![]() |
altijd mooi zon jetta pietertje :)
|
Haha op die foto waar je die diesel weg ziet trekken, dat is een soort doodlopende brug he?
Daar heb ik vroeger nog brommer meetings gehad haha. |
Jup Thom, iig wel heel rustig :)
|
|
Je hebt weer super mooie foto s gemaakt en leuk dat de rode Mk3 er ook bij staat :thumbup:
Toen ik je eerste foto s zag van je Golf dacht ik........maar kijk nu eens :) |
Dankjewel man! Jaa is echt een heel verschil :eek: :D
|
Afgelopen maandagavond hebben we camber gezet bij de Golf. Voorkant waarschijnlijk bijna 1 graad ofzo, achter had ie standaard al ongeveer een graad camber door de verlaging, daar is nog bijna 1 graad bij gezet. zal aan achterkant nu 1,5 of 2 graad camber zijn.
Lekker kontje zo :) staat nog mooi strak zo, het is niet too much. ![]() ![]() Voorkant aangepakt zodat ik nog wat kon zakken. Is gelukt. Alles loopt nog vrij, niks loopt aan :thumbup: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoe vaker ik hem voorbij zie komen hoe dikker ik hem vind :thumbup:
|
Dikke 2 :thumbup: Hoe heb jij je bumpers zo netjes gekregen? :rolleyes:
|
Dankje @Volf_GT
@Mark_MK1: dankje! gespoten met Innotec structuurspray ;) |
Quote:
Goed resultaat! alleen ontvetten en dan dit er overheen? |
Ontvetten, liefst ook wat schuren (was bij mij sowieso gedaan, voorbumper is compleet geschuurd en netjes gemaakt, achterbumper zaten wat krassen in, geschuurd en gevuld).
Dan de speciale primer van Innotec gebruiken, de structuurspray erover, en dan als laatste de finish, die maakt het nog wat zwarter. Het zijn dus 3 producten van Innotec die je nodig hebt, ben je geïnteresseerd stuur ff pb ;) De structuur bepaal je door de afstand tussen spuitbus en bumper. Hoe verder weg hoe grover de korrel. Een maatje had het ook gebruikt, ik heb er een matzwarte onderlaag voor gespoten en daarna pas de structuur gaan opbrengen, bij mij zijn de bumpers dieper van kleur. |
Mooi hoor Pieter je auto is super mooi geworden :thumbup:
|
echt cool ding geworden,maar dat had ik al paar keer vermeld
|
Leuk leesvoer voor in mn pauze ;)
Het resultaat ge hobbie met die bumpertjes is tof geworden, vooral nu er structuur op zit. Is toch wel een must in mijn ogen Leuke verschijning zo, gaaf gedan! en inderdaad, less is more! toch nog commentaar, je vraagt er niet om maar mijn stem gaat overigens uit naar kenteken in het midden, en dump het booskijkertje :redface: |
Inderdaad! :goodpost:
Nu kijkt hij als een downie! (No offence tegen mensen met het syndroom van down! :redface: ) Verder ziet hij er heel goed uit. |
Booskijkertje vind ik nog wel leuk , zou enkel al de stickers eraf doen en de plaat in het midden hangen
|
ff off-topic: Zit je rechterkoplamp er wel recht in? Lijkt scheef te zitten :thumbup:
|
Dankjulliewel! :)
@martinus83 en @KennyH: is al zo vaak vermeld :tongue: ik heb het kenteken laatst even in het midden gehad, maar vind dat totaal niet mooi ogen bij mijn auto. Dus die zit weer opzij. Booskijker heb ik er expres opzitten omdat ik het zo mooi vind. Dit type booskijker bij MK1 of MK2 vind ik mooi. Verder vind ik booskijkers eigenlijk ook niks. Dus dit blijft gewoon zo ;) @Clean_golf_3: zie hierboven over de plaat. Over de stickers zit ik nu idd na te denken, kans dat er binnenkort een aantal af gaan. Maar dat zien we dan wel weer... @Volf GT: dat zou kunnen. Ze zitten niet aan beide kanten perfect erin ja, helaas.... Ach het valt nauwelijks op. En het is en blijft zelfbouw he ;) |
All times are GMT +1. The time now is 10:58. |