![]() |
Thnx voor de reacties mannen. Ik vind zelf de originele achterlichten niet zo mooi staan, ik zou nog wel een keer volledig rode willen proberen. Dat zal denk ik ook wel goed staan!
De trekhaak heb ik afneembaar gemaakt en als hij eraf is zie je er niks van :). Op het moment ben ik echter aan het verbouwen dus laat hem nog lekker even zitten... |
Mooie wagen en die velgen staan hem ook goed, ckrs nadat die schroefjes erin gekomen zijn is het nog beter:)
|
Thnx, op de foto komen de velgen er niet zo super uit, zal ook aan de crappy telefooncamera liggen waarschijnlijk :). Met de boutjes is het beeld al wel wat beter te zien. Maar in het echt staan de zwarte velgjes op zilver echt super :cool: !
|
Eindelijk vandaag eens tijd gemaakt om het rvs-pijpje wat al een half jaar achter de bestuurdersstoel lag op de demper te lassen :) :
|
mooi!
|
mooi ding, vindt de zwarte achterlichten wel mooi stijn i.s.m velgjes! ook je tankddop is een mooi detail vind ik zelf!:D
|
Thnx, ik denk dat ik hem van het weekend eens meeneem naar big pipes!
|
Eindelijk nog eens een update, gisteren snel even mijn nieuwe interieur gemonteerd:
Nu nog een zwarte vloerbedekking, hoedenplanksteunen en een fatsoenlijke hoedenplank. |
Erg mooi Ad!!
|
Is een leuke kar !!
Ben ook nog bezig om een Golf 1 Diesel aan te schaffen.....:) |
netjes allemaal hoor, bevalt de tankdop?
Quote:
|
Quote:
Ja hoor, heb hem alleen wel zwart gespoten ;). Inmiddels is het interieur helemaal zwart, met dank aan een van onze oosterburen! |
All times are GMT +1. The time now is 14:10. |