![]() |
Quote:
Bak is gewoon auto in het bewoonde gedeelte van Nederland :woowoo: :D zelfde als de ze in de achterhoek boot zeggen. |
Ja ok begrijp ik maar ik vind het wat denegrerend klinken.
Maar ja ligt aan mij ben nogal gehecht aan mijn autootje :) |
super auto! Make-over heeft hem super mooi gemaakt. Interieur is afschuwlijk het vloekt met de kleur van de auto jammer genoeg..
|
Quote:
Maar wel duur en in het echt staat het echt wel mooi. Maar ja is een kwestie van smaak. ;) |
super gerard,jij weet hoe een golf2 moet zijn :rock:
|
Quote:
Lekker belangrijk net of duur altijd mooi is , verder schitterende auto :thumbup: |
Quote:
Mag je wel eens opschieten :D |
Qua stijl van de auto zouden leren voorstoelen het geheel afmaken! Auto straalt klasse uit.
Jammer dat het dash wat te breed is ook, afdruk staat in de deur! |
kleur is goed, wielen zijn goed.... alles is goed....maar 1 minpuntje, het is een 13 in een dozijntje geworden....
|
Is zo er is 1 maar ik reed 8 jaar terug al zo en omdat het nu in is of niet moet ik veranderen. :confused:
En dat ga ik niet doen heb jaren geleden al besloten dat ik mijn auto zo wil en rij ook al jaren zo toen de meesten zo nog niet reden alleen nu andere velgen. :D En heb de auto ook voor mezelf en niet voor anderen zoals sommigen. ;) Die met alle trends meelopen. ;) |
Quote:
Volgens mij sla je de plank hier goed mis:D En Golf 2 met geladen VR6 etc etc.. een 13 in een dozijntje noemen. :confused: |
Quote:
Thnx. |
golf II, kan ik je niks dan gelijk in geven maar ben blij dat je begrijp wat ik bedoel ;)
jurgen; we hebben het over de buitenkant; cleaned, bbs-en, duur kleurtje, (you mivw guys know the drill....right? ) ik sla nooit, zeker niet tegen een plank :crackpipe |
Zelfs qua buitenkant wordt het lastig om er 12 bij te halen;)
|
mooie auto Gerard ik had al iets van ronny en otto gehoord maar
ik had hem nog niet gezien prachtig ........ |
Bedankt Alberto ik ben er zelf ook zeer tevreden over.
Eindelijk |
oude liefde roest niet jochie ..zo zie je maar
|
Sorry jongens,Zo noemen wij hier gewoon een nette wagen,Dikke bak,vette bak,Snelle bak,snap je. No hard feelings
|
Jij hebt echt geld en/of tijd teveel wat ik allemaal zie is SUPER ! ! !
|
Quote:
voor zo iets maak je toch tyd :confused: dat is nu een auto liefhebber bij uitstek :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 19:20. |