![]() |
Quote:
Ze zijn zeer de moeite waard! |
dank, ik was eerlijk gezegd een adapter vergeten en kon dus niet zo veel filmpjes schieten. volgende meeting: peppercorn
|
zo, ik zie een echte collega daar rijden :eek: , met een wel heel bijzondere gave ijsbus, blijft een droom van me!!
en verkocht hij nog wat ?? of was het alleen maar show? |
Quote:
Voor wat ik heb kunnen zien alleen show. Maar ben alleen zondag geweest. Missch dat ie zaterdag wel ijs heeft verkocht...? |
dat was volgens mij inderdaad alleen voor de show
|
Quote:
Misschien dat hij daar alleen stond voor de show maar t is wel degelijk een ijsbus!! Bij mooi weer staat hij altijd in Diepenbeek, Belgisch Limburg. En k moet zeggen, ijsje smaakt toch beter uit zo'n prachtige aircooler :biggrin: Aircooled grtz, A |
MOOI!!!!!!!!!!!!!!
Ding is helemaal goed, geen gedonder less is more :D |
hij mocht dan ook de beker voor beste bus mee naar huis nemen
|
Het lijkt misschien wa laat... maar ik heb ook een fotoreportage online dankzij de jongens en meisjes van Bugs & Busses(links @ bugland.be).....
Look for the pictures @ http://www.bugland.be/ ==> 'let's meet' corner - Hessisch Oldendorf :cool: |
he man nu ik dit zo zit te bekijken deze bus heb ik ik denk 2 maanden miss korter gespot bij goes op de snelweg kan dat?
|
Quote:
tuurlijk kan dat. die bus is van Pim van loon (ploon hier op de site) en die woont in Kats;) |
All times are GMT +1. The time now is 11:46. |