![]() |
Was jij heeeeeeeeeeeeeeeeel toeval vorige week bij martin schilder in heemskerk met je vriendin, in een mini????
|
Klopt! Ben ik gespot?
Moest ff 2 ruitenwisserarmen ophalen. |
Jeps, ik loop stage bij martin schilder als service-adviseur, op een gegeven moment was je in het magazijn met je vriendin in gesprek met karst over de wisserarmen welke je pcies moest hebben ;)
|
en NOG de verkeerde!!!
|
Haha, meen je niet!
Beetje jammer, maarja er zijn ook zoooooooo veel onderdelen, en sommige vervallen en dan komt er weer een nieuwe uit enzovoort enzovoort. Misschien volgende keer via mij regelen? komt er ook een nette korting op ;) |
zijn toch dezelfde als van al die andere miljoenen golfjes?
|
blijkbaar niet.... :) ik weet het ook niet hoor
|
Quote:
Nee is anders en duurder iig. |
Quote:
Ze zijn verschillend en dienen op chassisnummer besteld te worden. @Black Devil: Tegen korting zeg ik nooit nee! Alvast bedankt voor het aanbod. |
|
nog een rally rijder er bij hier
ik heb ook een rally in mij bezit ben er heel blij mee heb hem vorige jaar laten spuiten jongen en meiden met een rallye meld maar aan ik wil een club oprichten voor alleen rallys michaelottertje@msn.com wie er aan mee wil werken heel graag zal wel mooi zijn groeten golfrallyboy
http://www.mijnalbum.nl/Album=IQFHF6L3 |
Quote:
[mierenneukmode aan] Het is een Rallye Golf :chair: [Mierenneukmode uit] |
gheghe hij heeft nog wel meer typefouten in zijn naam :p
|
Quote:
een fire and ice interieur in je rallye??? |
[QUOTE=Pedaalemmer]een fire and ice interieur in je rallye???[/QUOT
E] Die auto heeft in Irnsum Friesland te koop gestaan. Had toen ook groen/blauwe deurpanelen. |
Quote:
Groen blauwe??? |
deze heeft nooit in friesland gestaan hoor groeten
|
Quote:
nee je krijgt nieuwe spiegels... wil je nog meer "krijgen"??? havana is bijna op :) |
Quote:
Heb nu een nieuw merk erbij uit Venezuela. Proeven?? |
ben bijna jarig ;) je bent uitgenodigd... de 19e in rotterdam... ff wat drinken
|
All times are GMT +1. The time now is 23:02. |