![]() |
Lijkt mij ook, maar deze zit gepopt en ben dus bang voor te veel zichtbare gaten.
Bedoeling is wel om er een keer een grille met rood randje of mischien een embleemloze in te zetten (zonder booskijker uiteraard). Maar eerst ff kijken naar de kleur voor de wielen en voor een andere uitlaatdemper. Ben die grote pijpen een beetje beu, wil er iets onder in de trant van GTI/GTX 16v (org) ofzo... Ook wordt de koppeling slecht dus dat zal ook aangepakt moeten worden zeer binnenkort :( |
Vandaag de Jetta weer wat aandacht gegeven.
Verse olie, filters, bougie's en kabels, verdeelkap enz. Ook heb ik het Green open airfilter er af gehaald en weer een compleet orgineel luchtfilter terug geplaatst. Heb het idee dat ie vooral op dat luchtfilter nu een stuk beter is gaan lopen, vooral stationair is stukken beter nu. |
Nog ff naar de meeting in Asten geweest vandaag, was voor de komende weken de laatste.
De auto gaat nu aan de kant voor wat onderhoud (nieuwe koppeling enz) en een nieuwe apk (benieuwd wat die allemaal met zich meebrengt :shake: ) Was in elk geval de laatste meeting in deze modus, gaat nog het een en ander veranderen de komende weken. Zwarte e-code koplampen zijn onderweg vanuit DLD (tenminste dat hoop ik, enkele weken geleden al besteld en betaald...), komt een nieuwe velagingsset onder (schroef of vast, weet ik nog niet), en ik ben bezig met een leuke set zomerwielen die ik als alles doorgaat over een paar weken ook klaar wil hebben :) Hoop hem over een maandje weer klaar te hebben. ![]() |
Mooie auto is dit, die velgen en de rest, het staat mooi bij elkaar
Quote:
Waar heb je die dingen weg en wat kost het?? Kon ze niet krijgen vandeweek. |
Ben eens benieuwd naar de verandringswerken ;)
trouwens zo ook al een mooie Trunk :rock: :D |
Quote:
Ik heb nog 3 setjes liggen, wil wel even voor je kijken wat ze moeten kosten! |
Zooow, ff een tussentijdse update:
De Jetta heeft weer een frisse APK (14mnd!) en dat zonder een enkel mankementje ! Nieuwe koppeling en drukgroep zijn gemonteerd, was best wel nodig :D Verder staat de Jetta nu op een V-maxx schroefset, weet dat velen niet zo'n goede ervaringen hiermee hebben maar mijn eigen ervaringen met dit merk waren goed dus ben daar maar vanuit gegaan... Verder zitten er nu ook donkere koplampen in met e-code en is de booskijker naar de schuur verhuisd :thumbup: Ben alleen nog een beetje aan het klooien met de velgen, moet een leuke zomerset hebben en dus na een ritje Belgie een setje Brock B2 gehaald in 7x15.Staat alleen voor geen meter naar mijn mening (zie foto) en gaat dus weer plaats maken... Afgelopen week nog een ritje naar het oosten des lands gedaan voor een setje Borbet BS in 9x16 maar, thuis meteen gemonteerd en....ook niks. Kon weinig meer met de schroefset (lees:niet laag genoeg) en vond de velgen iets te blingbling vergeleken met de rest van de auto. Bedoeling is nu dat er iets komt met wat nettere waarden en een lekker platte band zodat ik de schroefset max kan gaan benutten ! Hier de pix hoe die er nu bij staat, let niet op de velgen, die gaan nog weg en de schroefset komt nog zo'n 2 a 3cm lager... ![]() ![]() Tot zover deze update, ik hoop snel iets te kunnen laten zien van de auto op zijn nieuwe velgen (heb zo'n idee dat ik ze morgen ga halen) en ook de dikke DAF 95 uitlaatpijpen gaan binnen zeer korte tijd plaats maken voor iets beschaafders... |
Die B2 tjes die ik had hadden wel leuk gestaan. Matzwart hart en bling rand...
Die koplampen zijn wel super btw |
Heel netjes !!!
Velgen is zo'n ding he. Als je ff zoekt kom je zeker en vast wel je wens setje tegen |
Mooie Jetta, wat voor velgen komen er onder?
|
Heb net een setje nette Sebrings gehaald, daar komt volgende week een lekker plat bandje om en dan kunnen die er even onder.
Over een tijdje wil ik er iets van Porsche of liever nog Mercedes velgen onder hebben, maar daar is nu ff geen budget voor zeg maar... Net meteen ff de nieuwe einddemper besteld, is volgende week binnen. Ga van 2x100mm naar 1x90, zal wat netter staan denk ik. |
Waarom zet je die steelies er niet onder dan? Ook niks mis mee toch?
|
Zeker niks mis mee nee, maar dan had ik geen schroefset hoeven kopen.
Met het staal zat ik met m'n 60-40 echt maximaal, wil nu graag wat lager ;). Even een net setje velgen er onder en een leuke verlaging voor de rest van dit seizoen en de winter en dan over een tijdje denk ik Mercedes velgen er onder... |
wat zijn de waardes van dat staal dan wel niet
|
4x 8 j oude wielen van wytze toch ?
|
4 x 8,5 j ;)
|
Klopt ja, en ik moet zeggen dat van de velgen die ik er tot nu toe onder heb gehad dat deze zeker het dikst onder mijn auto staan...
Maar zoals gezegd, wil nu naar een verlaging van ca 10cm dus moet er even iets smallers onder... Komen wel weer eens dikke wielen onder hoor, maar nu ff niet ! |
10 cm ,sja ,dan word het met 8,5 j en et8 wel erg krap ...... :D
|
Fuck, dan zit ik straks ook mooi aan met die verlaging...
Met 14" staalverbreed 7.5J en 8J met 195 45 14 |
Quote:
Ik rij momenteel met 8j15 et0 rondom ,met 185/45x15 ,en heb nog zat ruimte over om lager te gaan dus dat zal met 14 inch wel meevallen . |
All times are GMT +1. The time now is 23:31. |