![]() |
Is dr ook een pakeerterrein voor "nog niet af" auto's, dan kom k waarschijnlijk ook:D
|
no problemo, iedereen is welkom!
|
Quote:
daar werd ik vorig jaar ook gezet, en ik ging nog wel voor de show&shine :screwy: :shake: :D |
I'll be there :thumbup:
welke zal ik meenemen :shake: ![]() |
alle 3.
:D |
Vorig jaar helaas gemist ivm vakantie...
Dit jaar zeker weer aanwezig. |
@ Madison, hop! 2 extra chauffeurs regelen en met alle drie komen.
|
Zijn er ook toevallig nog wat bedrijven aanwezig zoals vorig jaar ??
|
jazeker, reken op dezelfde bedrijven en wat meer!
|
eventueel vermaak (lees: springkussen of dergelijke...) voor de kids aanwezig?
|
in het Groenoordcomplex zelf is een kinderopvang ( www.Piraateiland.nl ) aanwezig waar kids tegen betaling terecht kunnen.
Wij hebben op het meeting terrein helaas geen verdere voorzieningen. Voorgaande jaren wel gedaan maar het bleek dat daar geen enkel kind gebruik van maakte. ( op een paar volwassen kerels na ;-) |
we zien je daar cor :thumbup:
|
Is het gewoon open voor iedereen? (naja entree prijs dan :P) Ben dat weekend toevallig in de buurt van Leiden, dus zit er over te denken ook te komen ;) Heb wel een VW maar hijs nie zo ver verbouwd zoals ik op de fotos zie haha ;)
Ben namelijk nog nooit eerder op zon evenement geweest dus weet niet hoe het in ze werk gaat :P want ken ook werkelijk niemand daar dan ;) (owee degene die deze neer zet onder mijn post :iamwithst haha ;)) grzz Wilbert |
:iamwithst so easy :tongue:
___________________________________ Ich bin dabei! We zullen weer eens ouderwets genieten van een kwalitatief hoogstaande meeting :thumbup: See you there |
@ wilbert, iedereen is welkom
|
Quote:
ben wel benieuwd naar de kleur van het bandje 3 om me pols is leuk ;) |
Dit zal de eerste meet zijn waar we zelf met een auto gaan staan...
|
Quote:
echt iedereen Cor :D |
Quote:
En ist dan gewoon betalen aan de deur? (spreekwoordelijk dan ;)) |
@ Alberto: jij niet :D
@ wilbert: yep! |
All times are GMT +1. The time now is 00:29. |