![]() |
extreem laag die banden, top!
|
Ja.. erg leuk, 'k zou het zonde vinden als er chrome op zou komen!
maar goed, smaken verschillen.. 't zal vast een net karretje blijven :) |
Thnx voor de reacties jongens
Tijdje geleden alweer. Toch heb ik niet stil gezeten,had nog steeds twijfels over de achterlichten,ik had nog een setje liggen dus daar de logotjes van afgeschuurd en rood gemaakt. Chromen bies om de grill,en heldere koplampies,vind ik toch wat frisser staan! Ruitenwissers netjes zwart gespoten weer. Ook is de auto rondom een halve cm lager als op de vorige foto's Hier een selectie van een kleine shoot. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik vind et wel aardig netjes zo,ook heb ik zaterdag bumpers met chromen bies besteld bij Stroeve,van de week komen ze binnen.. Dit was et eerst wel weer even. |
ziet er heel goed uit!!! die bumpers met chromen bies zullen erg mooi staan!:D
|
Heel mooi ja, die andere bumpers maken het geheel af.
Gr Ronnie |
Mitta,thnx kerel! dat denk ik ook :D
De Limburger,ook bedankt,ja dat is ook nog et enigste wat ik ermee ga doen qua buitenkant,op wat plaatwerk netjes maken na dan haha |
Heel mooi zo, achterlichten doen hem goed !
|
Achterlichten doen 'm erg goed, maar 't front vind ik het nog niet helemaal doen. Misschien dat dat beter word in combinatie met andere bumpers, maar vond 't oude tot nu toe mooier :thumbup:
|
Thnx voor de reacties,ik vind dit front wel dikker,vind et stukke frisser,als de bumpers er straks opzitten gaat et wel mooi bijmekaar passen denk ik,we zien et wel,anders maar weer wat anders :D
|
vind het een mooi mkII tje :thumbup:
|
thnx
Weer een update Bumpers met chrome bies,achter zit een bocheltje in kwam ik later achter dus dat word nog verholpen, Hier een paar foto's ![]() ![]() ![]() |
heel dik met die bumpers zo! staat heel luxe:D
|
vet :thumbup:
|
1 woord..... klaar!
|
Thnx voor de reacties jongens:D
@ Rick,hijs klaar idd,nu alleen nog verder met plaatwerk,heb nog een halfstrakke achterklep liggen die in kleur moet en wil nog een mooie motorkap en deuren regelen enzo,beetje netjes maken zeg maar,dan met interieur verder :D |
erg mooi echt waar.
|
Wel netjes, al prefereer ik toch chroomloos en oranje knippers rondom :)
Jammer van die imi-bumpers is dat ze achter altijd zo overdreven bol staan. |
thnx voor de reacties jongens,
@ Misha,dat is zeker jammer,als ik dat ook geweten had,ga er vandaag of morgen even mee aan de gang,kijken of et anders wil |
heey die chrome bies staat echt heel goed! super auto!
|
Thnx kerel.
Hier nog paar fotos van de duitse autodag; ![]() ![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 08:08. |