![]() |
:thumbup:
|
Haha ziet er goed uit. :D :D
Alleen een beetje veel toeren denk of niet? |
Quote:
Uhuh :D van 0 naar 240 naar 0. Op de autobahn. Loopt aardig door zeg. Gaaf... |
Trekt lekker door zeg!
|
ik ben ook heul erg benieuwd Tim! :D
|
laat je hem heel tim :D
|
Waar heb jij trouwens je oliedrukschakelaars zitten? Ik las dat je een T-stukje had gebruikt?
|
Ik denk dat ik hem wel snap! Maar heeft de ABF ook normaal gesproken eentje op het oliefilterhuis zitten en eentje in de cilinderkop? Mijn 1.6 namelijk wel...zit me af te vragen of het wat uit maakt...
|
Okee thanks! Dan zal het ook niet veel uitmaken als die ene de normaal in de cilinderkop zit, naast de andere komt. Dacht namelijk dat ze misschien met een reden op 2 verschillende plaatsen in het blok waren geplaatst. :thumbup:
|
toffe golf mega blok man! :thumbup:
|
Lekker bezig Tim! Ook mooi om te lezen dat de sper goed bevalt! Heb wel meer gehoord dat een sper echt een fijne upgrade is!
|
hey tim leuk je gisteren gesproken te hebben :thumbup:
en mooi project! |
Zo dan....netjes!
Met wat voor brandstofpomp(en) rij jij eigenlijk? |
Dus alleen een pomp in de tank...meer niet?
|
Netjes hoor 244 pk. Dat lijkt er op. Wiel pk s neem ik aan
|
219.5 Whp ;)
|
219? Dan valt het me erg tegen. Dacht dat je de middelste grafiek moest hebben.
|
zal ook wel een wereld van verschil wezen geloof ik direct, peter haalden toen geloof ik 235pk met een ko3 in zijn mk1. alleen was dit wel een ajq motor. maar niet temin als je er zelf tevreden mee bent tim is het goed toch zeg ik altijd.
|
250pk aan de krukas is wel de max voor een K03S turbo, meer lucht kan hij gewoon niet leveren.
Goed bezig dus! |
Okee thanks! Ik dacht dat een VR6 op 3bar benzinedruk rijdt...maar die pomp heeft dus capaciteit genoeg om het systeem op 4bar te houden?
|
All times are GMT +1. The time now is 16:57. |