![]() |
Quote:
Geld dat voor vorige week of ook nog deze en de volgende week :D :D Hoop er zo spoedig mogelijk van te genieten :thumbup: gr jan |
heb ze binnen :thumbup:
|
Gelukkig, sorry dat het zo lang duurde, was net een (erg) ongelukkig moment tussen overgang van bankzaken :(
Bedankt voor je geduld, vanaf nu zullen de zaken weer snel gaan. |
Stikkers [geprobeert]:D op te plakken
Bij de eerste stikker bleef de achterkant vast zitten op de O en de S toen de stikker er voor de helft op zat Die is dus VERPRUTST :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Is er garantie op :D |
Beter wrijven...... Wrijven tot je er bij neervalt, papier beetje wegtrekken, blijft iets nog hangen: terug en nog meer wrijven.
Wat was je reknr? Stuur je wel een paar nieuwe. |
heb vandaag ook m'n pakketje binnen en gelijk de stikkers opgeplakt, had nergens problemen mee, zaten er zo op :thumbup:
|
Quote:
Ze bleven wel plakken,allleen te goed op de achterkant Die bleef op de letter zitten,de rest er omheen zat op de ruit alleeen de Oen de S die zaten niet vast 1 is er verprutst maar ik had er 4 dus dat zit wel goed Miss. op de forum meet dat ik er 1 in ontvangst kan nemen :D is wel goede survus :thumbup: |
Anytime!
Tja het is het nadeel van transfers: het zijn fragiele dingen bij het opplakken. Als het eenmaal zit echter zijn ze des te fraai. |
hey stijn,
tijdje terug (voor pasen) heb ik 8 stickers besteld, maar heb ze nog niet binnen... wil je even checken waarom nog niet :thumbup: |
Misschien heeft de postbode ze op zijn fiets plakken ondertussen?
|
Voor mijn werk ben ik regelmatig in het buitenland, zo ook de laatste 11 dagen. Achterstand wordt dit weekend bijgewerkt.
|
is goed stijn. Waar ben je geweest???
die van de postbode vind ik ook wel cool, en geef hem eens ongelijk!! :thumbup: :rock: |
Zijn deze stickers ook op de meeting op 3 juni verkrijgbaar?
|
Burgum? Nee zijn we helaas niet aanwezig namens Volksforum.
Wel op RetroMania (28 Mei) |
Hoe lang duurt t normaal gesproken dat je de stickers thuis hebt na bestelling??
|
Zijn ze al betaald?
|
Quote:
De 27e mail gehad met factuur en de 28e heb ik meteen t geld ff over gemaakt via internetbankieren..... Soms wil ik nog wel eens last hebben van ongeduldheids verschijnselen :p |
Ik zie 't (de overschrijving ;)), ze komen er aan.
|
Ok dan :tongue:
|
Ontvangen!
thnx |
All times are GMT +1. The time now is 18:08. |