![]() |
Quote:
valt wel me hoor rick, je hebt martijn e auto toch gezien, hij komt ook omhoog :D wel gelachen in dat dorp vandaag met zijn auto :tongue: |
Sander wat voor een schroefset heb jij eigenlijk??
Want die gaat echt goed laag zeg. Gr ronnie |
Vet :D Goed bezig :) :thumbup:
Ik zal hem binnenkort eens ff bekijken, ga je er mee naar je werk? |
Quote:
schroefset is van TEC tuning via SKG carstyling, draad loopt op de voorpoten tot onderaan, als ik het me goed kan herinneren konde de vorige schroefsets die ik had dit niet. Quote:
tuurlijk is gewoon me daily, deze week ben ik nog vrij(anders rij je voor lul langs) maar volgende week ben ik weer present |
gisteren de nieuwe onderlip ontvangen van broodfanaat, vandaag gemonteerd en gelijk nog eff 2 staaltjes eronder geknoopt om te kijken hoe het gaat staan, ik vind het wel wat :D
![]() ![]() ![]() |
ziet er dik uit:D Blijven de stalen velgen deze kleur?
|
Quote:
nee ;) en hij gaat ook nog wat zakken als ze eronder zitten staat nu nog afgesteld op de ballonbanden |
Beter, lekker bezig kerel.
|
Is dat 14 of 15 inch verbreed staal?
|
Quote:
14 inch |
Echt een gave kleur. Plannen klinken goed :)
|
Wat voor een kleur komt er op de velgen?
Of is dat een geheimpje..??? Gr Ronnie |
Quote:
just wait for the pictures ;) morgen ga ik iig contact opnemen met een velgrichter want 1 velg heeft een stoep geraakt dus laat ik gelijk alles controleren. als het een beetje meezit dan kan ik ze morgen al spuiten. |
Vandaag de velgen meegenomen naar de reperateur, zit toch wat meer werk aan dan ik dacht. Ze moeten alle 4 gericht worden en ik laat ze nu ook gelijk stralen. Woensdag haal ik ze op zodat ik ze kan spuiten en dan breng ik ze terug zodat de banden er weer omheen kunnen.
|
Wij wachten af..
|
|
morgen zitten ze eronder, eindelijk :D
|
begint er al op te lijken zo! heb zelf ook net mijn uit mat gespoten! leuk effect geeft dat en een lekkere oldie look! vind hem er steeds mooier uit gaan zien!
|
![]() ![]() ![]() ![]() Voor heb ik nog 3cm draad over en achter nog 2cm :D |
Dik, zonder hulpveren zeker?
|
All times are GMT +1. The time now is 08:08. |