![]() |
Dit is mijn fastback uit '72. Heb hem een paar weken geleden gekocht.
Toen stond ie nog op standaard hoogte. Inmiddels smartbanden voor 145/65R15 en 3 buitentanden verlaagd. Achteraan 2 buitentanden verlaagd. ![]() ![]() ![]() Greetz Ruud |
binnekort in resto,de onze:
![]() dit is een 70er en we hebben nog een 71er erbij voor onderdelen. |
de mijne... :D
|
Quote:
hij is cool! heb je nog meer foto's ervan?en zo ja mag ik die? :rolleyes: :D |
Quote:
:iamwithst Heel gaaf ding! :woowoo: Nu nog een type 4 en de collectie is compleet! :wink: Tijd voor een nieuw projecttopic? :) |
kwil van een mooie type 4 af, doe maar een bod ;)
|
Quote:
Nou Kubel is er dus niet meer, die hebben we geruild voor de ponton. De verzameling waar Keverpech het over heeft is dus eigenlijk niet groter maar anders geworden :). Straks hebben we wel genoeg ruimte maar ik wil niet dat het binnen een maand al vol staat met auto's. Nieuwe projecttopic staat op http://www.vwwestland.nl |
Quote:
Ik heb hier een (vaag) filmpje van Djoek z'n Vari, en in de bocht komt z'n broer Dakloze er achter vandaan piepen met z'n kever cabrio! http://www.youtube.com/watch?v=JSku...related&search= Greetz Ron |
Vooral zo'n notchback heeft 'DE' looks! Echt lachen zo'n wagen, ik zal ff kijken of ik nog een mooie foto heb!
|
mijn 2 exen, type 3 zijn super comfi auto's
Gr, Paul. |
Quote:
Ruigebak Djoek! :rock: |
![]() ![]() .... geruild :) |
Quote:
Ook geruild...... ![]() Nog even en 'ponton' wordt een officieel betaalmiddel.... |
Quote:
Is leuker dan eurootjes :P |
Quote:
:D Hoeveel Ponton's voor één Variant? ;) Jens |
Quote:
Idd, Euro moet je alleen hoeven tanken.... Quote:
Ehhh 1? meer hek niet. Joeg erbij? en een GTI bus? en eehh... audi 80? :P |
Wat zie ik?!?!?! devalueert de Ponton?
|
Quote:
inflatie tov de 'variant' |
De bruine Pontons houden hun waarde