![]() |
airspeed venray is er dit jaar ook weer bij!!
|
Ben er (helaas ;)) ook weer bij :rolleyes:
Net terug uit de USA, alles aan het wassen en zometeen inpakken om morgenochtend om 10.00 uur te vertrekken !! "Anders" van M.I.B. is onderweg mijn kant op vanuit Denemarken in zijn '51 bril en zal morgenochtend met ons mee rijden naar budel :rock: Word weer een goed feestje !! |
ik ben er ook bij dit jaar voor het eerst
moet alleen nog werken morgen maar dan wordt de tent op het dak gegooit en gaan we er een leuk weekend van maken |
Quote:
2 x en 4 x waterkokert : wie biedt meer niet rijdende projecten ? Budel op de fiets is net wat te ver . :rock: |
ik ben er ook... alleen zondag denk ik, ff onderdelen scoren ;) en mooie dingen kijken natuurlijk..
|
Ook klaar ervoor!! Alles gechecked en nu met inpakken bezig!
10 uur vertrek uit Noardburgum :) |
Ik ga waarschijnlijk zondag vannuit Den Haag
Niet luchtgekoeld.. maar met een passat uit '76.. moet kunnen.. |
Morgen net als jens eerst naar DEFQON 1 :rock: :beer2: :cheers::beer:
en als we zondag niet hoeven te :puke: dan zijn, we denk ik ook wel met een paar man aanwazig |
Quote:
RIE-leks :cool: , wij hebben er echt dik zin in :rock: :rock: |
heerlijk, net onderweg van Eindhoven naar Weert al de nodige luchthappers mogen begroeten:)
|
Quote:
anders wij wel :D alleen vanuit dit kleine limburgse dorpje gaan we met 2 touring-bussen en dan nog 3 wagen`s dat zijn iets van 90 man... :rock: :rock: |
ga je niet mee gert? lijkt me toch wel gezellig......
|
Quote:
Als je er bent Mell bel ff! Tot dan! Grtzzz |
wij zouden een weekendje gaan, maar `t word toch maar alleen zaterdag...
ach...ook leuk togh... c u there |
Mijn luchthapper is gewassen en ik ben helemaal klaar voor morgen.
|
:mad: en wederom net als vorig jaar, word de enige nog werkende VWt2 ijsbus geweerd van Budel :mad:
baal hier enorm van! maar comercie gaat boven de hobby zeg maar :angry: |
Zeg Klaas, had je je dan niet aan moeten melden bij de organisatie voordat je uberhaubt naar Budel ging met die ijsbus van je?
Wel een geinig ding trouwens. |
nu stond er een t1 bus ijsjes te verkopen.
|
klopt...die stond er vorig jaar ook al....
|
Quote:
Echt enorm jammer! :( Ik heb nu uit pure armoede een ijsje moeten kopen bij die ijsspijl. Die zijn lang niet zo lekker als de ijsjes van jou, Klaas! :) |
All times are GMT +1. The time now is 21:14. |