Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Project Plekzat (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=31244)

evilnyntje 17-05-2007 20:52

Zo, vandaag mijn super verjaardags cadeau gehad, Stijn bedankt! Meteen erop gezet, helaas geen digi cam maar morgen heb ik zeker foto's!

Arnaud 18-05-2007 18:17

We zijn morgen. Foto's dus! :)

Mooie nette auto trouwens. Heb de 32B met de jaren leren waarderen. Voor weinig geld een binnen de scene aparte auto!

Gijs 18-05-2007 18:54

Idd, kom maar op met die foto's :D

evilnyntje 18-05-2007 18:54

Stijn zal ze posten, ik heb geen cam meer. Weinig geld valt opzich wel mee, zoek maar eens een nette variant die niet gebruikt is als verhuiswagen. De meeste gaan ook naar de export helaas. Hij is inderdaad redelijk net, beetje bijtippen hier en daar en nog steeds een keer poetsen :).

MauSeR35 18-05-2007 19:33

Leuke wagen, zal best goed komen denk ik. En het is weer eens wat anders dan een golf.

evilnyntje 18-05-2007 22:22

Het nieuwe front, Stijn bedankt voor dit verjaardagscadeau! Weg met die vieze plastic strip. Nu nog een andere bumper, zonder pinker gaten. Tijdelijk voor de looks even witte knipperlichtglaasjes van golf 2 erin denk ik.

Ideetje, uit de collectie van Stijn, zijn tevens te koop ;).

Zo lijkt het alsof ik ook wat gedaan heb :tongue:

Mister Cool 18-05-2007 23:34

Heel goed idee :thumbup: Gaat 'm zeker goed staan!

evilnyntje 18-05-2007 23:36

Quote:
Originally Posted by Mister Cool
Heel goed idee :thumbup: Gaat 'm zeker goed staan!

Dat dacht ik dus ook :), nu maar opzoek naar een bumper zonder knipperlicht gaten.

Gijs 19-05-2007 00:35

Ziet er ineens een stuk anders uit met die andere neus. Is deze van een Santana? Dan ben je nu dus op zoek naar een santana bumper.. :)?

Is dat stripje van de motorkap trouwens goed te verwijderen zonder dat er gaten of lijm achter blijft? Op mijn auto zit ie ook niet meer zo jippie namelijk :)

Tjaap 19-05-2007 00:41

wat doe je met het oude front ernst??? nudge, nudge, wink, wink

evilnyntje 19-05-2007 00:55

Quote:
Originally Posted by Go0s-Golf
Ziet er ineens een stuk anders uit met die andere neus. Is deze van een Santana? Dan ben je nu dus op zoek naar een santana bumper.. :)?

Is dat stripje van de motorkap trouwens goed te verwijderen zonder dat er gaten of lijm achter blijft? Op mijn auto zit ie ook niet meer zo jippie namelijk :)

Gaten zitten er niet, zit gelijmd, je moet echt heel voorzichtig te werk gaan, ik heb het uiteindelijk met wasbenzine en mijn vinger gedaan, pulken, thinner is te link, ik moet 1 plekje bijtippen met de lakstift. Ik ben inderdaad opzoek naar een Santana bumper :).

@Tjaap, ik laat het even liggen, ik heet niet voor niets Jinx ;).

Dit wil ik ooit nog doen, durf het alleen niet zo goed aan nog, vraag me af of deze gelijmd zijn.

Dirk 19-05-2007 01:48

Kijk eens aan Ernst, dat gaat er steeds beter uitzien!!!

Ik hoor het wel wanneer het poetstijd is.... :)

Ik kom morgen trouwens wel ff langs, heb ook weer wat veranderingen aangebracht aan de geblazen familieauto.....
- verlichting is aangepast,
- dumpvalve komt eraan....ben al aan het oriƫnteren, twijfel alleen nog ff welke merk,
- BMC airfilter komt eraan,
- en....er zit een andere geluidje in!

Nu eerst het mandje in! Heb trouwens enorm zin in retro mania!

evilnyntje 23-05-2007 00:27

Ik heb ook zin in Retro Dirk. Wat betreft de Passat niet veel veranderingen nog.

MR zip 25-05-2007 19:34

Hok :rock:

welkom bij de club van de 4kante auto's ;)

Kwa onderstel het zelfde als de Gaudi(typ '81)

Oja pass je wiellager eens, links begint herrie te maken bij de gaudi

evilnyntje 25-05-2007 19:39

Quote:
Originally Posted by MR zip
Hok :rock:

welkom bij de club van de 4kante auto's ;)

Kwa onderstel het zelfde als de Gaudi(typ '81)

Oja pass je wiellager eens, links begint herrie te maken bij de gaudi

Die kan ik uiteraard tzt zelf gebruiken :)

evilnyntje 03-06-2007 08:48

Even een update, hij staat momenteel even voor de deur met een waarschijnlijk bijna defecte benzinepomp.

Tjaap 30-06-2007 22:22

en waarschijnlijk nog steeds ;)

Marcski 30-06-2007 22:25

vanmiddag wel ja

Melvin 01-07-2007 10:08

Hij heeft al wel gewoon gereden!!

Ik heb hem toen ff mogen aanschouwen, echt een heerlijk strakke cruiser!!

Marcski 01-07-2007 11:43

maar de pomp zal niet vervangen zijn, dat bedoelt jaap

All times are GMT +1. The time now is 08:51.