![]() |
10 mei he :thumbup:
|
10 mei kom ik ook wel weer :)
|
Quote:
Eeeeh,is dat een ja of een nee :confused: ? Zo te lezen heb niemand interesse,dus houd 't op. Mocht iemand zich bedenken dan lees ik het hier wel.Maybe tot 10 Mei. Ff kijken bij Ediejo :) . Hasta la pasta. |
Ben er 10 mei ook weer bij met me buz...
![]() :thumbup: |
Quote:
Je kan ook normaal reageren toch? En niet gelijk wat moet die Mazda er nou tussen.. Sommige mensen houden daar niet zo van ;) Zijn gewoon auto liefhebbers, dus al staat er nou een vw/honda of een volvo helemaal plat zou ik en meneer KC het niet erg vinden.. Ik ben er zowiezo met een groep met JAPANSE auto's :D |
Eigenlijk vw+ USA auto's maja... ;)
|
Hoe dan ook..
Volgende week Donderdag dus gewoon weer! (en't weer mag dan ook gewoon blijven zoals nu) |
[QUOTE=redjetta]Je kan ook normaal reageren toch? En niet gelijk wat moet die Mazda er nou tussen.. Sommige mensen houden daar niet zo van ;)
Zijn gewoon auto liefhebbers, dus al staat er nou een vw/honda of een volvo helemaal plat zou ik en meneer KC het niet erg vinden.. Ik ben er zowiezo met een groep met JAPANSE auto's :D[/QUOTE zo als ik al zei ik vind t niet erg.maar ik was verbaasd.zit nu aan het bier in spanje haha.laters |
Voor de mensen die niet in Spanje zitten:
Donderdag dus! |
Quote:
I'm back,en reken maar niet op mij donderdag a.s. Moet weer werken :rolleyes: . Wordt een beetje moe van om hier het gevoel te krijgen afgezeken te worden door i.i.g. 2 mensen. Misschien een andere keer,maar dat zien jullie dan wel. Heb niet echt het idee welkom te zijn :shake: . De groeten. |
Gaat hem niet worden vanavond zie de foto`s wel hoe het was :thumbup:
|
Quote:
Het is niet vanavond, maar as. donderdag, hoor. |
|
He geen foto's van de laatste meeting?Of viel de opkomst tegen of worden die nog geplaatst?Was niet echt lekker weer om buiten te hangen.Ben benieuwd.
Heb ff gekeken op de FB-pagina,maar zo te zien viel de opkomst i.d.d. tegen,of vergis ik me? Stonden wel leuke dingen bij zag ik.Nou de mazzel. |
Foto's staan hierboven duidelijk vermeld in een link naar het FB Album.
Opkomst was net iets beter dan de vorige keer, zelfs ondanks het weer. 14-06 zal het weer misschien nog wat beter zijn, en zo hopen we de opkomst ook! |
Ja ik zag het op FB.Dacht dat het tegenviel,laters.
|
Meeting
Topic een beetje doodgebloed hier?Of is iedereen nu ineens naar FF gegaan?
|
Zeker geen meetings meer daar in zaandam?
|
14 juni... :thumbup:
in mei was ik er niet maar juni wel weer ;) |
Topic is misschien doodgebloed, maar The Rebel Cruise niet hoor!!
over 13 Dagen gewoon weer vanaf 19:00 bij de Stormhoek te Zaandam!! Nu alleen nog m'n eigen wagen zover krijgen... |
All times are GMT +1. The time now is 20:41. |