![]() |
netjes,je audi:thumbup:
maar wat is die subaru verschrikkelijk lelijk,en die wielen lijken er wel onder geshopt,zulke rare verhoudingen.maargoed als je pa er blij me is;) |
Als de subaru (en de Audi:D) een cm of 10 zakken ziet het er stukke beter uit!
|
@ Audi1981: Jaa vind hem ook wat hoog staan maar er zaten de verkeerde maat banden onder dus er zitten hogere onder dat op de foto, dan valt het wel mee hoe hoog hij staat maar idd wat platter zou hem goed doen.
@ Rutger: Ja zeker hij gaat voor 60 mm omlaag en achter 40 mm omlaag. Komt een vaste set onder want om een schroefset te krijgen voor zo'n ding is aardig prijzig @ De Pul: Ja ieder z'n eigen smaak he, ik vind het wel een appart ding om te zien @ Tim_j: Ja de audi gaat zeker omlaag staat boven op het verlanglijstje maar de subaru blijft zo staan als hij erbij staat pa wil d'r geen gekke dingen mee gaan doen Voorderest op het lijstje: * Alle roest plekken aanpakken * Rondom alle deukjes en andere oneffenheden eruit halen * Spuiten in de kleur Golbi Beige * Heb nog wat in me hoofd voor de velgen maar dat is nog niet zeker En voorderest eerst maar weer is met de rest van het zooitje hier de 18e naar de Outlaws toe |
Ja ik weet het, heb een 80 CD5S uit '83. Heb er een FK setje onder. Dezelfde verlaging als jij zegt. Bevalt goed. Wat komt er bij jou onder (merk)?
|
Ben nog een beetje aan het rondspeuren had wel het een en ander gezien op ebay duitsland maar weet niet of dat wat is
|
Wegens het niet aankomen van een set veren opzoek naar de volgende.
ben op zoek naar een set voor een vaste verlaging 60/40, iemand nog een idee waar ik deze sets te krijgen zijn voor een type 81? |
Quote:
De set die nu onderweg is, is idd ook van FK en dan de FK High Tec 60/40 met achter verstelbare veerschotels. nu iemand enig idee hoeveel speling je dan nog hebt met die verstelbare schotels? zal je bijvoorbeeld nog een 10 mm kunnen zakken indien nodig |
zijn die dotz wielen wel in jouw steek leverbaar?
en ik zou persoonlijk voor geen 1 van deze 3 gaan. |
Tjaa zal d'r het liefst ook orginele bbs'en onder knuppen maar dat word mij wat te veel als student zijnde ;)
|
o en zonder bbs kan het niet dik zijn.......?
;) gewoon hier even rondsnuffelen,staat zat. |
Jaa dat kan zeker wel dat hoor je me ook niet zeggen. :)
Heb al wel wat op het oog maar even kijken hoe het uitpakt met het budget |
Heb een set velgen op het oog maar dit is een breedset.
Iemand ervaring met 9j en et 15 op een type 81? Rij nu namelijk met 7j achter en et 35 dacht ik. Gaat dit passen ?? |
als je niet verlaagt wel,anders niet.had op mijne 6,5x15et00 en stak 2cm uit,liep constant aan.dus als je bedenkt dat de 9j 15mm dieper valt maar 1,5'' per kant breder zijn[ong 4cm]steken die dus ong 4cm uit.
|
Jaa dat gaat dus niks worden want hij gaat achter 40 mm omlaag.
Dan ook maar 7,5 achter dat moet wel lukken, wat zou mooier staan Zit te twijfelen tussen 195/40/16 of 185/40/16 Diameter moet wel lukken rijd nu met 195/50/15 en dan kom je uit op Een diameter van 57,6 cm en met 195/40/16 op 7,5j komt uit op 56,3 cm Dus dat moet wel lukken qua hooge |
|
|
Zoow al weer veel gebeurd.
Vorderingen staan hier en daar ga ik ook verder http://volksforum.com/forum/showthr...665#post1422665 |
All times are GMT +1. The time now is 13:11. |