![]() |
Verhalen wil ik horen.
Want zo te horen heb ik heel wat gemist. :mad: |
Ik ben ook gesloopt!! Het inpakken voor budel, de heenreis, tent opzetten, feesten, drinken, en de auto's zijn leuk maar het uitpakken............... :(
@VA; je bent gespot door maartuh van keversite: ![]() |
Quote:
Ok,het terrein was weer magnifiek,had op de regenachtige zaterdag gewoon 3 rijplaten achter mijn uitlaat hangen.Verder heb ik dit jaar gelukkig geen 1 keer vast gestaan met de bus,maar het blijft een klote terrein om ff lekker te cruisen.Ik zeg laat die koeien lekker op het asfalt grazen daar...:D |
Meer verhalen?
De feesttent was erg gezellie en het bier was waarschijnlijk weer niet alcoholvrij :redface: Ook dit jaar weer ge-limbo-danst al ging het dit keer nier zo laag :p Cruisen met volkswouter op de bijrijders stoel en 3 meiden op de achterbank was lachen! Ook toen we vast stonden in de drek met de bodem op de grond! ;) |
Quote:
yep! dat kevertje van je zat op dat moment goed vol! |
Al dat gecruiz met die mooie vrouwen en zo is dat nodig :mad:
Nee zo te zien heeft de regen niet echt de pret gedrukt.ik zie mezelf al een beetje cruizen daar met al die mooie vrouwen achterin.Allebei de schuifdeuren open lekker muziek erbij en gaan :cool: Kan niet wachten tot die bus af is. daarom doorgaan iedere avond weer. :rolleyes: |
Top, net een op keversite, dat iemand me kever herkende als de kever van zijn opa, Hij zag hem zaterdag staan, geinig, komen er waarschijnlijk foto's van me kever dat ie nog een klein onschuldig kevertje was, :cool:
Ik hou jullie wel ven op de hoogte, En tering wat duurt die maandag altijd lang na budel :o beetje verrot :redface: en ik ge de ovaal nu toch maar een keer klaar maken voor de APK, je word nu steeds onrustig als er een politie auto in de buurt komnt, dan toch weer 95 euro. doeg Leon. mooi weer dat biertje gemist he, we blijven hem gewoon onthouden, voor op de cruisenight, :biggrin: |
Budel was weer geweldig! Helaas net een setje velgen voor spotprijs misgelopen, maar ach, eerst die Kever maar eens verder bouwen en dan zien we wel weer.
Foto's (200+) te vinden op de keversite Leon, je gevraagde foto zit in je mailbox! |
Hee Aartjan, welke velgen waren dat? Die 4 gaats zwart/gepolijste...uh..dingen?
Inclusief banden op de hobby markt? Gewoon nieuwsgierig!? |
Nee bij een Duits handelaartje 4 gaats BRM velgen voor 490 euro (4 stuks), normale prijs is zo'n 640 euro. Ik liep nog even rond over het terrein om te denken of ik ze zou nemen, maar ze waren al snel verkocht.
|
In de US : 119 dollar p/s .. dus die 490 euro was een goede prijs idd
|
Quote:
Van wie is die site ? Dit staat er overal : De leuke VW-meeting met de kut weer (ok, alleen zondag) Is het niet : De leuke VW-meeting met HET kut weer (ok, alleen zondag) ? Voor de rest mooie overzichtelijke site hoor :) |
Quote:
Thnx! Site is van mij, maar iedereen die geregistreerd is kan foto's toevoegen. Degene die dat tekstje erbij heeft gezet is niet echt een held in de Nederlandse taal... Foto's op pagina 7/8/9 heb ik zelf gemaakt. |
Ook mijn "hok" staat op keversite.nl!
Toffe foto Aart-jan! ![]() |
Je staat er zelf ook Erwin :D:D
|
Nu weten we hoe hij stuk is gegaan, kijk die evil smile :)
|
:-)
|
hahaha LOL
|
Ik heb een perfect weekend gehad, ondanks de regen... maar daar smelten we niet van, had het alleen koud, 2 x een koude douche is net te veel. Ik heb onwijs veel gelachen het hele weekend, de pizza's en de BBQ waren perfect. Ik heb lekker warm en droog geslapen. Helemaal toppie weekend dus. Volgend jaar weer, maar dan met betere temperaturen en een lekker zonnetje! En Erwin je kan lekker zingen... haha, jammer dat ik het limbo-dansen gemist heb, hoorde dat het onwijs leuk was... volgend jaar weer??
|
he ben ik laat om te reageren?? pf staat al helemaal vol,heb helaas geen digi foto's maar alleen spiegelreflex,ben helemaal verrot ,wel gewerkt vandaag maar weet niet hoe,
collega's dachten dat ik nog wat alchohol in het bloed had zitten,heele kleine oogie's het was supppppper dit weekend totalie genoten he sky gefeliciteerd met je prijs heb je niet gezien van het weekend greetzzzz hanzaaaaaa |
All times are GMT +1. The time now is 16:39. |