![]() |
Mooie plek voor een mooie sticker, RS!
Weet iemand een beetje een nette plek voor op die van mij? |
achterste zijraampjes gewoon...
|
Nou,
Alst allemaal meezit kan ik mezelf binnenkort ook de trotse eigenaar van een Jetta1 noemen! Dan komt er ntuurlijk ook ff een stickertje op ;) tjeu |
Quote:
:eek: sjeez!!! Dat ding hangt nog een half mobieltje boven de grond.... :eek: Ga je hem nog wel verlagen of laat je hem zo hoog op de poten staan? :D Geinig apparaatje |
Ik heb ook een sticker besteld voor op mijn derby.. :)
|
Quote:
[oftopik]Ik reed gisteravond nog achter deze Jetta aan, uurtje of half 8 via de Spaanse Polder en over de N209. Ik weet alleen niet wie van het forum dit is :( [/oftopik] |
Dat is Dhr. SilverJetta van het VWForum... http://www.vwfixx.com/forums/index.php?showtopic=28912
|
Okeee! Wel een heel stoer ding, zeg! Ben ex-Jetta rijder (1.8i 66kW), dus ik heb er wel een zwak voor!
|
Gisteravond in Den Haag getuige geweest, dus bij deze ook 'getrunkt' :)
|
Super!! Wat zo'n klein stickertje al niet kan doen voor zo'n auto he :P
|
Ja en in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik er 4 euro per stuk voor betaald ..
Maar ok : ze zitten erop :D |
WOHOEHAAA wat een afzetter die Beetlefreak :D
|
dure shit idd.. maja, je wilt wat(en in mijn geval nog jong ook... ;) )
|
|
en em dan ook nog scheef plakken ...op beide zijden nogwel... he gert :D
|
Quote:
Wattan, ik heb ze moeten halen en naar Den Haag gebracht en niet eens rente gerekend ;) |
.
|
Quote:
Nee paardeplassert Achterbak lag vol met MDF platen En ik heb de lijn van de ruiten aangehouden zodat die er recht op zit meneer de velgenvergetert :D |
waar kan ik die stikkers fixxen ??????????
|
Ik kom naar de Speedmeet a.s. zondag... dus als je me dan ff opzoekt!!
|
All times are GMT +1. The time now is 12:59. |