![]() |
ik heb bij de dealer gezegd dat ik boutjes voor mijn aandrijfas wilde hebben dus ga er vanuit dat het geen pisbakken ijzer is ;)
ik heb 6 nieuwe gekocht en was nog geen 10eurie kwijt. het zijn m8 boutjes en denk dat ze ongeveer 50 lang zijn ! het zijn trouwens van die veel kantige inbusboutjes ! gr. Martijn |
dan heb je de goede gekregen. ;)
|
Quote:
dat regelen we gewoon ff :D :tongue: klein mannetje in een rood pakje zeker? :screwy: :tongue: |
goed nieuws !!
na de midwinter meeting laat ik de audi achter bij supro !! het is eindelijk zover er word een schroefset gemaakt voor de boot :rock: gr. Martijn @rickie : het kleine mannetje in de rode overal was goed bezig !! |
Supergaaf Martijn!
|
klein nieuwtje,
afgelopen zondag na de speedmeet heb ik de audi mee gegeven aan marc van supro ! vond het maar raar om de boot weg te zien rijden zonder mij :D ben heel benieuwt hoe hij er straks uit ziet en rijd !? gr. Martijn |
Mooi, ik ben benieuwd naar het resultaat!
Ik denk niet dat ik mijn boot zover naar moeder aarde laat zakken, maar we zullen zien. |
anders ik wel maar als ik hem terug heb komen hier uiteraard foto's te staan :D
gr. martijn |
Ik ben ook zeer benieuwd :) Enig idee wanneer je hem terug krijgt?
|
heb hem afgelopen weekend (1maart) mee gegeven en als het goed zijn ze er 2a3 weken druk mee ?
gr. Martijn |
2a3 weken zijn er iets meer geworden helaas :rolleyes:
maar zoals het er nu voor staat kan ik hem 11 april op halen !? gr. Martijn |
Spannend :)
|
Quote:
zeker :D !!!! gr. Martijn |
We wachten af! Ben reuze benieuwd hoe jouw sloep er straks bij staat!
|
Kun je meteen doorrijden naar de uitdeukdag en m showen :)
|
misschien doe ik dat wel ;) ?
gr. Martijn |
Het was geen grap hoor, maar een eis! ;)
|
Quote:
ojee....waar is die deuken met spuiten dag eigenlijk ? gr. martijn |
vandaag mail gehad uit lichtenvoorde, het gaat een weekje langer duren ivm problemen bij de spuiterij die de onderdelen van een kleurtje moet voorzien !
dus ik moet nog een weekje langer geduld hebben voor ik de boot kan gaan ophalen ! gr. Martijn |
ze maken het wel heel spannend! ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 23:14. |