Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Project MK2 VR6 naar R32 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=49276)

stinky 25-12-2008 18:46

Quote:
Originally Posted by Pewi Vwteam
je hebt al pm gehad van mij maatje zie ik al. [nick-cr32]

Ja ja, alles komt goed. :thumbup:

stinky 02-02-2009 20:11

Hallo,

Er is een tijdje niks aan gedaan, maar ben vandaag toch maar weer eens begonnen. Ik heb me dashboard eruit gehaald en me "oude" kachelhuis. Er zit nu een Golf MK4 kachelhuis met clima bediening in.

Dashboard eruit

Kachelhuis eruit

Kachelhuis MK4 passen

Mk4 Kachelhuis zit erin :D

chris 02-02-2009 20:50

Jij bent toch die vriend van die luie surinamer...?:D

kb2 02-02-2009 22:09

Fuck wat een vet project.Is echt 1 om te blijven volgen en van mee te kunnen genieten.Succes met de vele werkzaamheden.

stinky 03-02-2009 23:21

Heb vandaag weer even aan de auto gewerkt en ben begonnen met de hoofdremcilinder, rembekrachtiger en de pedalen.

Rembekrachtiger eruit

R32 hoofdremcilinder erin

Oude pedalenset

Nieuwe pedalenset

Ik ga morgen maar weer even verder, anders komt hij nooit af.. :D

stinky 03-02-2009 23:24

Quote:
Originally Posted by kb2
Fuck wat een vet project.Is echt 1 om te blijven volgen en van mee te kunnen genieten.Succes met de vele werkzaamheden.

Dankje, ben blij met alle positive reacties.. :thumbup:

breadfan83 03-02-2009 23:35

Gaaf! Heel gaaf!
Succes er mee!

dj-randy 04-02-2009 06:52

erg strak !
Echt een super project!
Sterkte en succes ;)

stinky 04-02-2009 18:50

Heb vandaag weer even aan me auto gewerkt, uitlaat eronder vandaan gehaald, schakelmechanisme eruit, wielranden eraf en alle bekabeling uit de motorruimte gehaald.

Ik haalde de randen eraf en kwam tot mijn grote verassing dit tegen :eek: , kan ik nog eens 2 nieuwe schermen halen :shake:

En dit is de linkerkant :shake:

Dus heb uit frustratie maar gelijk de schermen eraf gesloopt.

En heb ook maar gelijk de achterbumper eraf gehaald :D

fabbi 04-02-2009 19:02

Van die schermen hebben ze dus g60 schermen proberen te maken??
Als je de G60 lijsten weer wil monteren moet je dus weer aanpassen of meteen G60 schermen monteren...

RubenD 04-02-2009 19:20

Inderdaad, behalve de roest zie ik niet direct het probleem. Als je echt laag wilt met grote wielen (die heb je zo te zien) dan kun je niet zonder slijpen in je schermen. Of het monteren van originele schermen.

Wat ga je trouwens met de kleur v/d motorruimte doen?

stinky 05-02-2009 00:32

Quote:
Originally Posted by fabbi
Van die schermen hebben ze dus g60 schermen proberen te maken??
Als je de G60 lijsten weer wil monteren moet je dus weer aanpassen of meteen G60 schermen monteren...

Ze hadden de lijsten aangepast, die zaten vast gepopnageld

stinky 05-02-2009 00:35

Quote:
Originally Posted by RubenD
Inderdaad, behalve de roest zie ik niet direct het probleem. Als je echt laag wilt met grote wielen (die heb je zo te zien) dan kun je niet zonder slijpen in je schermen. Of het monteren van originele schermen.

Wat ga je trouwens met de kleur v/d motorruimte doen?

Ik ga eerder iets meer de hoogte in :eek: Als ik een bocht maar iets te hard nam liep alles al aan, dat vind ik gewoon kut. Ik moet gewoon een bocht kunnen nemen, soms iets harder dan normaal :D
Er komen nu gewoon OEM schermen op in kleur.
De motorruimte wordt, zoals het er nu naar uitziet gewoon de kleur van de auto, maar ben er zelf nog niet helemaal over uit.

Tjaap 05-02-2009 07:27

Quote:
Originally Posted by stinky
Ze hadden de lijsten aangepast, die zaten vast gepopnageld

die horen ook gepopnageld.. :thumbup:
Als ze niet doorgeroest zijn zou ik die schermen lekker zo houden. In principe helemaal niks mis mee

stinky 05-02-2009 15:25

Quote:
Originally Posted by Tjaap
die horen ook gepopnageld.. :thumbup:
Als ze niet doorgeroest zijn zou ik die schermen lekker zo houden. In principe helemaal niks mis mee

ik wil lijstloos gaan rijden, het geheel moet er een beetje uit gaan zien als een 1.3 ik wil een beetje een wolf in schaapskleren creƫren. Is veel leuker, sta je bij het verkeerslicht en komt er een GSI naast je staan, die je dan al aankijkt alsof hij de snelste auto van de wereld heeft en dan sneller zijn als hem :D , en omdat ik dunne bumpers mooier vind staan bij deze kleur.

Domi 05-02-2009 15:31

Ik hoop dat je de kleur er een beetje bij krijgt. Het is omanbeige!!. Een originele VW kleur. Alleen heeft de vorige eigenaar (marten) er wat meer wit aan toegevoegt. Maar dat wist je waarschijnlijk al ;)

Jammer dat je de lijsten eraf haalt. G60 pakket staat juist erg dik. En met jouw aangepaste schermen kun je lekker laag.

Schermen zullen wel niet roesten.Zit genoeg tectiel op. En met de lijsten erop zie je dit gapende gat nooit meer.

LRR 05-02-2009 15:34

Mooi project, dat gaat nog een hele klus worden !!!!

Trouwens, wat voor velgen zijn dat ?? Lijken veel op BBS RC, maar dat zijn het volgens mij niet.

Succes verder !!

Groeten,

LRR

stinky 05-02-2009 16:22

Quote:
Originally Posted by Domi
Ik hoop dat je de kleur er een beetje bij krijgt. Het is omanbeige!!. Een originele VW kleur. Alleen heeft de vorige eigenaar (marten) er wat meer wit aan toegevoegt. Maar dat wist je waarschijnlijk al ;)

Jammer dat je de lijsten eraf haalt. G60 pakket staat juist erg dik. En met jouw aangepaste schermen kun je lekker laag.

Schermen zullen wel niet roesten.Zit genoeg tectiel op. En met de lijsten erop zie je dit gapende gat nooit meer.

Dat hij wat wit heeft toegevoegd wist ik niet man, bedankt voor het melden. Zou erg jammer zijn als ik kleurverschil krijg.

Ik denk dat dunne bumpers mooier gaan staan met de kleur. Het is ook een gok voor mij, maar jah Wie niet waagt, wie niet wint.

Ik ga iets meer de hoogte in, omdat een goede stevige bocht nemen ging bijna niet zonder dat er een wiel aanliep.

stinky 05-02-2009 16:24

Quote:
Originally Posted by LRR
Mooi project, dat gaat nog een hele klus worden !!!!

Trouwens, wat voor velgen zijn dat ?? Lijken veel op BBS RC, maar dat zijn het volgens mij niet.

Succes verder !!

Groeten,

LRR

Het zijn BBS RC (18 inch) zonder naafkapjes.

stinky 05-02-2009 16:45

Heb vandaag weer even wat gedaan aan me auto, alle bekabeling eruit en interieur.

Het kachelhuis gaat er volgende keer wel uit samen met de vloerbedekking.

All times are GMT +1. The time now is 17:02.