![]() |
haha,best wel een goeie...
ook zo lekker droog 'f*ck' eronder:D:D |
Ik schrok me iig rot jong!
Gelukkig zag ik de 2e foto in het album staan ,heb eerst wel even moeten kijken of het de coupe niet was ! |
Valt mee mensen
De coupé staat (onder het zout :redface: ) binnen Morgen in de 4 deurs naar het werk , kwam het ding tegen op MP gister met de schade er al op ;) Man even aan de telefoon gehad , en de auto bijna voor niks (benzine tank was nog bijna vol ) op gehaald vandaag Zit nog maand apk op , dus kunnen we die nog mooi even gebruiken daarna gaat ze de sloop in Want het is voor een paar onderdeelen, donor voor de coupé :thumbup: Splinter nieuwe uitlaat Voorbumper Motorkap en nog wat klein spul . de rest is te koop , of gaat naar de oud ijzer boer ;) ze staat er nu al weer zo voor even paar gaten dicht gemaakt :D ![]() sorry voor de slechte telefoon foto |
lol, van een rijschool.
Ben ik blij dat ik niet vaak in die regionen kom waar de botsauto-leerlingen van die kerel hebben gelest. :D |
dit is niet grappig alberto..........
:D |
Haha, LOL.....
Typisch weer zo'n Alberto streek :D Keep us posted! |
Wel grappig om in het complot te zitten:D
|
Whehehe :thumbup:
|
Hè alberto wat voor een blokje ligt daar in dan?
|
das wel een verdomd oude auto voor een rijschool...
|
Quote:
;) |
was de 2e auto van de rijschool .
Niet de les auto . :D Het is een 1.3 nz motor . |
mooie coupe met bekende interieur(s) erin :D :thumbup:
ben benieuwd hoe die er met het mooie weer gaat bijstaan :cool: goed bezig Alberto, maar we zijn niet anders gewoon van u he ;) |
Alberto, als je nog GT achterlichten zoekt... ik kan nog een paar nieuwe setjes regelen, origineel Hella made in Germania Deutschland!
De prijs is nog iets onder de nieuwprijs bij de dealer van een tijdje terug. Toen was 't blijkbaar €128 per stuk, nu een setje voor €250. |
heb 1 nodig Chris . Links (dacht ik)
Dan heb ik 3 setjes liggen . Eerst wel genoeg :D |
:D
Als ik eens een losse linkse tegenkom hoor je van me. :D |
Quote:
jammer ;) |
Quote:
valt mee :D rijd prima |
Dus 4 deurs is te koop in onderdelen , wie heeft nog wat nodig ?
Gister middag thuis gekomen van een bezoekje aan Berkhout , (bij Hoorn) om een andere Passat te kopen voor Moeder de vrouw (topic volgt) En tussen die bedrijven door nog even tijd gevonden voor de coupé verlaging set is geplaast , spiegels in de kleur gezet en GT spoiler op de kofferbak geplakt :D vandaag even een kleine poging doen om de auto wat schoon te krijgen :thumbup: dan volgen de foto's ook wel ff |
Heey Alberto,
Waar blijven die foto's?? Hihihi Gr Ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 02:54. |