![]() |
![]() |
Leuke Pirelli, maar niet 100% origineel?
|
Quote:
Maar wel heel mooi !!!!!!! |
ja dat zeker!! :)
als het kon nam ik hem zo mee :tongue: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik ben zelf ook in het bezit van een marsrode golf 1 gti, ik heb deze auto nu ongeveer een half jaar. als iemand hier nog foto's van heeft zou ik ze graag zien.
het gaat om de volgende golf gti: 95-dt-bb. heeft volgens mij bij de golfgti club holland gezeten, want er zitten vloermatten en nummerplaathouders van de club op. alvast bedankt |
Quote:
ja was zzelfde dag als de veren en velgen erop zetten maar hij is nu allang langs gekomen om uit te lijnen |
Zoooo, even dit topic uppen:D
Afgelopen zondag een toertocht gehad met de Belgische Golf 1 club, door de Ardennen. Dit zijn foto's bij de burcht in Theux: ![]() ![]() ![]() |
|
en die van mij, en van een vriend van mij (pirelli) :thumbup:
![]() |
Is niet marsrood mja
dit Golfje was vroeger van mijn broer hij heeft al spijt dat hij hem weggedaan heeft :D ![]() |
Quote:
Die hangt wel mooi :thumbup: Welke maat ats cup is dat 15x6 of 15x5.5? Verlaagd? Zo ja met wat? |
Marsrood....dan mag deze niet ontbreken:
Uwe's zeer fraaie GTI: ![]() ![]() |
waar blijft jou gti dan?
|
Ooh ja, die is er ook nog....
|
Quote:
Misschien gek dat ik het vraag, maar is dit nou het originele Mars-rood? Heel mooi zo! |
wat een gruwelijk ding,op die zwarte turbo's.....:spankit:
|
Quote:
Dit is heel-erg-mooi-opgepoetst-marsrood !! @Gerben: Even op Golf1.info zoeken onder de projecttopics; Back to the roots Daar staat het hele verhaal !! |
Ik zie nergens een project topic op die site.
Ben wel erg benieuwd. |
All times are GMT +1. The time now is 03:26. |