Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Berserker's commentaar op personen (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=37508)

LRR 18-12-2007 22:11

Quote:
Originally Posted by René
De meetings van 2008 zullen wel gezellig worden denk ik!

Misschien een boksring ipv een snackcar? :D

Laten we maar weer over de grens gaan in 2008.....heb een hekel aan boksen en daar komt nog eens bij dat de halve meter braadworsten weer uitermate goed waren in Lingen dit jaar !!!!

:woowoo:

berendd 18-12-2007 22:12

Quote:
Originally Posted by Sjoes 85
Ik heb al een hyves!! wat is die van jou? :woowoo: :tongue:
kunnen we kerstkaarten versturen, was k toevallig net mee bezig hahaha

kan ook zonder hyves hoor.. :rolleyes:

Sjoes 85 18-12-2007 22:14

Quote:
Originally Posted by berendd
kan ook zonder hyves hoor.. :rolleyes:

ja klopt maar hyves is zo makkelijk he..:D

Sponze® 18-12-2007 22:17

Quote:
Originally Posted by LRR
:goodpost:

En we drinken er 1 op als de GTI klaar is in Knoal !!!!
Neem jij die worst dan maar mee !! (Eemn aine van Willie uut Vlagtwedde).

FF :offtopic: Had ik al verteld dat mijn GTI'tje zijn jubileum heeft gehaald en dat de Belastingdienst me nu niet meer kent !!! :thumbup: :thumbup:

ON-TOPIC MAAR WEER !!!

Groeten,

LRR

GEFELICITEERD KEREL!

WELKOM IN DE MAGISCHE WERELD VAN BELASTINGVRIJ RIJDEN :D
(Combinatie van Capslock en luiheid)
#
Worssie komp goud miejong... Derk mot ook wat te kaauwn hebn ;)

Quote:
Originally Posted by Sjoes 85

En ohwja jaloers? Nee leuk voor Sjoes dat ie erin staat :thumbup: , ik ga met mijn ketel niet eens naar meetings, hecht er eerlijk gezegd geen waarde aan om in zo'n blad te staan.
volgens mij zou je dat juist wel leuk vinden, maar je bent een veel te stoere kerel met een veel te grote mond om dat toe te geven (is mijn idee ervan)

Speaking for myself:

Autoweek zou ik ook wel in willen staan hoor, maar zeker
niet mijn eerste keus... Niet dat ik daar te stoer voor ben, maar
vind mezelf niet echt tot het publiek van de Autoweek horen ;)
Dat kan natuurlijk ook nog...

Gefeliciteerd trouwens

Sjoes 85 18-12-2007 22:23

Quote:
Originally Posted by Sponze®
GEFELICITEERD KEREL!

WELKOM IN DE MAGISCHE WERELD VAN BELASTINGVRIJ RIJDEN :D
(Combinatie van Capslock en luiheid)
#
Worssie komp goud miejong... Derk mot ook wat te kaauwn hebn ;)

Speaking for myself:

Autoweek zou ik ook wel in willen staan hoor, maar zeker
niet mijn eerste keus... Niet dat ik daar te stoer voor ben, maar
vind mezelf niet echt tot het publiek van de Autoweek horen ;)
Dat kan natuurlijk ook nog...

Gefeliciteerd trouwens

Dankje! Ik snap wel wat je bedoelt. Ik beschouw het echter als een hele eer dat ze me ervoor gevraagd hadden. vond ik echt tof! dus ben er ook blij mee. en tsja..wat is het publiek dat Autoweek leest? Ik denk heel breed, van echte autoliefhebber tot iemand die er niets van snapt..
Maarja de nadruk ligt natuurlijk op nieuwe auto's, persoonlijk heb ik daar weer minder mee:)

Berserker 18-12-2007 22:33

Gast neem eens alles niet zo serieus, ga niet van die verwijfde vragen stellen, gebruik eens wat humor...

Btw bedankt voor je Hyves krabbel, heb meteen nog iemand gevonden met een andere hobby als ik... (serieus heb me bijna bepist hierom)

Iedereen ik presenteer u: Kapitein Sjoes :D

heb r 2 weggehaald, excuses..

Sjoes 85 18-12-2007 22:37

[QUOTE=Berserker]Gast neem eens alles niet zo serieus, ga niet van die verwijfde vragen stellen, gebruik eens wat humor...

Btw bedankt voor je Hyves krabbel, heb meteen nog iemand gevonden met een andere hobby als ik... (serieus heb me bijna bepist hierom)

Iedereen ik presenteer u: Kapitein Sjoes :D

Ja dankje voor het gratis promoten van een van mijn vele hobby's:D
Toevallig gaat het hier over een mooie traditie in mijn dorp:D

En verder wil ik je vragen dit soort foto's niet op een volksforum te zetten, daar heb ik niet om gevraagd en daar heb ik ook geen behoefte aan!

En verder: wat is er mis met mijn voorstel? Je komt een beetje zielig over zo... :rolleyes:

Matheo 18-12-2007 22:39

Ik zal mijn moeder eens leren hoe t forum werkt! Dit is beter dan gtst, onm en atwt gecombineerd!
Ik zou het trouwens ook als een hele eer beschouwen om voor de autoweek gevraagd te worden hoor, ook al ben ik geen grote fan van het blad, lijkt me alleen al leuk om het autoweek publiek een blik in "onze" wereld te laten werpen.
Al zullen ze mij niet zo snel vragen met mijn "aso" golf2 gti (even een bruggetje naar de wegmisbruikers discussie bouwen) ;)

MMgolfnut1 18-12-2007 22:43

Quote:
Originally Posted by Baldrimmer
Ja dat was een bewustje .. no worries

Willen jullie niet tussen mijn gesprek met Marnix over leuke dingen in het leven gaan zeuren over auto's ?

Ik ga me weer eens een zelf verkozen IP ban opleggen denk ik
Kijk allemaal uit met vuurwerk dudes and dudettes .

Tip voor het nieuwe jaar : www.hyves.nl !!

Scheelt weer postzegelskes

Ze snappen het gewoon echt niet! Dat gezeik over auto's....

Ik wil ook weekendverlof!!

Soms denk ik met weemoed terug aan het M.Vermaat-tijdperk. Vooral als ik topics als deze lees :D

Der Typ Siebzehn 18-12-2007 22:44

Als Berserker géén argumenten meer heeft...

dacht dat jij toch wel raad zou weten hoe te counteren, maar deze actie, sorry Berserker, begin nu toch echt aan je incasseringsvermogen te twijfelen...

"his coolness" Berserker weet alleen nog maar zo te counteren, op zo´n goedkope manier?!?

Sjoes 85 18-12-2007 22:46

Quote:
Originally Posted by Matheo
Ik zal mijn moeder eens leren hoe t forum werkt! Dit is beter dan gtst, onm en atwt gecombineerd!
Ik zou het trouwens ook als een hele eer beschouwen om voor de autoweek gevraagd te worden hoor, ook al ben ik geen grote fan van het blad, lijkt me alleen al leuk om het autoweek publiek een blik in "onze" wereld te laten werpen.
Al zullen ze mij niet zo snel vragen met mijn "aso" golf2 gti (even een bruggetje naar de wegmisbruikers discussie bouwen) ;)

Veel mooier inderdaad! En nog niet één keer "het spijt me" gehoord hier, wat in GTST allang geroepen was!:D

Ruud 18-12-2007 22:51

Ik heb ook al eens met type 17 problemen gehad,
kun je hem niet gewoon blokkeren.
:puke:

Der Typ Siebzehn 18-12-2007 22:53

Quote:
Originally Posted by ruud's fridolin
Ik heb ook al eens met type 17 problemen gehad,
kun je hem niet gewoon blokkeren.
:puke:

:rolleyes: ben je er nog steeds niet overheen...?

Berserker 18-12-2007 22:53

Quote:
Originally Posted by Type 17
Als Berserker géén argumenten meer heeft...

dacht dat jij toch wel raad zou weten hoe te counteren, maar deze actie, sorry Berserker, begin nu toch echt aan je incasseringsvermogen te twijfelen...

"his coolness" Berserker weet alleen nog maar zo te counteren, op zo´n goedkope manier?!?

Counteren??? Sorry heb mijn zegje gedaan, mijn mening gegeven, het is nu meer op een vrolijke manier bashen en off-topic gaan, heb eens wat plezier, leef een beetje...

@Sjoes sorry voor het plaatsen van die foto's maar echt serieus zoiets kan ik gewoon niet laten, er zijn gewoon grenzen, en jij gaat daar heeeeel ver overheen...

Ruud 18-12-2007 22:54

Quote:
Originally Posted by Type 17
:rolleyes: ben je er nog steeds niet overheen...?

Je hoort hier gewoon niet thuis, en daar gedraag je je naar.

Der Typ Siebzehn 18-12-2007 22:57

Quote:
Originally Posted by Berserker
Counteren??? Sorry heb mijn zegje gedaan, mijn mening gegeven, het is nu meer op een vrolijke manier bashen en off-topic gaan, heb eens wat plezier, leef een beetje...

Okay, maar foto´s op een publiek forum van iemand plaatsen waar die geen toestemming voor heeft gegeven is toch wel het allerlaatste wat ik zou doen...(ook niet van jou).

Quote:
Originally Posted by ruud's fridolin
Je hoort hier gewoon niet thuis, en daar gedraag je je naar.

Misschien, maar weet je waar jij thuishoort met dat kermisgedoe van je, op het VWForum :D :tongue:

MMgolfnut1 18-12-2007 22:58

It's getting dirty now :D

knarfmk1 18-12-2007 23:00

moet niemand hier aan zijn mk1/einser/zweier/mk69 sleutelen en vieze handen krijgen?

Stijn 18-12-2007 23:01

Zijn we d'r klaar mee heren? -zucht-

Der Typ Siebzehn 18-12-2007 23:05

Quote:
Originally Posted by knarfmk1
moet niemand hier aan zijn mk1/einser/zweier/mk69 sleutelen en vieze handen krijgen?

ikke!!!

Dus @Stijn: we zijn klaar, denk ik...

All times are GMT +1. The time now is 14:55.