![]() |
Quote:
Nee, ik zing niet graag! :D Maar radio's interesseren mijn eigenlijk niet. Dus het liefst doe ik er een afdekkap in! :thumbup: |
Ik zou eens op Ebay kijken voor originele zwarte koplampen. Zelf zwart maken gaat nooit helemaal perfect vind ik :)
|
Quote:
welke zijn dat dan Nigel? heb nog nooit OE zwarte koplampen gezien voor een 3 namelijk. :thumbup: heb nu wel een setje gekocht op MP, alleen geen GTI lampen maar goed tis ook geen GTI maar al wel netjes gesmoked zag ik! :thumbup: |
Hella heeft ze ooit geleverd, en ik meen dat er ook imi's te krijgen zijn. Heb er destijds ook voor rondgekeken voor mijn MK3 :thumbup:
Imi's: http://www.ebay.de/itm/VW-Golf-3-91...=item484bac45f3 Originele Hella's: ![]() |
Quote:
shit!! :eek: die zijn gaaf, heb je OE nummers toevallig ervan? :thumbup: |
in essen te koop op het moment .
nette golf . ziet er goed uit |
Quote:
thnx Alberto, jammer genoeg ga ik niet naar Essen helaas dit jaar! :thumbup: |
Quote:
Helaas niet Salih :redface: Ze zijn ook retezeldzaam dus de enige optie is ebay.de in de gaten houden :thumbup: |
Quote:
ik ga zaterdag heen,als ik een set mee moet nemen geef je maar een brul:thumbup: hij ziet er al weer 'salih' uit :tongue: goed bezig! |
@ Nigel, Nou ja.... tot die tijd maar even doen met de zelf gesmokede versie, bedankt man voor het lekker maken! :tongue:
@ Gerben, Bedankt voor je aanbod kerel! Sla hem even over, het wordt deze maand al duur zat. Dus laat heel even voorbij gaan deze keer. Maar waardeer het wel! :thumbup: En ja... hij gaat weer redelijk de Salih-kant op! :D |
Nou ben weer ff bezig geweest, heb een setje oude school Bonrath Airintakes gekocht. :D
Vindt het wel wijs staan zo bij dat zwarte, plus dat ik dacht even de lijsten te vervangen. Breek natuurlijk 8 van de 10 klemmetjes af. Dus ik kan ze niet monteren. :redface: Maar zie de verschillen van de lijsten op de laatste foto! Hier de foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() :thumbup: |
Ziet er weer goed uit! Die AirIntakes zitten toch altijd met parkers vast? :tongue:
|
Quote:
thnx man! nee, die zitten gewoon met de originele schroef vast van de oude roosters! :thumbup: |
Na wat minuten wikken en wegen.... :D
Toch maar weer de OE gril er ingezet. Embleem even zwart gemaakt. :thumbup: ![]() ![]() Volgende update hoop ik: zwarte zonnekleppen en een (OE) VR6 lip! :thumbup: |
Orginele grill staat stukken beter!
|
Cool stuurtje!
|
Thanx mensen! :thumbup:
|
Vind 't ook veel beter met logo!! :thumbup:
|
Quote:
thnx kerel! :thumbup: |
Zo.... dankzij nickgolfv5 van het vwforum ben ik vanaf volgende week voorzien van zwarte zonnekleppen en binnenverlichting!
Foto's volgen! |
All times are GMT +1. The time now is 11:10. |