dus dan zit er maar 1 ding op zelf maken. kijk niet naar het roesitige ijzer en stukje schuine strip dit is om het frame mooi op zijn plek te houden, omdat ik eerst de gehele boven kant er af moest slijpen, dit gaat er allemaal nog weer tussen uit! |
Net even je hele topic doorgelezen.......Potverdikke...Nice Job.....
Lekker "out of the Box" hou ik wel van... :thumbup: |
hahah nog ff snel de foto's erop zetten voordat ie weg moest he :P
|
@dragracer thanks:thumbup: hahaha inderdaad wilco, maar ben nu weer @home. jij had plaatwerk aan kevin gegeven, om na te maken!?
|
All times are GMT +1. The time now is 10:12. |