![]() |
Vandaag nog even een stuk te rijden (racen :D ) geweest met de jetta :rock:
, en hij rijd echt stukken beter ! Ik had altijd al een dreunend bijgeluid als ik optrok , zodat zelf de handremhandel lawaai begon te trillen :rolleyes: , maar ik gaf dan altijd maar de schuld aan de stuggere vering en banden . Maar waarschijnlijk hebben de assen al langere tijd hun beste tijd gehad ,want alle trilling, gedreun en lawaai is weg! Had alleen gister nog een beetje last van een warmwordende achterrem , en er bleek een stofhoes stuk te zijn van de remklauw ,waardoor er een roestrandje was ontstaan in de remklauw , waardoor de zuiger in de remklauw iets bleef haken . Nu had ik nog een nieuwe stofhoes liggen (eens overgehouden van een revisiesetverzameling) , en heb meteen de remklauw uitelkaar gehad , schoongemaakt , roestrandje rondom het rubber netjes weggeschuurd ,nieuwe stofhoes eromheen en hij remt weer super (en blijft niet meer hangen ) Dus stukje bij beetje word de jetta weer 100 procent ! Het komt er ook van dat er gewoonweg niet vaak genoeg in word gereden , en dat daarom zulke dingen niet of laat aan t licht komen . Maar dit jaar heb ik er al meer in gereden dan voorgaande jaren ,en beleef steeds meer plezier weer mee :thumbup: @ Geditionone, Als het weer een beetje meezit volgende week zondag kan ie nog wel even mee naar de Outlaws meeting :cool: Ben ook nog even aan het experimenteren geweest met de voorkant kwa logo's , ik heb er al meerdere ingehad ,maar probeer toch een beetje een eigen draai eraan te geven . Een "gt" logo heb ik er laatst al in gezet , maar omdat het een ori GTD ben ik gister en vandaag nog even beziggeweest een 'diesel' logo aan te passen kwa kleur en stijl , en heb deze (tijdelijk ?) toegevoeg aan de grille , vond het zelf wel leuk staan ,weer eens wat anders . Vind het ook wel wat z'n charme's hebben zo'n 'oude' dieselmotor , met z'n enorme turbo'gat' :D Heb ook nog wel een origineel "Turbo diesel" logo liggen ,maar dat vond ik net wat te oldscool om bij de auto te horen . ![]() Zal morgen wel even een fotootje maken bij daglicht , in het totale plaatje staat het best wel leuk :thumbup: |
Quote:
D'r ût mei die oude olie stoker :D :D |
Quote:
Geduld Alberto :tongue: , eerst nog maar weer wat sparen voor volgend jaar , heb nog een hele winter de tijd :D |
vr6 is wel leuk anders een pdtje jonge dat hoort wel..................
|
Even een sneak peak vanuit Driesum:
![]() |
turbo Jongéé
|
:eek: , dan mag er wel een gat in de kap voor die turbo :D
|
Heb vanmiddag nog even wat foto's gemaakt tijdens een mooi zomers ritje met m'n oudste zoon Marten :thumbup:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Heb wel 50 foto's gemaakt ,maar deze vond ik het uploaden wel waard :thumbup: |
![]() En weer een vol jaar Apk , en met de complimenten van de keurmeester :thumbup: |
de rode Jetta is weer te koop
|
:shake: Gaat de Rode weg :wow:
mooie wagen hoor en ziet er keurig netjes uit |
Quote:
die is al weg bij Wytze :D de nieuwe eigenaar heeft hem nu weer te koop :thumbup: |
Quote:
Alleen jammer dat hij de plekjes meteen zou laten bijwerken , dat is dus niet gebeurd , en dan worden de plekjes na 2 winters er niet beter op :shake: En die 250000 km moet 450000 km zijn :thumbup: Zal mij benieuwen waar en bij wie de auto straks eindigd....... |
Quote:
En ik weet het inmiddels ! M'n neefje heeft de rode overgekocht ,dus die krijgt weer een goed plekje ! Hij heeft wel wat geleden bij de vorige eigenaar , deze heeft m jammer genoeg niet zo onderhouden als ik altijd deed , maar hij is nu weer in goede handen . En met de witte ben ik zolangzamerhand ook begonnen , en ben nu meer aan het 'slopen ' dan aan t opbouwen :D De accu heeft t na jaren ook maar besloten om er mee op te houden ,dus daar moet ook een nieuwe in , en de radio en installatie is er inmiddels ook uit ,en daar komt iets anders voor in de plaats :wow: Ben al met aan andere accu bezig via www.emperor-audio.nl , deze moet namelijk ook een redelijke versterker aankunnen in de toekomst :D Zodra er (foto) update's zijn komen ze hier wel ;) Hen nu iig wel meer hobbymogelijkheden ivm de verbouwing van de schuur , dus laat nu de lente maar doorzetten , en op naar de zomer ! |
|
:eek: :eek:
Tjezusssss. Die gast zal ook wel doof zijn nu. |
Quote:
:eek: :rock: |
:screwy: :wow: God Damn..
|
En inmiddels is het lente en ik heb al een deadline gesteld voor wanneer de auto weer klaar moet zijn :D
Ik heb vandaag eens lekker alles gesloopt en ben al een aardig stukje verder met de jetta ! Gisteravond is de accu besteld en heb ik alvast de nieuwe bekabeling opgehaald. En vanmorgen even een werkoverleg gehad met de Cornelis van Emperor audio , en we hebben samen wat leuke ideeen bedacht :D Inmiddels staat de jetta weer in de schuur op de hobbyplek :cool: ![]() De meesten kennen de kofferbak nog als dit ..... ![]() Maar die zag er vamniddag zo uit :eek: ![]() en vanavond stond ie er zo bij ![]() En alles ingetaped om beschadigingen te voorkomen , ivm het passen en meten van de nieuwe bodem en kist e.d. ![]() De nieuwe plaat MDF staat al klaar in de schuur ,morgen eens een lekker dagje hobbyen ! Wat er in komt is nog een beetje een verrassing , maar het word wel eens iets anders dan een ''normale'' kist deze keer :screwy: |
'ben benieuwd! Heb jij nooit een reservewiel bij je?
|
All times are GMT +1. The time now is 03:56. |