![]() |
Kookt beter of niet zo'n diesel? Echt super gaaf
Maar schroefset plaatsen zonder je wielen eraf? Hoe doe je dat? |
Achter kan dat gewoon, op de brug. nu maar eens kijken of ik op straat de nieuwe set gemonteerd krijg..
|
Lager gaat het niet worden , as tegen de carrosserie.. Euvel gevonden: |
Nwe schroefset zit er onder, was nog een heel gekloot omdat de krik met geen mogelijkheid onder kon.. Vandaag ook de nieuwe wielen er onder geschroefd;
Pussy magnet ;) |
super tjeerd:thumbup:
nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens;) |
Voor Wörthersee maar even een setje andere wielen gemonteerd :)
|
Quote:
Zo dat ziet er netjes uit hoor ;) :thumbup: |
Dank je, stond inderdaad er goed vind ik
![]() ik vind ze te gaaf om dagelijks mee te rijden dus vandaag een ander setje gemonteerd, achter staat nog iets te smal.. ![]() ![]() ![]() |
Hee tjeerd ziet er alweer een stuk beter uit als die tijdelijke 15 inch.
de dotz gaan er binnenkort onder bij mij, toch maar even 4 x 195 40 erop geknalt. en nog even een schroefset op de kop tikken bij sjaak ;) . owja vraagje waar kan ik zo'n onderlip vinden als onder je vento, of als onder erik zijn 3. :thumbup: ![]() |
Pussy Magnet wahahaha :D:D:D
Mooie cabby :thumbup: |
Quote:
nee nee nee, als ze meerijdt is het een tr......... juist ;) |
heb die dotz mugello's ook onder mijn golf4 gehad, maar vond ze toch net niet eigenlijk..
|
![]() |
![]() Andere wielen er onder :) 17"van een Touareg. |
![]() |
Scary!
|
N een tijdje een standaard 90 pk golf IV te hebben gereden w het weer tijd voor iets nieuws:
![]() Keuze is gevallen op een octavia RS van 2001, rijdt soepel en valt niet te veel op :) |
En inmiddels weer 3 auto's verder: :)
DEze heb ik twee dagen gehad als inruil op de Octavia, verkocht op het forum, helaas heeft Glopje er een hoop gedonder mee (gehad?) ![]() Daarna werd het tijd voor de Ibiza: ![]() Leuke auto met alles er op en aan, maar wilde toch een paar deuren extra: ![]() Een Leon topsport met 150pk, leer, clima enz. heerlijke auto, en als de stuurbekrachtging zou werken stuurt het ook mooi :) Weer even wat sleutelen dus.. |
Lekker bezig Tjeerd!
|
Nieuwe bolide:
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 20:36. |