![]() |
Lijstje weer ff aangepast.leuke opkomst tot nu toe hoor :thumbup:
1-Geditionone/wav2006 Guido & Wenny - aanwezig 2 personen - Fire&Ice GTI 16v 5-deurs 2-Mverh85/Mike & Stephanie - aanwezig 2 personen - Fire&Ice 1.8 3-Madison/Marielle - aanwezig 1 persoon - Fire&Ice 1.8 4-Rallyegolf20vt/Klaas - aanwezig 1 persoon - Fire&Ice G60 5-deurs 5-KJ-Golf/Juliën - aanwezig 1 persoon - Fire&Ice GTI 16v 6-Dr.Golf/Mario - aanwezig 1 of 2 en misschien 2,5 personen Fire&Ice 1.8i 7-2erGOLFer/Manfred (DE) - aanwezig 1 persoon - Fire&Ice 1.8 5-deurs 8-Harm/geen forumlid - aanwezig 1 persoon Fire&Ice G60 9-nunie/mike aanwezig 1 persoon, fire&ice 1,8 10-VwJarnoGT/Jarno - aanwezig 1 persoon (miss 2)- Fire&Ice 1.8GTI 8v 3-deurs 11-GolfMK1'83/Alwin - aanwezig 2/3 personen - Fire&Ice 1.8 5-deurs |
he guido dit valt toch samen met de rallye meet op dezelfde dag
|
Quote:
Yep dat Klopt Pieter, :thumbup: daar we er vanuit zijn gegaan dat van beide type auto's weinig auto's/eigenaren/en liefhebbers (meer over) zijn,hebben we dit gecombineerd ;) Maar naar nu blijkt toch al een leuke opkomst :D:D Wenny houdt zich bezig met het Fire&Ice gedeelte En ik (doe mijn best;) ) met het Rallye gedeelte :D Het motto voor die dag is: Lekker over (dezelfde) auto's praten,bakkie koffie,een lekkere vette hap en/of gehaktbal tussen de middag,en gezelligheid troef :thumbup: |
Ik zie dat de meeting dus op 15 mei plaats zal vinden? Ik ben op die dag jarig en weet dus niet zeker of ik dan langs kan komen, omdat ik dan wellicht andere plannen heb.
Maar kan ook wezen dat ik mijn verjaardag op zaterdag vier (doe ik eigenlijk meestal), dus kan wezen dat ik er toch gewoon bij ben. |
Quote:
Gewoon komen!! wellicht krijg je nog een leuk verjaardags-cadeau Juliën :D:D |
dit val weer lekker samen met de dub in, kan je het nog een week opschuiven guido
of is alles al zeker. gr pieter. |
zou de datum al even er anderen guido anders krijg je niet veel bezoekers.
|
Wat de datum ook wordt...ik ben er :thumbup:
Is er een week later op de 22e een belangrijke meeting o.i.d.? |
Quote:
Je hebt gelijk Pieter... :redface: Voorstel dan om dit te verschuiven naar 1 Mei of 29 Mei, graag even een voorkeur aangeven mensen!! :thumbup: Quote:
Jij dus ook ff een voorkeur aangeven Ruurd :tongue: :D nu kom jij er niet meer onderuit ;) Quote:
Van jou verwachten we niet anders Maddie :D:D Gister nog even contact gehad met Jack Huizinga van Total Paint Repair. hij is deze dag aanwezig om ter plekke uit te deuken zonder spuiten!! :thumbup: dus heb je een/wat deukje('s) in je Fire&Ice en wil je deze professioneel laten verwijderen door Jack tegen een gereduceerde prijs,laat het weten!!Jack is vanaf +- 09:00 aanwezig ;) Ook hier zou ik graag een opgave van hebben,zodat we e.e.a in kunnen plannen,(mag via dit topic,maar ook via PM ;) ) Verder nog even contact gehad met Peter van poetsbedrijf PKK in Heerenveen,ook hij vond deze (mini) Meeting een leuk idee,en is deze dag aanwezig om e.e.a uit te leggen/vertellen over het professioneel poetsen van de auto,en neemt wat professionele poetsmiddelen mee. |
Uitdeuken, poetsen, mooie wagens, babes...
Dat klinkt al professioneel, Guido; maaruh..., waar is dan die flyer van deze 4e FandI-meet'? ;) (vraag Mike, Mverh86 ofzoiets..., maar ff; die zou het vorig jaar al doen... tot nu toe echter nog nix gezien... :D ) Ik ben voor 29 mei dan; hoe later in het jaar, hoe meer kans op GOED weer (alhoewel je het in NL natuurlijk nooit weet...) |
29 mei is oke :thumbup:
|
Quote:
Thanks René :thumbup: we doen ons best om er een mooie dag van te maken ;) en genoeg redenen voor jouw denk ik om wéér een F&I aan te schaffen :D:D enne Wenny heeft Mike al lang geleden gevraagd voor de flyer :D,het ''concept is al klaar,echter zitten we nu dus even met de datum te ''klooien'' ;) Maar Mike had al een erg leuke/mooie opzet gemaakt :D:D @ Mike doe je best nog ff op het Fire&Ice logo,en als iedereen zo snel mogelijk even een voorkeur door wil geven voor de datum dan kan jij hem afmaken Mike ;) :thumbup: Quote:
Thanks Pieter ;) :thumbup: |
Graag alle mensen die zich aangemeld hebben even een reactie met een voorkeursdatum :thumbup:
|
zou 1 mei doen , 29 mei zitten er heel veel in Oostenrijk
|
Quote:
ja verdomd das waar ook......1 mei dan :D |
Quote:
Quote:
Heren, even een reactie van mij over mijn organisatie van de F&I mini meeting 2011: De flyer is hier onderdeel van en die komt niet als er nog belangrijke punten zijn die ingevuld moeten worden, een datum is hierin wel heel cruciaal dacht ik zo. René je vond zelf dat we te vroeg waren begonnen met het inventariseren, dus nu niet pushen over een flyer en ook niet over Mike zeuren. Jouw ervaring hoeft niet de mijne te zijn. Ergenissen of commentaar worden geleverd in het Fire and ice msntopic + meeting 2010 verslag. Laten we het gezellig houden en ik ga verder met de organisatie. Zodra er weer meer info vrij komt horen jullie het natuurlijk. |
Hier even weer een update van de organisatie.
Wat is er ondertussen nog meer geregeld: De papieren zijn in huis voor de vergunning van de gemeente. Diverse sponsors zijn gevonden en sinds gisteren is ook Ruuds VWshop hieraan toegevoegd! Ook weten we sinds vandaag dat de broodtrommel niet mee hoeft, want er zal een snackkar aanwezig zijn. En sinds vanavond is de datum definitief geworden, te weten: 1 MEI 2011 Zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn horen jullie het weer! |
Quote:
Yes het duurde even maar is voor elkaar nu, zag nu ook een datum staan dus dat komt mooi uit :thumbup: Quote:
Goed bezig ! :D ;) |
1 mei klinkt mij prima.
uitdeuken zonder spuiten hou ik me ook voor aanbevolen 3 rottige deukjes waarvan de lak niet beschadigd is |
mmhh i dont understand these language but i hope to visit these meeting with some guys from Germany and from the first and biggest Fire&Ice Club of Germany ;)))
its nice to see more as us with these kind of VW Edition. reg Kev |
All times are GMT +1. The time now is 13:37. |