![]() |
weer top werk gelevert TOM.
nu maar hopen dat hij idd snel de baan op kan en natuurlijk zonder schade. |
errug netjes!
|
voorsmaakje vd velgen die bijna klaar zijn (randen moeten nog gepolijst !!), was even om te proberen hoe breed ze komen ...
binnekanten ook gepoederlakt ... |
Super Polo's en erg nette velgen (allemaal) :)
|
Quote:
is goed spul he :D |
het blijft een bommeke op wielen.
|
nu voorlopig met andere wielen :)
![]() ![]() |
oei oei oei wat mooi!!
|
echt mooi!
heerlijk wagentje :) |
Heel erg mooi, super!
|
Stop making me jealous! Superbakkie! Denk dat die BBS-en het eigenlijk nog beter doen dan die Graku's. Zonde van dat pitje in het achterscherm trouwens...
|
de graku`s staan er het mooist op wed ik..
|
Die BBSen heerschen :D Als je die ooit verkoopt, hou ik me aanbevolen ;)
Welk type BBSjes zijn dit eigenlijk? Polotje ziet er netjes uit! |
Graku's zijne klaar !!! betere foto's volgen ...
![]() |
ze zien er goed uit idd:
![]() |
De wintervelgskes !!
7x14" Schnitzers met 195/40 bandje !! ![]() ![]() Mistlampen voor de donkere winterdagen :P ![]() De veerpootbrug, met ogen opgelast voor de gordels vast te hangen ... ![]() Ondertussen is de polo de keuring gepasseerd, en gaat 't project een beetje uitbreiden ;) De zwarte motorkap is eraf, originele grill zit er trug in, oogt veel mooier nu !!! Een set schijven/klauwen/flenzen voor achteraan is aangekocht (NOS!!), dit gaat redelijk snel worden geplaats, en met de motor gaat ook iets gebeuren, foto's volgen ;) greetz |
Lekker polootje hoor. Wirdt net zo'n lekker ding als je eigen jetta
|
Quote:
Persoonlijk vind ik deze velgen beter staan dan die Graku`s. Zijn toch van die 2-delige Polo GTi velgen ? |
Die schnitzers zijn meesterlijk!...khad ook zo`n setje op het oog...maar waren al weg dus nu ronal turbo`s..ook mooi
|
Heb zonet per ongeluk mn toetsenbord ondergekwakt :D
Echt hele mooie polo, mijn complimenten aan de kok |
All times are GMT +1. The time now is 10:10. |