![]() |
Hey Tjoekie,
Ik heb de indruk dat het langere filmpje van Spa niet is aangekomen via de email, had em naar meer mensen gestuurt en die hadden niks gehad :( Ik zwier em wel ff op een cd, laat ik em door een collega afgeven die op klooster woont. Hij weet wie je bent ;) Greetz Ron |
Quote:
OH OH..... :D dank je wel! ;) |
zoooo velgen opnieuw gespoten en de rand gepolijst :mad: wat een honde werk zeg ! :mad: nu de 155/55/14 erop....zakkuuuh
|
looking good bro!
|
Romantische foto dude........ :D
|
Quote:
Jij doet er alles voor om de laagste te zijn... :biggrin: |
Quote:
and it ain't over yet! :biggrin: |
air ride? voor mij ook een setje aub
|
ssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttt!!!!!!!!! !!!!!! :mad:
|
oww sorry Djoek. Ik wilde je net bellen dat je airride binnen is gekomen.
Het ligt klaar voor je. Tot straks hee ouwe snoeperrr |
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :frown:
euh tot strax?...werk nie veel maar soms wel oor!! :biggrin: |
Hoe snel is onzen DJOEK ??????
Zo zit hij op het forum, en dan is hij er weer omgekomen met zijn pick-up.. Hij is dus de airride net wezen komen ophalen. Tjonge jonge.. die verandert ook met den dag |
Jij handelt ook overal in he Don.. :eek:
|
Quote:
Ja klopt. Vooral in FUN |
WHAHAHAHAA....WERELDS!! :biggrin: :biggrin:
Nog bedankt voor het in en uitladen he....... Jammer dat je hem nog op je voet liet vallen :o denk dat dat weer snbel over is hoor...en gips is zeker niet nodig :redface: |
Maar vertel nou eens Djoek.
Eventueel met foto's erbij.. |
Quote:
moet het nieuwe vw seizoen goed voor de dag komen..... :D Er zal niet meer om me gelachen worden..... :tongue: dus wacht maar af.....hehehehehe :biggrin: |
zo de vooras helemaal op z'n laagst gezet.... :mad: valt dat tegen....
Heb nog steeds 9 cm :mad: Deze week de 14" en erop en kortere schokbrekers...ja die rooie er weer terug op......zal Leon niet verslaan met zijn 4 cm zonder kas maar wil zeker in de buurt komen :biggrin: |
jajaja heb mijn banden...gelijk tussen de middag erop gezet....
|
zoek de verschillen
|
All times are GMT +1. The time now is 13:27. |