Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Corradoprojekt nr.3... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53631)

kiwi-gti 21-04-2010 18:07

Ziet er super uit!
Nu geen glansverschil of beter zichtbaar kleurverschil met andere delen van de auto?
Of is/wordt hij helemaal gepoetst? :D

Vains 21-04-2010 18:56

Quote:
Originally Posted by kiwi-gti
Ziet er super uit!
Nu geen glansverschil of beter zichtbaar kleurverschil met andere delen van de auto?
Of is/wordt hij helemaal gepoetst? :D

Glansverschil zie je niet echt, je voelt wel het verschil.
Binnenkort wordt de hele wagen geschuurd en gepolijst, maar eerst gaat hij de passat van Cloontje doen :thumbup:

Chriskee. 21-04-2010 19:40

Quote:
Originally Posted by eddyvwone
hey chris,

de schuurpads zijn van 3m hookit trizact.
weet alleen ff niet waar je ze kunt krijgen want wij hebben ze via een spuitbedrijf.
we hebben de 150 mm en de 50 mm doorsnee.

grtz eddy

Hee Eddy,

Aah, super! :thumbup:
Thanks

Thijs. 22-04-2010 11:25

Die kras hebben jullie er goed uitgekregen zeg ! Wil hier binnenkort ook op gaan oefenen.

breadfan83 22-04-2010 18:45

Ik zou d'r eerlijk gezegd ook een beetje bang van worden als het effe zo dof uitslaat.

Resultaat is super geworden, die kras zie je totaal niks meer van. :thumbup:

De Limburger 22-04-2010 22:06

Echt je ziet er inderdaad niks meer van, vandaag even gekeken echt super.
En Nigel die plannen wat je me vertelde..Lekker heel lekker...
Gr Ronnie

EelcoB 25-04-2010 15:01

Het is de blanke laklaag die je polijst toch?
Als je de kleur erop spuit, zou je die dan ook moeten polijsten? Of maakt dat neit uit, omdat er dan nog blank overheen komt?

Het resultaat is iig super! En de kleur blijft echt gaaf, zeker bij die foto in de schemer. ;)

Vains 25-04-2010 16:33

Quote:
Originally Posted by EelcoB
Het is de blanke laklaag die je polijst toch?
Als je de kleur erop spuit, zou je die dan ook moeten polijsten? Of maakt dat neit uit, omdat er dan nog blank overheen komt?

Het resultaat is iig super! En de kleur blijft echt gaaf, zeker bij die foto in de schemer. ;)

Het is inderdaad de blanke laklaag die gepolijst wordt. Als je een nieuwe lak erop spuit is het vaak verstandig om hem hierna nog te polijsten, ook ivm stofdeeltjes e.d. tijdens het spuiten.
Kijk anders even in het topic van Cloontje met de passat, deze is pas vers gespoten en is daarna op dezelfde wijze gepolijst :thumbup:

cloontje 25-04-2010 16:52

Quote:
Originally Posted by Vains
Het is inderdaad de blanke laklaag die gepolijst wordt. Als je een nieuwe lak erop spuit is het vaak verstandig om hem hierna nog te polijsten, ook ivm stofdeeltjes e.d. tijdens het spuiten.
Kijk anders even in het topic van Cloontje met de passat, deze is pas vers gespoten en is daarna op dezelfde wijze gepolijst :thumbup:

En het ziet er perfect uit!!

Gr

EelcoB 26-04-2010 17:48

Oke, nu is het helemaal duidelijk! : :thumbup:

Vains 08-05-2010 15:09

Vandaag maar even nieuwe benzineleidingen gemonteerd naar het blok toe, de leidingen waren nog de eerste dus vervangen kan nooit kwaad.
Aardig prijsje vragen ze voor de originele leidingen :eek:

Daarna ook eens zitten klooien om de mistlichten om te toveren naar french e-codes :D
Mike bedankt voor de folie :thumbup:

Er zijn ook originele french e-codes leverbaar, maar ik wil eerst eens kijken hoe het uitziet aangezien ze wat te prijzig zijn als probeersel...

floris-jan1 08-05-2010 15:12

Ziet er leuk uit:D ga alle lampen doen?

Vains 08-05-2010 15:17

Quote:
Originally Posted by floris-jan1
Ziet er leuk uit:D ga alle lampen doen?

Haha nee dat niet, misschien wil ik wel kijken voor gele lampenkapjes voor over de grootlicht lampjes zoals de franse corrado's. Dan krijg je dit idee:

De Limburger 08-05-2010 15:20

We wonen in Nederland Nigel. Hahaha niet in France..
Ziet er wel dik uit hoor,
Gr Ronnie

vdWal. 08-05-2010 15:54

ben persoonlijk nog nooit echt fan geweest van dat geel vind de combo icm het paars ook niet zo

T.C.Z.L 08-05-2010 16:41

Netjes kerel!

sanderz 08-05-2010 16:50

ik vind het dik!

Edition-Blue 08-05-2010 17:09

Vind dit geen porum, orgineel is veel mooier !
Blijft een dikke corrado !

knedel16vweber 08-05-2010 17:33

zou het persoonlijk ook niet doen, maar ieder zn ding natuurlijk :)

kb2 08-05-2010 17:55

Ik heb heel even je topic door gekeken en kan eigenlijk maar 1 ding zeggen. PRACHTIG.

All times are GMT +1. The time now is 04:10.