![]() |
Quote:
Denk dat ie een nulletje verkeerd zat...:thumbup: |
wie vroeg dat ingodsnaam hahaha zoveel werk en dan voor 300 euro verkopen :screwy:
|
Damn precies wat ik met mijn Teddy's wilde doen.
Mocht iemand er belang bij hebben, ik zet ze te koop (als 1 delig dan) |
Quote:
jaja.. maar deze zijn te koop.. scheelt je het uitdenkwerk en uitvoer werk :thumbup: |
Die meerdelige trxen zijn zo uber uber vet he, schandalig gewoon bijna zonde om op te rijden. :thumbup:
Voor de liefhebber heb ik voor een paar centen ook nog wel zon setje 5 spaaks pontiacs liggen! |
Cool project! Er staat trouwens al erg lang een set 2-delige teddy's op eBay. Niet iedereen heeft het geduld om ook de ventielgaten dicht te lassen :thumbup:
|
Quote:
klopt.. die staan ook in de openingspost :thumbup: |
goed bezig zeg :thumbup: , die Pontiac's zijn echt mega in 3 delig! :cool:
|
zou zeggen knoop ze er onder kerel
|
Hoelang zal het duren voor dat de 3 spaaks velgen (eind jaren 90 ) 3 delig gemaakt worden? :D :D
edit |
haal de 3 spaak er zo voor je uit
kun je lekker gaan passen en meten |
Quote:
watte? ![]() :D |
Oke dan, :thumbup:
Zijn ze al gespoten? |
nee worden niet meer in mijn bezit gespoten.. harten zijn verkocht van de beertjes.. dus ik vervolg mijn topic met de pontiac
|
Quote:
heb de pontiac's gevonden,gaat weer goed komen.... :thumbup: |
Die BMW wielen zijn geil!!!
|
Hey richard lekker bezig weer!!! Die teddy's zijn wel grappig maar die TRX 3-delig zijn echt heel erg vet
|
kun je ook een 2 delige velg maken met de boutjes aan de binnenkant, met andere woorden dat je dus geen boutjes aan de buitenkant ziet? Volgens mij doen ze dat met oude empi 5 spokes maar geen idee of het vandaag de dag ook nog wel gebeurt... lastig te zien ook als je geen boutjes ziet omdat ze aan de binnenkant zitten natuurlijk ;-)
|
Richard ik geloof dat je deze zoekt, ook nog bij je in de buurt BMW trx
http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...previousPage=lr |
dank je kazzo.. heb nu dus 2 setjes trx liggen.. zal ze na mijn vakantie klaarmaken.. eerst straks eind april met mijn gezin naar Bali
|
All times are GMT +1. The time now is 22:51. |