![]() |
Thx gents....kan weer ff verder prutsen :biggrin:
|
Wil getinte voorruit erin zz......(als ik het frame een x uit uitelkaar krijg :mad: )
Weet iemand een adresje waar je getinte voorruiten op maat kan laten maken voor niet al te veel centjes????? |
Het is gewoon gelaagd glas, dat kun je bij de glashandel zo op maat laten maken.
En ik denk dat het getint ook nog wel kan.. |
niet helemaal Bussie ... gelaagd glas voor autotoepassing is vaak dunner dan het
gelaagde glas wat de glashandel kan leveren. probeer het eens bij www.dk.nl |
O......dit http://www.dk.nl lijkt me idd een geschikte site! echt van alles zeg...dank je Alain!
|
en.... kubel al klaar? ;)
|
WTF!!!!!!!!!!
Ik zie dit topic nu pas. Cool project. Waanzinnig!! |
ik zit mee te schrijven...eind van het jaar moet het bij mij gebeuren :mad:
|
Zal je net zien :( heb ik net een hard raamframe gescoord, hoefde alleen nog uit te boren en te tappen....breken m'n tapboortjes in de net uitgeboorde gaatjes af....
O....het kleurtje btw |
ff twee blokkies binnengehaald
|
ff een extra ventilatieschacht gemaakt :mad:
|
jammer van die extra ventilatieschachten, zie je `t nog een beetje zitten?
succes er verder mee! |
Quote:
Ach dat kan erger.. bij jou zit er iig nog ijzer :frown: Velgen goed? |
Quote:
Ik zag het in jouw topic....dan bof ik nog idd :o Velgen zijn ok, thx nog!!! @ ben er wel een beetje treurig van geworden... ;) maar we geven niet op.... |
Quote:
Tuurlijk moet je niet opgeven, dat doe pas op het laatst.. Wel flitsend kleurtje trouwens :eek: |
Opgeven doe je pas bij de Show & Shine commisie :)
|
Het blijven geweldige dingen om te zien.
Trouwens, zuipt de middelste kever zoveel olie dat er een olievaatje op het dak ligt? grtzz Martin |
Quote:
Thx, heb vandaag m'n roampie terug van D&K. Helaas kon je 't blauw niet te veel "tinten" vanwege de normen... :( Dan maar met 'n blauwe zonneband ;) Van 't weekend eens op de kwiebel zz, ff kijken hoe ut staat....foto's volgen. |
Quote:
Zie het als een infuus :D ;) |
vet kleurtje, heeft wel wat weg van het blauw dat ze voor de acapulco uitvoering gebruikten!
![]() ![]() http://members.tripod.com/acapulco_thing/ |
All times are GMT +1. The time now is 09:33. |