![]() |
Wat voor wisser zit hier eigenlijk op?
|
Pim, is er even 2 maandjes lekker tussen uit.. :cool: De wisser komt van een Lancia af.
|
@ Desnelders, ruige foto :thumbup:
Was weer wel hét moment om te vertrekken zeg :redface: Gr Pim |
Quote:
Haha mag wel internetten hier :D Ff 2 maanden rust zoals Guus al zei. Wisser is idd van n Lancia, durf niet te zeggen van welk model hy komt... Gr Pim |
is van een lancia ypsilon en hij blijft dik Pim.
Tot binnenkort |
Quote:
Thanks Rob, tot snel! |
Pim moet meer carbon! :tongue:
|
Quote:
Hahaha :thumbup: Komt zeker meer carbon op hoor! Ben al lang aan t twyvelen om mn 1 naar Engeland te brengen voor n dieetkuur. Gaat er toch n keer van komen hoor. ![]() Eerst de Brembo's s monteren en n mooie set 16" velgen kopen. Daarna nog de 16v of iets anders erin, daar twyvel ik ook al n poos over... Gr Pim |
Hier wat velgen waar ik naar aan t kyken ben:
![]() ![]() ![]() Wordt iig weer n "rennsport" velg. Zit alleen met de et waarde's en breedte vd velgen ivm ombouw naar Brembo 4 pots klauwen in combi met 305mm schyven. Wil ze wel graag in de kas hebben voor. gr Pim |
Dat is nog te weinig carbon.. :D
Minimaal toch ook de motorkap en voorvleugels d'r bij :) De plek waar ie wel vetrolletjes kwijt kan :tongue: Ennuh... ![]() :thumbup: |
nee teveel carbon is ook niet goed, maar zo'n dak is super.. alleen zonde dat he zo stopt bij die A stijlen, eerste velg uit het rijtje vind ik overigens super
|
Quote:
In myn geval is er nooit genoeg carbon :redface: Ben echt verslaafd aan dat spul nl... Motorkap staat ook nog op mn verlanglyst. De A stylen kun je nog "camoufleren" met A styl kappen, heb ik nog n nieuwe set van liggen. De 1e set velgen heb ik al lang in mn hoofd, past ook goed by t geheel vind ik. gr Pim |
Hele mooie auto, plannen zijn ook goed! Carbon is mooi spul :)
|
heel gaaf project, ik blijf 'm volgen.
hier in de buurt rijd een golf 2 met een carbon dak, erg gaaf effect succes! |
haha ke dan die A style kappen zullen het geheel wel afmaken dan ja, carbon vind ik zeer zeker nice zolang het maar niet te word :tongue: maar zal zeker goed komen hier..
|
die th2's vind ik ook geweldige wielen,helaas vind ik ze niet staan onder een mk2 met bbs-kit...anders wist ik het wel.
die wielen op het laatste plaatje zouden denk ik goed staan onder jouwe. ik zou er persoonlijk niet meer carbon opzetten,vind het maar niks:D (zal weinig helpen denk,die uitspraak,maargoed:tongue: ) |
Quote:
Zolang je het niet opsnuift dan valt het nog mee :D :D Suc6 met je ideeen :thumbup: |
De allereerste Volkswagen Golf rolde in mei 1974 van de band. Er zouden in totaal meer dan 6 miljoen Volkswagens van het type Golf I geproduceerd worden. Maar er zijn er maar weinig zo uniek als deze van Pim
![]() Preview: ![]() ![]() ![]() Wil je de hele reportage zien ? Ga dan naar http://www.carbonvision.nl |
Héél netjes Ronald, is de moeite!
Is een hele mooie shoot geworden, dank je wel :thanks: Was weer n leuke ervaring. We houden nog contact, mocht je nog eens wat willen weten hoor ik het wel, Gr Pim |
Nice, tussen de mossels blijft een mooie locatie ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 15:23. |