![]() |
|
|
Pim,ik heb net een nieuwe Fender gitaar gekocht helemaal glimmend zwart is dit iets om te pinstripen voor je?
|
gitaren zijn erg cool met wat pinstriping er op.
op pinheadlounge staan een paar hele coole. http://66.183.190.188:8080/pinheadl...ar&ind=0&len=20 |
Die kop en schotels zien er goed uit!!!
|
ze zijn wel aardig gelukt. het moeilijkste was om het nog een 2e keer te doen (het is een setje van 2 kopjes + schotels geworden), het moet natuurlijk wel op elkaar lijken :-)
|
Quote:
Kijk die kleine cruised ook al in style! Goed bezig!... :D die big smile ook :D |
nog 2 bekertjes
![]() ![]() ![]() |
Er is ook echt niks veilig voor de pinstrip(p)er...:D
|
ben ze speciaal bij de xenos gaan halen, we hadden niks zwarts in huis
|
Hee Ploon ik heb nog een projekt waar je je op uit kunt leven,ik neem hem zondags mee naar Budel als alles loopt zoals ik wil.
Dit gaat inslaan als een bom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Quote:
Hmmm, maakt nieuwsgierig... :rolleyes: |
ik krijg het nog druk!
ik neem mijn koffertje met spullen voortaan maar standaard mee naar de meetings |
zelfs de bekers zijn niet veilig....what next de klep van de brievenbus ?? :D
pim we moeten in juli de afspraak helaas pas maken, de pin mocht er nog niet opzitten bij het trouwen van de vriendin, maar het zou wel mooi zijn als het voor spa was natuurlijk...we spreken, zien elkaar nog wel voor die tijd.. |
Quote:
had ik de situatie toch weer goed ingeschat. ze wil voor de grote dag er zeker een lading bloemen en linten op gooien ? |
Kwam bij toeval dit onderwerp binnen stuiteren....... ben onder de indruk!
Zou het wat zijn voor op mijn golf 2 rond het logo onder de achterklep???? En zo ja, bij wie kan ik hier voor terecht??? |
ik zou het eventueel kunnen doen. op een (luchtgekoelde) meeting of evt bij mij thuis (maar ik weet dat zeeland voor de meeste mensen nogal ver weg lijkt/is).
niels (airmighty) zou het ook kunnen doen. die zit wat meer jou kant op, maar gaat binnenkort naar de USofA (ik verwacht wel wat foto's van pinstriping niels). het enige andere adres in nederland is www.luckylenn.nl |
Quote:
Mijn hart ligt nog steeds bij luchtgekoeld, ga dan ook zeker naar budel! wie weet is daar wat te regelen......????? |
ok, gaan we dat op budel regelen
|
Quote:
HE-LE-MAAL TOP! :D :p Zal zorgen dat de achterzijde dan alvast matgrijs is, zoals ook de rest zal worden. Stuur je voor die tijd nog een P.M. !!!!! |
All times are GMT +1. The time now is 13:22. |