![]() |
Oke nou we horen het wel
beterschap met je Vriendin |
Danku, danku! :)
|
En al verder gekomen
|
Hoi.
ben je er inmiddels al uit wat probleem was..(is) ben benieuwd en denk dat het er wel meer zijn |
Nee, nog steeds geen updates (helaas!). Ga er van de week mee verder met waarschijnlijk hulp van iemand anders. Mocht ik meer weten laat ik het jullie sowieso weten :thumbup:
|
Gister is RoelG van het Polo86C Register langsgekomen om even een blik te werpen op de auto. We hebben de ontsteking even goed afgesteld en nu loopt het blokje weer.
Probleem is nog steeds dat die erg onregelmatig stationair loopt en dus ook uitvalt als ik de koppeling in trap. Het kan gewoon zijn dat nu even het stationair toerental even wat hoger gezet moet worden. Wat kan de reden zijn van een onregelmatig lopende motor (Stationair)? |
klik je stationair sproeier wel als die op contact staat en je het draadje er af haalt
?? |
Quote:
De sigaar? Die is gewoon goed, heb ik getest. De auto draaid nu wel stationair, niet helemaal goed, maar blijft lopen. Alleen als die koud is moet ik nog wel eens het gas er een beetje op houden.. Maargoed ik vind em goed genoeg rijden tot het andere blok er in komt. |
Oke gelukkig dan maar en voor zo ver veel veilige Km`s
|
Even om het topic helemaal af te sluiten, de auto rijd weer perfect! Heb de carburateur nog eens goed afgesteld, nu start en rijd de auto weer goed :thumbup:
|
Het was dus de afstelling? Geen valse lucht oid?
|
Quote:
Heb wel een nieuwe voetpakking geplaatst voor de zekerheid, maar er was daarna geen verandering in het probleem. Was waarschijnlijk een combinatie van de juiste afstelling van de ontsteking\carburateur en misschien toch een vuiltje in de carb. |
Okee.. Nou mooi dat hij weer goed loopt :) Kga morgen naar mijn carb kijken, heb nog steeds hetzelfde probleem.
|
Mijn auto rijdt weer prima. Bij mij was het valse lucht bij de voetpakking.
|
Dat is mooi! Is inderdaad een veel voorkomend probleem.
|
Weer hetzelfde probleem :( Motor valt dood bij weinig gas geven.. Heb even een bougie eruit gedraaid en deze is nogal wit van kleur, maar hoe hoog ik ook mij CO zet, geen verandering.
![]() Zou het dan toch iets met valse lucht te maken kunnen hebben? Toch reageert de motor niet op remreiniger. Misschien een verstopte sproeier? En is het zo dat met weinig gas geven de benzine via een andere sproeier gaat dan met meer gas? |
krijgt veel te weinig benzine.of valse lucht of de carburateur even uit elkaar halen en alles spoelen.
|
Ik had dit ook met m'n 1.3 GF, door een doorgeroeste tankvulhals zat er zand in de tank en dit kwam langzaam het systeem in, brandstofpomp, filters, carburateur....alles heb ik toen vervangen! Maar het kwam allemaal terug omdat ik de tank niet schoongemaakt had, dus als jij straks een andere motor plaatst mag je die tank wel spoelen. Daarna alle filters vervangen en je carburateur schoonmaken, vergeet de acceleratiepomp niet want dat zijn kleine boringkjes die je snel over het hoofd ziet en die pomp zorgt wel voor extra brandstof bij optrekken.
|
@audi1981.
Heb ik ook al gezegd... eerdre in deze topic Ps des al niet te min hoop dat het X gevonden word (heb je al wel nieuwe benzine pomp er op gezet ??) |
Quote:
Klopt maar het probleem is er nog...en daarbij klinkt het verdraaid bekend in mijn oren :thumbup: Maar dank je dat je dat even aanstipt. |
All times are GMT +1. The time now is 12:30. |