Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Computers en electronica (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=43)
-   -   Gta 5 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=118534)

PuttenMKII 06-11-2013 18:35

Quote:
Originally Posted by NeFReT
jah leuke van glitchen is dat rockstar bezig is met mensen te bannen,het kan zelfs zodanig ver gaan(als het het te bont hebt gemaakt) dat ze bij playstation gaan aankloppen en je helemaal niet meer online kunt komen.

las dat tijdje terug op een site van rockstar volgens mij of gta.

en als je glitch dan heb je nergens meer om naar toe te werken want je hebt alles al.

als je met glitchen veel kunt verdienen,laat maar zitten.
hoeft voor mij niet:D

Dat hoor je inderdaad, maar het lijkt me sterk.
Het is immers een fout in het spel, je doet toch niks 'illegaal'?

Als je het spel hackt of iets in de richting snap ik het wel, maar hiervoor zullen ze je niet bannen ;)

Sven-GTI 06-11-2013 18:56

Was bij Call of Duty ook bij xbox live, als je iets met een glitch deed, werd je gelijk gebanned. Zelfs al deed je dit per ongeluk zonder te weten :S

Die glitch zit er toch door hun eigen schuld in :S

PuttenMKII 07-11-2013 19:26

Hmm, ben dan benieuwd haha

Jeroen64 08-11-2013 07:22

Quote:
Originally Posted by Sven-GTI
Was bij Call of Duty ook bij xbox live, als je iets met een glitch deed, werd je gelijk gebanned. Zelfs al deed je dit per ongeluk zonder te weten :S

Die glitch zit er toch door hun eigen schuld in :S

Je bedoelt bij MW3 de glitch in Outpost? Ja daar kickte ze je bij de pc ook voor :screwy:
Moet zeggen dat het mij niet "per ongeluk" is gelukt :D

Sven-GTI 08-11-2013 12:00

Ik kwam bij résistance (of hoe dat Franse level ook heet) per ongeluk op t dak terecht. Dus ik dacht, ik ga eerlijk die glitch melden aan infinityward. Stank voor dank dus...

Jeroen64 08-11-2013 12:03

Quote:
Originally Posted by Sven-GTI
Ik kwam bij résistance (of hoe dat Franse level ook heet) per ongeluk op t dak terecht. Dus ik dacht, ik ga eerlijk die glitch melden aan infinityward. Stank voor dank dus...

Hmmm heb daar nooit een glitch gezien, wel fijn dat ze je bannen voor eerlijk gedrag :screwy:

Maar zien hoe Rockstar dat doet, misschien binnenkort toch maar GTA 5 kopen :D, wel voor de PS3 dan, want voor de pc duurt nog wel ff :rolleyes:

Sven-GTI 08-11-2013 16:23

Die ban is gelukkig wel snel weer ingetrokken, maar toch...

Nu max AC black flag spelen :D

NeFReT 10-11-2013 16:35

Quote:
Originally Posted by PuttenMKII
Dat hoor je inderdaad, maar het lijkt me sterk.
Het is immers een fout in het spel, je doet toch niks 'illegaal'?

Als je het spel hackt of iets in de richting snap ik het wel, maar hiervoor zullen ze je niet bannen ;)

haha nou ik ken er toch echt 1 die eruit is geflikkerd en niet meer online kan :D

Sven-GTI 11-11-2013 11:42

Je hoeft niet eens te hacken of te glitchen, als je je in de ogen van Microsoft niet gedraagt zoals je je zou moeten gedragen --> gebanned

GeeX 11-11-2013 14:35

Microsoft begint steeds kutter te worden. Vandaar dat ik snel de overstap heb gemaakt na Sony :)

All times are GMT +1. The time now is 01:49.