![]() |
Ik heb sins woensdag een set bss airride voor de golf4.
|
3 nieuwe motorsteunen voor de Golf
|
middenconsole met vdo meters voor de mk1...
|
![]() Velgen en de Martini striping :D |
dat vraagt om meer foto's jurgen :thumbup:
|
nieuwe bobine en condensator en puntjes voor de kevert hopen dat ie nu blijft lopen
|
Quote:
Velgen liggen nu in de garage, banden moeten eraf en de randen opgeknapt worden. Andere kan moet de striping nog op maar zal aan je verzoek denken ;) |
Nieuwe G 60 g-lader van bij Ruud 16vG60!!! en geflowed
|
Laatste aanwinst als auto zijnde: Vanaf ergens volgende week een Golf MK1 uit 1980 :D
|
Quote:
voor je auto? ;) |
Ja nouja, wel onder de categorie "laatste aanwinst" :D ;)
|
Een droogdoek en speed detailer.
|
Na afgelopen Zaterdag weet ik wel weer, waar ik voor werk!! :shake:
Heb op 1 dag flink wat gehaald en uitgegeven..., Voor de Golf mkII (projectauto`11) : _ Subframe + stabi _ 2 goede voorschermen (eindelijk!) _ 4 Stalen Opel velgen 6,5x16 st. 4x100 _ Dikke stootlijsten + brede steenslagkapjes (A.schermen) _ CL - voorspoiler _ N. knippers. (voorbumper) En als klap op de vuurpijl, en voor een prikkie..! :eek: Voor de Vento 2.0 GL : _Compl. Interieur van een Vento GT (nieuwstaat) _ Leeseenheid sensor (ofzoiets) Weer een rib uit mn lijf.. :screwy: Maarrr... ....ben er alweer overheen, :D :D |
NON VW...
![]() |
Mooi airboxje!
Kabelboom ziet er ook leuk uit zo :D |
Andere aandrijfas....omdat die andere homokineet vern**kt is....
Ga hem vanavond halen, en dan vlot verder !! |
straks een setje 165 50 15 banden
|
![]() ![]() ![]() |
Triple S vaste verlagings set voor m'n e30 316. Je suis benieuwd. Hoor er wel goede verhalen over.
|
Quote:
`Under cunstruktion!` later alles gesoldeerd en gekrimptkous... :D Ook ff update.... nieuwe remmen.... 330mm 8 pots... passen de bbssen niet!!! grrrrrr!!! Spacers bestellen en meer camber voor ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 05:41. |