![]() |
Ik heb er veel, maar dit waren de meest bekende eigenlijk.... Van de blauwe Golf heb ik geen idee wat er nu mee gebeurd, de Kever staat te staan ergens, de Boostbus rijdt in Engeland rond en de Camper: geen idee.
|
één van m'n oude rides, deze is wel bekend hier maar toch:
golf 3 2.0 liter variant: ![]() golf IV: ![]() en nog ééntje dan: |
Quote:
Deze is helemaal geweldig !!!!! |
Heb er meer maar deze was wat bijzonderder zeg maar Nog over nagedacht om terug te kopen toen Michael mij de kans bood maar soms is het toch verstandiger om dingen niet met je hart te beslissen .. Heeft een zeer goed tehuis die als hij m ooit wegdoet hopelijk mij weer als eerste contact :hug: |
Ik heb er een paar in het fotoalbum staan hier:
![]() ![]() De MK3 was een hele nette wagen. Gewoon een 1.8 CL, maar met enige modificaties lijkt het toch wel wat. Zal vanavond mijn andere rides nog ff uppe !!! Grtz............. LRR Ps: Caddy rijdt in Limburg nu !! EDIT: En hier de rest van mijn vorige rides: G60: ![]() Linker Jet was de mijne: ![]() Alle 3 van mij (geweest): ![]() En deze staat nu nog op de oprit (maar zal tegen de zomer plaats maken voor een Passat 3BG): Nou, dat is mijn gehele collectie |
Quote:
hahaha, meeting in doesburg, je reed toen met de jongens uit brummen mee, nu weet ik ook weer wie je bent |
Quote:
Klopt, en me wat volk uit eerbeek... Maar 'k weet nie wie jij bent :rolleyes: |
mijn oude liefde, zucht.......................
|
[QUOTE=Stijn]Ik heb er veel, maar dit waren de meest bekende eigenlijk.... Van de blauwe Golf heb ik geen idee wat er nu mee gebeurd, de Kever staat te staan ergens, de Boostbus rijdt in Engeland rond en de Camper: geen idee.
das potverdikkie een mooie golf zeg :rock: |
Quote:
ik had toen met die meeting nog geen rijbewijs, ik zat toen bij simon in, weet niet of je dat kan herrinneren |
Quote:
Dank je, als ik m zo terug zie dan vind ik mijn spiegelkeuze een beetje jammer, maarja, was 'in' toen. Geen spiegels was nog beter geweest. Was overigens 2001 denk ik. Voor de duidelijkheid: Geen airride! |
Deze had ik voor de g60.
Een orginele Nederlandse golf gti uit 1986. ![]() Zo was de golf toen ik hem inruilde op de g60. En een jaar later kwam ik hem weer tegen op marktplaats en toen zag hij er zo uit. ![]() |
Quote:
Altijd leuk, mensen die die auto nog niet kennen. Was een van de eerste auto's die ik kende die echt OP de grond lang :D |
toen naar Mania....een zee van vonken over mijn dak bij iedere hobbel / kuil op de belgische auto weg...leuk ja
|
Quote:
van het verhaal: oh zo laag...help, ik krijg de brug er niet meer onder vandaan... ;) |
Zal vanavond is ff gaan scannen... van mijn oude liefdes.. en heb ook nog een foto van Stijn z'n blauwe golf, met geblindeerde ramen en Venoms eronder..hhahahaha
|
Zo dan!
eerst even de auto van Stijn... whahaha ![]() ![]() Mijn oude liefde, en eerste auto.... ![]() Edition Golf 2, '91 PF motor... Was helaas van korte duur (11 maanden), total loss in kettingbotsing. ![]() ![]() Daarna nog een paar jaar met deze gereden: ![]() Maar een hoop gezeik mee gehad, verkocht, cabrio gekocht en weer tevree :D |
heb je nog een foto van mijn gebakkie van het begin van het einde (van me spaarrekening)?
|
Quote:
Heb gisteren de stapel foto's door zitten lopen, o.a. ook jou auto tegengekomen.... |
Quote:
Kijk zo was hij eerst ja. Daarna is er veel veranderd. Hij zal overigens niet erg lang meer in mijn bezit zijn. Luchtgekoeld blijft trekken, maar ik ben nog in dubio......(ben ik overigens altijd dus, what's new?) :D |
All times are GMT +1. The time now is 16:21. |