![]() |
Super vet Esli! Ziet er goed uit en ben ervan overtuigd dat dit goed gaat komen bij jouw (Y) Ik hou hem in de gaten
|
zo ff wat TLC voor de passat (en golf van mn broer)
mocht wel weer na het kut weer enzovoorts. ![]() |
en we zijn weer gangs geweest,
wil toch echt die verschoten bumpers en gt-lijsten normaal zwart hebben.. dus ben ff bezig geweest ff een voor en na foto van de achterbumper ![]() en het einresultaat, ik ga nog verder met dit gebeuren maar het begin is er ![]() ![]() |
Netjes! Hoe heb je ze weer zwart gekregen? Nog ff een setje luxe kentekenplaten en het is klaar :)
Is die golf van je broer dezelfde kleur als de G60? |
schijnt een net iets andere kleur code te zijn, maar komt er dicht bij...
luxe platen, verlaging, setje wielen, vers gespoten gril, Hella DE's en syncro badges er in, nette linker voorstoel erin, hij is nog lang niet af!! |
Van het weekend nog ff bezig geweest met de bumpers (alweer)
dit keer met Auto Glym Gel, werkt fijner dan prutle wax, trekt er goed in ![]() ![]() ![]() ben nog lang niet klaar met de bumpers maar het begint te komen. |
nog ff een plaatje van MWM
![]() |
zo ff de lange stilte opbreken,
eindelijk knoop doorgehakt en schroefsetje besteld, ![]() kwam ook nog een setje wielen tegen dus ook maar opgehaald ![]() |
Nothelle's!!! :cool:
|
Ben heel benieuwd naar de combi van de schroefset met de nieuwe velgen :thumbup:
|
zo de nothelles en schroefset eronder,
ik ben tevreden. ![]() ![]() ![]() |
Zo dit staat netjes! Heb m op de a7 meet ook bekeken. Veel mensen lopen er zo voorbij maar hebben geen idee watvoor uitvoering het is. Met de schroefpoten en deze wielen valt ie van buiten ook mooi op.
|
Gaaf hoor die combi :thumbup:
|
Netjes zo, iets lager bij de grond :)
|
ziet er weer goed uit esli! :thumbup:
|
nog ff paar updates,
vers gespoten grill en badges, Hella DE's hatsee ![]() ![]() |
Behoorlijk vooruit gegaan, erg mooi.
Luxe plaat maakt neus wel af |
Ziet er goed uit zo, gaaf in deze uitvoering. Laat je de trekhaak zitten? Die doet wel afbreuk aan het geheel vind ik.
|
![]() ![]() |
Netjes! Rijdt goed nu de auto?
|
All times are GMT +1. The time now is 16:37. |