![]() |
:tongue:
zondag naar vag-fest en zondag erop aanwezig in dinxperlo! |
Quote:
waarom woon je dan ook aan de ander kant van de wereld ? :D |
Omdat ik niet eerst een uur wil rijden voor ik in de bewoonde wereld ben :tongue:
|
ik had op basis van wat bestaande ontwerpjes 2 nieuwe stickers gemaakt
even laten plotten hier bij een printbedrijf en gisteren op de auto geplakt: ![]() ![]() toch nog even snel wat details toegevoegd :D |
|
jup, kende 'm al .. mooi ding ook met die US delen enzo
ben alleen niet kapot van die gouden boutjes, beetje kitsch maar ik wil met alle plezier ruilen hoor :D |
nog even wat foto's..
![]() ![]() ![]() ![]() auto is ook verkocht, in de week na dinxperlo gaat hij weg.. weet nog niet precies welke dag! |
Mooie wagen misha !
En die fotos zien er ook weer super uit ! Waar gaat ze nu heen ? |
kameraad van me koopt 'm over.. blijft dus zo nu en dan op de meetings te zien :D
|
Hij stond er mooi bij op VAG fest ;)
|
Kolere, wát een strakke mkII heb je daar Misha!!!!
|
nou nou nou, hij heeft her en der ook wel een dingetje hoor
maar over het algemeen is het een hele nette inderdaad :) thanks voor de reacties :D |
leuke auto :thumbup: hoe lang ga je deze houden??
|
Quote:
:cool: |
hij is verkocht en opgehaald :(
nu weer autoloos en dat blijf ik zeker tot ik terug ben uit Engeland aanstaande maandag vertrek ik.. ik heb er zoveel zin in :) :) :) |
jammmerrr was een leuk ding!
|
Zal best, foto's zijn allemaal verwijderd, dus geen idee waar dit over gaat.
|
![]() Even terug naar pagina 1 :) |
|
ik heb de foto's al even in een apart mapje gezet op m'n album en de oude verwijderd..
hier nog wat foto's om nog eens te laten zien om welke auto het gaat, 84'er Golf C: ![]() ![]() ![]() En nog wat meer pics: http://s208.photobucket.com/albums/...f%20mk2%201984/ Auto is aan een maatje van me verkocht en zal zo nu en dan wel op een meeting verschijnen! |
All times are GMT +1. The time now is 01:47. |