![]() |
Wow! Echt een mooie cabrio. Leuke, duidelijke verhalen en een super resultaat :thumbup:
|
ik heb hem bekeken gert:)bruut ding,mag nog wel wat zakken;)
|
Dankzij een paar spacertjes kan ik nu ook echt met de auto rijden. Een halve cm was gelukkig voldoende om ze weer vrij te laten lopen.
Gisteren dan ook naar Stehouwer in Waddinxveen voor het uitlijnen (en dat was wel nodig) Ondanks de 15 inch velgen kwam ik toch weer niet de brug op dus maar weer boven de put. ![]() Inmiddels ook begonnen met het audio verhaal. Toch weer even een puzzel want het aangekochte subwoofer kistje is eigenlijk te groot... Als je kijkt naar de groote van de versterker dan verklaard dat ook wel iets..:) De enige oplossing is nu om een kistje op maat te maken in de reserver wiel bak. Alleen hoe bereken ik de maat van de kist? De losse panelen: ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Ik gok Dynatech |
Echt een Gert formaat versterker.
Formaat berekenen van vreemde, niet rechte vormen: sterke plastic zak zoeken. in de ruimte proppen/leggen. En vullen met water. Aantal liters wat er in gaat = inhoud. |
Quote:
U gaat door voor het electrisch keukenapparaatje op batterijen met hulpstukken..:) |
Quote:
Ah, daar zal de vriendin blij mee zijn :D Hele mooie cabrio :thumbup: |
Daarom, we doen niet moeilijk want voor de dames moet er tenslotte ook wat te beleven zijn..;)
|
Klein updateje dit keer. De auto bleef soms hoog stationair lopen en ik verdacht de stappenmotor.
Deze had ik gelukkig nog liggen dus deze gereinigd en gepolijst. Toen direct het kleppendeksel maar vervangen voor een bling bling exemplaar dat ik inmiddels ook al had liggen (als we dan toch bezig zijn...:) ![]() |
Nice
|
Verry nice, maar loopt ie nu goed?
|
Nadat ik de stappenmotor heb vervangen blijft de auto toch nog steeds regelmatig hoog stationair lopen. Vooral als hij warm is loopt hij tussen de 1000-1500 toeren.
Als ik de motor dan uitzet,en direct weer start loopt hij wel netjes 900 toeren...heb ik nu gewoon de pech dat de andere stappenmotor ook defect is? Iemand anders nog ideeen? Tis toch wat irritant voor een stoplicht.. |
Toch nog effe een uitdaging. Stappenmotor vervangen door een nieuwe. Start de auto en deze draait netjes ongeveer 1000 toeren. Na een seconde of 30 loopt het toerental ineens op naar 2500-3000 toeren en blijft daar hangen.... Na weer een aantal seconden gaat de boel ineens heftig varieeren...tussen de 1000 - 3000 toeren (alsof iemand het gas pendaal intrapt).... iemand suggesties wat er loos kan zijn? Dit is geen rijden zo.
|
Gert, ik heb Christiaan belooft die grill bij je op te halen, maar ben sinds deze week geen chauffeur meer. Het zal dus een keer in het weekend moeten (of savonds). Wanneer schikt het jou?
|
Hallo Jaap,
Kan s avonds of in het weekend, geen probleem. ALs ik het van te voren weet dan ga ik effe naar de zaak, woon er 10 min vandaan. Je hebt mijn GSM nummer toch? Bel me maar. |
Ha Gert, jij ook hier! :D :D
Strakke bak geworden hoor! |
Ha romar, ja ook hier (al heel lang eigenlijk maar met een flinke tussenstop)
Probleem opgelost...nieuwe stappenmotor gewoon defect en een probleem met de digifant computer. Auto loopt nu beter als ooit tevoren. Tijdelijk even een leen exemplaar van Cabrio forumlid Erwin die weer eens de moeite nam om op een onmogelijk tijdstip (23:00) nog mijn kant op te komen. Super bedankt weer Edwin! |
Pffffff ugh ugh zo even de laag stof eraf ! Gisteren eindelijk weer de volgende stap kunnen nemen met de cabrio. Na zware maanden met minder inkomsten gaat het gelukkig weer wat beter en kon er weer wat gespaard worden voor de cabrio. Ook de verkoop van het oude interieur hielp hierin natuurlijk en aangezien ik sinds oktober zonder zat en het nieuwe seizoen alweer rap nadert heb ik een paar weken geleden de knoop doorgehakt en de beslissing genomen om een nieuw interieur aan te schaffen. Na lang nadenken dacht ik een kleur combi gekozen te hebben (in grijs),maar na bezoek aan de bekleder en het bekijken van diverse leer samples en combinaties is er uiteindelijk iets heel anders uitgekomen. Dat was effe spannend,maar het eindresultaat is erg mooi geworden al zeg ik het zelf. Oordeel zelf..:)
![]() ![]() ![]() ![]() Het was al lang een wens om er wat moois van te maken maar na de resto vorig jaar waren de centen op dus werd het een project voor deze winter. Vandaag besloten dat ik ook nog wat ga doen met de kniebalk en dashboard maar dat duurt nog heel even (zo kunnen we de kosten ook weer wat spreiden! ;) |
dat ziet er super uit gert,wat zijn het precies voor stoelen?
|
Het zijn scheel stoelen! Voor mij ideaal en het zit (voor mij dan) beter dan recaro.
|
All times are GMT +1. The time now is 15:43. |